• Ik krijg echt een leuke klas!. Ik heb net een brief gekregen en gelukkig komen mijn vriendinnen bij mij in de klas. Ik ben nou echt superblij!!.

    Hebben jullie ook een leuke klas?


    I love BTR and One Direction!

    dat weet ik volgende week pas


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nah. Mijn vorige klas was kut. Dus ik verwacht maar niet te veel van de klas van dit jaar...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    DDLovato schreef:
    dat weet ik volgende week pas


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yaay voor jouw (:
    Ja ik heb ook en leuke, nieuwe klas.
    Ik heb al en paar nieuwe vriendinnen en een meisje die in groep 8 ook bij mij zat, dus ik ben blij :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    DDLovato schreef:
    dat weet ik volgende week pas


    comfort in c h a o s

    Geen idee, ik ken er waarschijnlijk niemand.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DDLovato schreef:
    dat weet ik volgende week pas


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn klas maakt niet zo veel uit, aangezien het per richting is en mijn school is zo klein dat elke richting maar enkele leerlingen telt. Ik heb de meeste vakken samen met andere richtingen, dus ik weet dat allemaal nog niet. Ik krijg jaarlijks ook drie roosters, dus eer ik mijn officiële rooster heb zijn we ook al enkele maanden verder.
    Maar ik weet wel dat ik ga afzien bij mijn studiegenoten 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    ik weet het morgen (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DDLovato schreef:
    dat weet ik volgende week pas


    All I have in life, is my imagniation.

    No idea


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DDLovato schreef:
    dat weet ik volgende week pas


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Weet ik nog niet en het maakt me ook niks uit. Heb toch maar 2 dagen per week school :W


    -

    Ik ken nog niemand, haha (: Ik ga naar de universiteit en heb op 6 september mijn eerste kennismakingsdag. Ik ken alleen één jongen die hetzelfde gaat doen als mij, maar daar praat ik vrijwel nooit mee. Maar heel leuk voor je! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1 september als ik na school ga, zal ik de klassenlijst te zien krijgen en dan in de klas natuurlijk de leerlingen. Waarschijnlijk kom ik wel met twee vriendinnen in de klas.