• As you can see, ik ben ongerust. Niet over een vriendin maar over mijn ma.
    Zij heeft een drankprobleem en dus mag ze normaal niet drinken. Vandaag heeft ze gedronken en mijn pa eeft de fles vodka gevonden. Nu is ze al 2 uur weg. Ik ben bang dat er bv een ongeluk is gebeurd, ze eeft haar gsm niet mee. Mijn pa dacht dat ze naar de politie was om mijn vader het huis uit te laten zetten omdat hij heeft gezegd dat ze gedronken heeft, wat de waarheid is. Nog het meest van al denk ik dat ze nu in de cel zit in het politiebureau.
    En mijn pa denkt dat ze op cafe zit.

    Ik wou dit gewoon even aan jullie vertellen.
    Danke voor het lezen.

    OO zoveel medelijden met je schatjee!! <3

    sterkte <3

    :O
    Sterkte (flower)


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeis ;S
    Ik denk dat moest ze in de cel zitten, de politie wel eventjes had gebeld. Maar, ik zou idd ook ongerust zijn, en lief van je dat je ons vertrouwd. Want hier zo eventjes op het forum dit bekend maken, respect. Ik zou het niet durven.
    Je mag heeft dan wel gedronken, ze is oud en wijs genoeg. Ik hoop voor jou dat ze niets voorheeft. Je moet gewoon positief blijven. Om eerlijk te zijn, dit heb ik ook enkele keren meegemaakt. ;S en ik weet duz hoe ongerust je kan zijn. Als je iemand nodig hebt om te praten..er zijn vertrouwenspersonen ofzo en ik ben er natuurlijk ook. Voor mij hoef je je voor alle duidelijkheid niet te schamen ofzo!
    Hou je sterk,<3


    -

    STERKTE (K)


    ok

    moest ik jullie vorig jaar verteld hebben over mijn vakantie dan hadden jullie zitten bidden dat het beter zou gaan

    Und Vielen Dank

    moest ik jullie vorig jaar verteld hebben over mijn vakantie dna hadden jullie zitten bidden dat het beter zou gaan


    Ik bid nu al voor je <3

    moest ik jullie vorig jaar verteld hebben over mijn vakantie dna hadden jullie zitten bidden dat het beter zou gaan

    ;S Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar het zal vast erg zijn.. <3


    -

    moest ik jullie vorig jaar verteld hebben over mijn vakantie dan hadden jullie zitten bidden dat het beter zou gaan

    Graag gedaan!


    -

    ooh veel sterkte


    Nvt

    (...)
    ;S Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar het zal vast erg zijn.. <3

    als jullie willen weten wat er vorig jaar is gebeurd, vraag het gwn
    heb geen enkel probleem om dat ze vertellen

    (...)
    als jullie willen weten wat er vorig jaar is gebeurd, vraag het gwn
    heb geen enkel probleem om dat ze vertellen


    Ach, ik wil het wel weten. Maar vind je het dan echt niet erg om te vertellen ofzo? ;S
    <3


    -

    Argh vergeet wat ik gezegd heb. het past hier helemaal niet in. Ik ben dom ^^
    Toch, sterkte.


    -

    (...)

    Ach, ik wil het wel weten. Maar vind je het dan echt niet erg om te vertellen ofzo? ;S
    <3

    nee, ik heb er egt geen problemen mee, ik vertrouw jullie

    (...)
    nee, ik heb er egt geen problemen mee, ik vertrouw jullie


    Ok, lief van je. [dat je ons vertrouwd dan.]


    -

    (...)

    Ok, lief van je. [dat je ons vertrouwd dan.]

    ik BEN gwn lief, ik ben de liefheid [/ego]