• Als dit in een verkeerd topic staat verplaatst het dan AUB

    Mijn moeder heeft een tijdelijke regel ingevoerd: Ik mag de hele maand September alleen op de laptop voor school omdat ze bang is dat ik weer blijf zitten. Misschien owk nog Oktober, ligt eraan hoe goed ik mijn best doe... Ik doe mee aan een wedstrijd en mijn verhalen blijven liggen:(

    Hoe ga ik dit oplossen??

    Ik heb zowiezo een pokkehekel aan regels... Wie nog meer??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, en je kunt dus zomaar van richting veranderen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LoveLost schreef:
    (...)

    Nou nee als ik thuis kom duik ik gelijk in bed omdat het meestal na 12 uur is of later...


    Aah...
    Nou, misschien een doordeweekse dag afspreken waarop je een uurtje erachter mag? Bijvoorbeeld elke woensdag na het eten een uurtje.


    Your make-up is terrible

    Ik doe altijd nét genoeg mijn best om over te gaan. (nerd)
    Maar meer ook niet.
    En waarom deed je dan niet wat beter je best? Dan had je ook niet hoeven blijven zitten. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cockney schreef:
    Oh, en je kunt dus zomaar van richting veranderen?


    Ja soms wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mudblood schreef:
    Ik doe altijd nét genoeg mijn best om over te gaan. (nerd)
    Maar meer ook niet.
    En waarom deed je dan niet wat beter je best? Dan had je ook niet hoeven blijven zitten. (:


    Dat eertse jaar voordat ik bleef zitten had ik een zwaar k*t jaar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."