• Want ik kreeg net deze reactie op mijn story;

    Hé, hier is ook een film over gemaakt! Die heb ik een keer gezien (lol)

    Dat was op mijn story 'Chasing cars'.

    Ik voel me nu dus echt even heel slecht, omdat ze net doet, alsof ik mijn verhaal zou hebben gestolen van die film, terwijl dit toch écht mijn verhaal is, waar ik met bloed, zweet en tranen aan werk en waar ik mijn hart en ziel in stort..

    Nu heb ik dus de vraag, of iemand toevallig weet, of hier écht een film van is gemaakt, want ik voel me nu gewoon even heel slecht hierdoor...

    Dankjullie, dat jullie mijn gezeur hebben gelezen


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er zijn tegenwoordig al zoveel films gemaakt dat er vast wel een story op een film lijkt. Maak je niet druk, als jij hem helemaal zelf hebt bedacht dan is dat zo, en moet je je niks van anderen aantrekken. (: Ik ken die film iig niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Volgens mij niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou je daar echt niet druk over maken. Wat kan jou het nou schelen dat er een film over is gemaakt? Je weet zelf dat je er erg hard aan hebt gewerkt. Dus zou ik me niet veel aantrekken van dat gezeur.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik ging het voor je opzoeken, en ik vond niets over een film. Wel over een liedje. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Trek je er in ieder geval niets van aan, jij weet dat je verhaal origineel is. (:

    Ja, jullie hebben wel gelijk, maar ik trek me dit soort dingen gewoon heel snel aan, wat eigenlijk vrij stom is, als ik er over nadenk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Perfume schreef:
    Ik zou je daar echt niet druk over maken. Wat kan jou het nou schelen dat er een film over is gemaakt? Je weet zelf dat je er erg hard aan hebt gewerkt. Dus zou ik me niet veel aantrekken van dat gezeur.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Maserati schreef:
    Ja, jullie hebben wel gelijk, maar ik trek me dit soort dingen gewoon heel snel aan, wat eigenlijk vrij stom is, als ik er over nadenk.

    Nee hoor, daar is niets stoms aan. Dat trek ik me namelijk ook erg aan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken geen film die hier op lijkt.
    Wel een liedje, maar die heeft alleen dezelfde titel.
    Chasing Cars van Snow Patrol.
    Die user zal waarschijnlijk wel iets verward hebben. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ken geen film die hier op lijkt.
    Wel een liedje, maar die heeft alleen dezelfde titel.
    Chasing Cars van Snow Patrol.
    Die user zal waarschijnlijk wel iets verward hebben. ^^


    Dat klopt, want de titel komt van dat liedje, omdat ik altijd inspiratie voor dit verhaal krijg daardoor =]

    Allemaal heel erg bedankt, dit helpt echt =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    don't freak...mijn story (die nog in het beginstadium is) gaat op Blade lijken....zonder dat het echt met de film te maken heeft...dus dat kan men van mij ook zeggen...vooral ook van mijn hoeveelheid stories die ik op basis van films en series maak...xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb de inleiding net gelezen, maar ik herken het niet van een film ofzo. En het is logisch dat je je hier wat van aantrekt, jij verzint iets, en maakt er een verhaal van, stopt er energie en tijd in, en dan zegt iemand dat die dat in een film heeft gezien, nou dan zou ik ook keihard balen als ik dat te horen kreeg. Maar toch kan je het dus beter negeren, want niemand hier heeft hem tot nu toe herkend

    Ow en:D, ik ga een abo nemen op het verhaal :)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat Scandal zegt. Het enige wat ik ken wat op jou story lijkt is de titel, omdat het dezelfde is als Chasing Cars van SNow Patrol. (Ik hou van dat nummer, trouwens.)
    En joh, er zijn duizenden films op deze hele wereld, en heel veel films lijken op elkaar. En dan kan het dus ook zijn dat er een verhaal lijkt op een film. Geeft niets. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Thank you guys <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    er zou vast wel een film zijn die er wat van wegheeft, maar dat kun je niet 100% vermijden. Er zijn idd superveel films nu, en je hoeft je idee niet gestolen te hebben wil het zo zijn dat er een film is die erop lijkt!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Psychic schreef:
    Er zijn tegenwoordig al zoveel films gemaakt dat er vast wel een story op een film lijkt. Maak je niet druk, als jij hem helemaal zelf hebt bedacht dan is dat zo, en moet je je niks van anderen aantrekken. (: Ik ken die film iig niet.