• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 23:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:34 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als ze boos worden heb je altijd nog dit kannon:


    quidquid excusatio prandium pro

    Auwh hoe schattig hebben jullie elkaar leren kennen in de bib ? Maar oke, back to the point, gewoon eerlijk zijn. Eerlijkheid duurt het langst. Het zal wel moeilijk zijn voor te beginnen maar echt gewoon vertellen dan vreet het niet meer zo aan jouw. En ze zullen het wel apprecieren dat ze het van jou hebben gehoord dan dat ze het te horen krijgen op die ouderavond. Good luck : )


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik denk dat je het gewoon moet vertellen, als ze het van iemand anders horen, zullen ze waarschijnlijk wel een beetje boos zijn. En uiteindelijk kan je altijd nog zeggen dat je het zolang verzwegen hebt omdat je eerst wou zien hoe het zou uitdraaien.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Omg dat van die haters slaat nergens op HAHAHA.

    Okee goed: ik had het allang verteld maarja. Gewoon tegen ze zeggen dat je een vriendje hebt sinds een hele tijd en dat het hartstikke goed gaat tussen jullie. Dat hij een gamer is, dat is toch niet belangrijk om te vertellen.


    -

    Als je wilt voorkomen dat je ouders het van anderen te horen krijgen, moet je het ze echt vertellen. En je hebt al gezegd dat je al vaker bij ze terrecht komt, dus waarom deze keer niet? En dat hij een behoorlijke gamer is, hoef je toch niet gelijk te vertellen? Je hebt het fijn met hem, en je ouders zouden dat moeten accepteren.


    wth.

    Ik zou het gewoon vertellen, het feit dat het al zo lang goed tussen jullie gaat kun je ook nog als argument gebruiken dat ze niet bang hoeven te zijn dat het verkeerd gaat. En zeventien en veertien is toch niet zo'n heel groot verschil? En tja, zolang je vriend maar niet verslaafd is aan gamen vind ik niet dat je ouders er een punt van moeten maken. Ik zou het gewoon vertellen, dat zou alles heel wat makkelijker maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Directioner schreef:
    Auwh hoe schattig hebben jullie elkaar leren kennen in de bib ? Maar oke, back to the point, gewoon eerlijk zijn. Eerlijkheid duurt het langst. Het zal wel moeilijk zijn voor te beginnen maar echt gewoon vertellen dan vreet het niet meer zo aan jouw. En ze zullen het wel apprecieren dat ze het van jou hebben gehoord dan dat ze het te horen krijgen op die ouderavond. Good luck : )


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    tja.. dat probleem heb ik dus ook een soortvan, ik ben als de doods mn ouders te vertellen mocht ik een vriendje krijgen...
    ik denk dat aangezien je weet dat het serieus is tussen jullie het wel tijd wordt!

    Genius schreef:
    Omg dat van die haters slaat nergens op HAHAHA.

    Okee goed: ik had het allang verteld maarja. Gewoon tegen ze zeggen dat je een vriendje hebt sinds een hele tijd en dat het hartstikke goed gaat tussen jullie. Dat hij een gamer is, dat is toch niet belangrijk om te vertellen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Defensive schreef:
    Ik zou het gewoon vertellen, het feit dat het al zo lang goed tussen jullie gaat kun je ook nog als argument gebruiken dat ze niet bang hoeven te zijn dat het verkeerd gaat. En zeventien en veertien is toch niet zo'n heel groot verschil? En tja, zolang je vriend maar niet verslaafd is aan gamen vind ik niet dat je ouders er een punt van moeten maken. Ik zou het gewoon vertellen, dat zou alles heel wat makkelijker maken.

    Dit dus. ^^

    Je ouders komen er sowieso ooit wel achter, al dan niet op die ouderavond. Dus het is inderdaad het beste dat je het hen zo snel mogelijk zelf verteld. Ze zullen waarschijnlijk wel heel verbaasd zijn en misschien zelfs kwaad omdat je het zo lang geheim gehouden hebt, maar uiteindelijk moeten ze het wel weten, 't zijn je ouders. (:

    Directioner schreef:
    Auwh hoe schattig hebben jullie elkaar leren kennen in de bib ? Maar oke, back to the point, gewoon eerlijk zijn. Eerlijkheid duurt het langst. Het zal wel moeilijk zijn voor te beginnen maar echt gewoon vertellen dan vreet het niet meer zo aan jouw. En ze zullen het wel apprecieren dat ze het van jou hebben gehoord dan dat ze het te horen krijgen op die ouderavond. Good luck : )


    veel kan ik hier niet aan toevoegen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    gewoon zeggen joh. Ik weet zeker dat je ouders gelukkig voor je zullen zijn :)


    Rainbow

    Wel, ik weet niet of dit nog nodig is, maar jullie mensen hierow, moeten naar de titel kijken. De vraag is HOE.
    Dus als het nog nodig is, ik denk het niet, gezien het ongeveer een halfjaar geleden geopend is.
    Maar als je nog eens wat anders moeilijks moet vertellen.
    Oke, begin met een kopje koffie voor ze maken, of wat complimentjes geven. Kijk ook of ze in een goede bui zijn. Aan sommige ouders moet je 's ochtends niets vragen, en aan sommigen 's avonds niet. Dat is even uitvissen maar dat weet je vast wel. Je zit er immers mee in hetzelfde huis.
    Goed, complimentje, kopje koffie, beetje vleien. En dan op een goed moment wachten. Tot er een stilte valt bijvoorbeeld. Dan kuch je. Misschien kun je dan iets zeggen in de richting van:
    'Mam, pap, ik moet jullie iets belangerijks vertellen. Acht maanden geleden moest ik naar de..........--- (erase)
    Een poosje geleden moest ik naar de bibliotheek, en toen was ik een boek aan het uitzoeken (of terugbrengen of ruilen of weet ik veel ;)) en toen was er een hele, hele leuke jongen. Toen ik hem zag werden mijn benen net kauwgum. Het bleek later dat hij ook verliefd op mij was, en we hebben een relatie nu. Het probleem is alleen dat hij drie jaar ouder is dan ik ben.'
    Of iets in die trand. En als ze zeggen dat je niet met hem om mag gaan kun je misschien iets zeggen als:
    'Maar jullie willen toch ook graag dat ik gelukkig ben en dat ik een leuk vriendje heb?'
    Ik weet niet of je er wat aan zal hebben, maar...
    Veel succes!

    Topicbump... zucht.


    Life is hard and then we die

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 22:32 ]


    I'm just a little girl in a big mean world.