• Vanavond is de kerstborrel van mijn werk. In eerste instantie zou ik gaan en dat heb ik ook gezegd, maar nu heb ik er nog maar weinig zin in. Ik ken al die mensen amper en sowieso heb ik er een hekel aan om bij mensen te zijn. Het is niks persoonlijks, haha. Daar bovenop komt nog dat ik me al de hele dag niet 100% voel, maar dat is maar een slecht excuus.
    Nu is mijn smoesje dus gewoon dat het zo glad is door die sneeuw en dat ik maar weinig zin heb om helemaal naar de zaal in een boerengehucht te gaan.
    Ben ik nu even blij dat ik vrijdag pas weer hoef te werken en dat mijn baas het dan hopelijk alweer vergeten is (krul)

    Ik ben een verschrikkelijk persoon.

    Maar om het nuttig te houden, hebben jullie kerstvieringen met je club of werk?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb met mijn hockeyclub een kerstviering maar iedereen had afgemeld, en ik werk niet dus nee. (:


    Hope goes lost but never dies.

    (N)


    I live for the applause, you will die for it.

    Vast wel, maar daar kom ik niet :') Beetje om dezelfde reden als jou ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, wij zouden met scouting een Kerstkamp hebben, maar we konden het clubgebouw om een of andere reden niet huren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn werk doet daar niet aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jaa, nou ja zo iets.. Wij hadden werkbespreking, en dan ook direct gewoon gezellig voor kerst.. Maar, ik moest die avond werken en ik had er echt geen zin in + er kwam een voetbalwedstrijd op tv ('A).. En mama had een vergadering (die niet heel belangrijk was) dus ik zei dat mama me anders niet kon ophalen, dus ik hoefde niet te komen.. ('A)
    Edit: Die werkbespreking was direct na het werken.. hehe

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 16:46 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    nEE.
    Ik vind het ook niet fijn om ibj mensen te zijn die ik niet goed ken.


    Food.

    Kikkeli schreef:
    (N)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik alleen met mijn familie, zo'n standaard bezoek wat helemaal verplicht is.. Wat leuk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik was ziek bij de Kerstviering(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    oooooh jij VERSCHRIKKELIJK PERSOOON!
    Hahahha nee grapje lief kind <3
    En euhm nee, ik ben werkeloos weetjewel (cat)

    Ik haat kerst, En sneeuw. xd
    Dus ik snap je wel.

    Maar ja, Wij hadden een kerstlunch?
    Like, Doe dan liever een diner.

    Haha, ik heb ook altijd van die excuses c':
    & Neen, geen speciale kerstviering.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik had een scouts kerstmarkt (:
    Maar ik moest snel weg om te studeren ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij gaan lekker veel vuurwerk verkopen met oudjaar, en dat is ubervet :') maar nee, met kerst doen we niks.


    ars moriendi