• Ik heb nog niet echt een beschrijving, maar deze zal komen zodra ik genoeg rollen heb. Het wordt een verhaal dat zich afspeeld in de generatie van Sirius Black, Severus Snape en de rest. Het zal vooral draaien rondom de Marauders. (:

    Ik zoek leerlingen van verschillende afdelingen, jongens, meisjes, maar vooral die dezelfde leeftijd hebben als de Marauders en mijn hoofdpersonage. Het speelt zich af in het zesde leerjaar, wat betekent dat ze zestien jaar oud zijn, of nog net vijftien. Mijn personage wordt gespeeld door Dakota Fanning. Als je een rol zou willen, moet je het lijstje hieronder invullen. Oh ja erbij zetten vriendinnetje van iemand zal geen zin hebben, er zullen heus wel wat stelletjes zijn, maar die verzin ik zelf.


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Afdeling en reden:
    Uiterlijk: Foto is genoeg, een bekend persoon.
    Toverstok en patronus:
    Bloedsoort en familie:
    Extra:

    Ik zoek erveel, dus meerdere rollen per persoon mag. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ergens een idee maar owk weer niet:8


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voornaam: Tara
    Achternaam: Malfoy
    Volledige naam: Tara Milla Malfoy
    Leeftijd en geboortedatum: 15, geboren op 20 December -mwhuha-
    Afdeling en reden: Slytherin, haar hele familie zit daar dus het was vrijwel vanzelfsprekend dat zij daar ook zou komen. Bovendien past het ook prima bij haar karakter.
    Uiterlijk:

    Dat is dus Emma Stone. (:
    Toverstok en patronus: Het houd is van een wilg, de kern is de haar van een Glamorgana en hij is 28.4 cm lang.
    Patronus is een vos.

    Bloedsoort en familie: Volbloed, nichtje van Lucius Malfoy.
    Extra: Haar band met Lucius is sterk, het is natuurlijk niet zo dat ze de hele tijd bij elkaar lopen, ze hebben hun eigen vriendengroep, maar als iemand aan een van hen durft te komen, heb je de ander ook gelijk op je dak.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 13:44 ]


    everything, in time

    LoveLost schreef:
    ergens een idee maar owk weer niet:8


    Wat bedoel je?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Wat bedoel je?


    ik wil een rol invullen en ik weet wel wat maar je vraagt best veel xD

    Maar ga probere (Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    ik wil een rol invullen en ik weet wel wat maar je vraagt best veel xD

    Maar ga probere (Y)


    Haha ik snap het. Komt goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmmm... Ik ga er ook eens eentje invullen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ...

    Ik hou van rollen invullen :Y) En je hebt er best veel nodig, en ik maak alleen rollen als het verhaal interesant klinkt.
    *Gaat rol doen, ook al heeft ze totaal geen tijd* :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ...

    Ik hou van rollen invullen :Y) En je hebt er best veel nodig, en ik maak alleen rollen als het verhaal interesant klinkt.
    *Gaat rol doen, ook al heeft ze totaal geen tijd* :3


    I'm gonna hug you now.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Victoria
    Achternaam: Van Detta
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: 16 jaar en 12-04-
    Afdeling en reden: Gryffindor omdat ze anders is dan haar gestoorde familie en haar ouders zijn hier niet over te spreken
    Uiterlijk: klik maar even
    Toverstok en patronus: Vlierenhout en eenhoornhaar, wolf
    Bloedsoort en familie: puur bloed en Van Detta
    Extra: Ze is totaal niet trots op haar familie en haar nichtje Bellatrix wil haar overhalen om bij Voldemort aan te sluiten. Ze haat het hele "Zuiver bloed gaat voor alles" idee.

    Nog meer??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeps geen bekend persoon:X


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is eht de bedoeling dat het uiterlijk van een bekend eprsoon is? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Is eht de bedoeling dat het uiterlijk van een bekend eprsoon is? ^^


    Ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Ja. (:


    Dus ik moet een andere foto nemen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Okay, geen probleem ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Klik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."