• Kijkt iemand van jullie daar naar? Want ik weet wel ongeveer waar het over gaat en blijkbaar is het een heel leuk programma, maar ik wil graag nog eens weten wat jullie ervan vinden als je het al eens hebt gezien! (nerd)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 12:32 ]


    All was well.

    Nee... nooit van gehoord:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kijk dat alleen als het bij toeval opstaat, maar ik vind het wel leuk :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mij lijkt het echt saai.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ken het:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Matched schreef:
    Ik kijk dat alleen als het bij toeval opstaat, maar ik vind het wel leuk :'D

    Oké! Want ik dacht eraan dat ook eens te kijken, maar meestal ben ik niet zo van die Sci-Fi series. :Y)


    All was well.

    LoveLost schreef:
    ik ken het:Y)

    Vind jij het leuk? (:


    All was well.

    Ik kijk het niet, maar die acteur was gister bij de Graham Norton show!:'D


    everything, in time

    Gringotts schreef:
    (...)
    Oké! Want ik dacht eraan dat ook eens te kijken, maar meestal ben ik niet zo van die Sci-Fi series. :Y)

    Ik ook niet, maar mijn vader kijkt dat wel eens ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Vind jij het leuk? (:


    Jawel maar ik volg het niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Void schreef:
    Ik kijk het niet, maar die acteur was gister bij de Graham Norton show!:'D

    Ik hou van die acteur! Hij is grappig. (nerd)


    All was well.

    Ik vind het doodeng, door die fucking klote engelen. Heb weken niet normaal naar standbeelden kunnen kijken. Eén keer gezien en nooit weer.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 12:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Neleehx schreef:
    Nee... nooit van gehoord:Y)


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Ik vind het doodeng, door die fucking klote engelen. Heb weken niet normaal naar standbeelden kunnen kijken. Eén keer gezien en nooit weer.

    Hahaha. :') Daar had ik ook al eens van gehoord. Volgens mij is het wel de moeite waard om eens te kijken!


    All was well.