• Ja, ik zit nu al een tijdje te denken he..
    In verhaalen lees je altijd het volgende als er een zoenscene word gestart;
    'Hij drukte zijn lippen tegen de mijne en met zijn tong gleed tegen mijn lippen aan als vraag om toesteming. die ik gaf en vervolgens speelde onze tongen een liefdesspel.'
    Oke, slecht. maar jullie snappen wat ik bedoel.
    Nu vraag ik me dus af. of er echt iemand van jullie zo zoent?
    want, mischien zoen ik dan heel raar ofzo, maar bij mij begint een tongzoen toch echt niet met toesteming vragen ik ik blijf ook echt niet 5 minuten met me mond openhangen zodat de tongen 'verwikkelen' of what the fuck dan ook...
    Dus dat was even iets wat ik me afvroeg toen ik het net weer las in een verhaal.
    jullie zullen nu vast wel denken., 'what the fuck.''
    maar dat maakt even niet uit., want ik vind het gewoon raar, dat het zo altijd beschreven word.
    maar het kan natuulijk ook zo zijn dat ik het hellemaal verkeerd doe, maar ik heb nog niemand horen klagen dus daar maak ik me niet zo druk om, xD
    -oke sorry, dat laatste moest even., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik weet het ook niet. En toch beschrijf ik het zelf ook altijd zo. ^^

    Ik weet het ook niet, hahaha maar als je het ongeveer zo beschrijft klinkt het altijd mooier dan het is.


    They fell in love, didn't they?

    Goed punt, in mijn beleving gaat het ook altijd net iets anders. Maar hoe zou jij het dan wel beschrijven?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat is voor het romantische effect van de scéne, als je alles zou beschrijven zoals in de werkelijkheid zou het echt zo'n snel, on-romantisch stukje worden, wat je als schrijver natuurlijk wilt vermijden. :'D


    Let it come and let it be

    Hustle schreef:
    Ik weet het ook niet, hahaha maar als je het ongeveer zo beschrijft klinkt het altijd mooier dan het is.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee zo zoen ik niet. En ik voel ook niet zijn tong tegen mijn tanden aan als teken dat ik mijn mond open moet doen :W Maargoed, je moet het natuurlijk wel een beetje romantisch beschrijven he. Je kan moeilijk zeggen 'En toen likten ze elkaars tong een tijd lang' :'D


    -

    CountMeIn schreef:
    Dat is voor het romantische effect van de scéne, als je alles zou beschrijven zoals in de werkelijkheid zou het echt zo'n snel, on-romantisch stukje worden, wat je als schrijver natuurlijk wilt vermijden. :'D

    Glimpse schreef:
    Goed punt, in mijn beleving gaat het ook altijd net iets anders. Maar hoe zou jij het dan wel beschrijven?

    haha, ik wilde net schrijven.,; niet dat ik zou weten hoe je het anders moet verworden, maar dat is nu het punt niet., ;x
    Zoo., dat dus., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Volgens mij gingen mijn eerste tongzoenen wel een beetje zo. I dunno exactly anymore, we hebben het over vijf jaar terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee. Mijn eerste en enige kus is al wel even geleden. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    idunno-.-"


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hm, dan zou het ongeveer zo worden:
    "Hij botste met zijn mond tegen de mijne, zodat we als een wasmachine stonden te tongen. Toen ging hij de andere kant op en kreeg ik een hoop kwijl over me heen."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Hm, dan zou het ongeveer zo worden:
    "Hij botste met zijn mond tegen de mijne, zodat we als een wasmachine stonden te tongen. Toen ging hij de andere kant op en kreeg ik een hoop kwijl over me heen."


    Ja... dat zou erg romantisch zijn x'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:33 ]

    Mudblood schreef:
    Hm, dan zou het ongeveer zo worden:
    "Hij botste met zijn mond tegen de mijne, zodat we als een wasmachine stonden te tongen. Toen ging hij de andere kant op en kreeg ik een hoop kwijl over me heen."

    dan weet ik niet met wat voor jongens jij zoent, xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Beter zo dan:
    'zijn lippen raakte de mijne en plots zat zijn tong in mijn mond en was hij net een wasmachine,' Nou ja, niet echt romantisch als je het mij vraagt. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson