• zeiktopic, als je niet verder wilt lezen, verlaat deze pagina dan.
    Je staat me een paar klassen naast elkaar, en je staat in een soort gymzaal. Er word een vraag gesteld bijvoorbeeld: Ben je ooit gepest door iemand in deze ruimte? En als je dan gepest bent, moet je over een streep stappen. De mensen die niet over de streep zijn gestapt, laten een teken met hun handen zien dat ze respect voor je hebben.
    Het was gisteren op tv, en onze school was erop. Ik moest ervan huilen omdat er mensen tussen zaten waarvan ik niet had verwacht dat dit ze allemaal zou overkomen. Er waren vragen bij waarvan ik zelf ook over de streep ben gestapt.
    - Iemand waarvan ik hou die geen tijd had om met mij samen te zijn.
    - Op school alleen of bang was.
    - Gekleineerd ben.
    - Dat er ooit tegen me is geschreeuwt
    - Dat er door een volwassene is gezegd dat je niet goed genoeg bent.
    - Dat je het huis uit wou.
    - Dat er in de familie alcohol een grote rol heeft gespeeld.
    - Geweld in of rond het huis.

    Ik kan er alleen nog maar om huilen dat me dit allemaal is overkomen..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:45 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Void schreef:
    Hier was toch al een topic over?x;

    Maar ja, ik kijk het braaf iedere donderdag. Om de een of andere reden moet ik altijd huilen. :'D
    Maar Challenge Day is zoveel meer dan alleen Overdestreep. Dat willen mensen nog wel eens vergeten. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga dat programma nog terugkijken, lijkt me best een mooi programma.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Op kro.nl kun je het terugkijken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het nog nooit gezien.
    Ik kijk nu een aflevering maar ik denk niet dat ik het ooit zou kunnen. Ik denk dat ik de hele tijd achter de streep zou staan en er nooit overheen zou lopen, ook al had ik er wel mee te maken. Denk ik, trouwens.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 15:26 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog nooit gezien. En ik ben zo blij dat onze school het niet doet. Ik ben nu al een outsider, moesten we dat doen zou ik het nog meer zijn!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 15:24 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MALFOYHEAD schreef:
    Op kro.nl kun je het terugkijken.

    Ik kijk altijd op uitzendinggemist.nl, kro doet het nooit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Postcards schreef:
    Nog nooit gezien. En ik ben zo blij dat onze school het niet doet. Ik ben nu al een outsider, moesten we dat doen zou ik het nog meer zijn!

    Of juist niet. Het zou je verbazen hoeveel mensen meemaken in hun leven wat anderen niet weten of niet begrijpen. Misschien gaan ze je door zoiets juist beter begrijpen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Of juist niet. Het zou je verbazen hoeveel mensen meemaken in hun leven wat anderen niet weten of niet begrijpen. Misschien gaan ze je door zoiets juist beter begrijpen.

    Is ook, er waren echt heel veel mensen die zóveel problemen hebben. En zelfs ik stond er van te kijken. Op school doen ze heel stoer, maar achteraf blijkt dat ze van alles hebben meegemaakt. Het was echt emotioneel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Genius schreef:
    Ik ben van mening dat bijna iedereen met problemen zit. Dus ik vind het niet echt schokkend dat veel mensen over de streep stappen. Life's a bitch.


    None but ourselves can free our minds.

    Genius schreef:
    Ik ben van mening dat bijna iedereen met problemen zit. Dus ik vind het niet echt schokkend dat veel mensen over de streep stappen. Life's a bitch.


    Agree this.

    In elk huisje is een kruisje.


    Alleen maar tranen van geluk

    In BE bestaat het nog niet, maar ik ken het wel en er zijn een heleboel dingen die - met alle respect voor jouw puntjes - wel erger zijn dan de jouwe. Maar nog eens, daarmee wil ik niet zeggen dat de jouwe ook erg zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Postcards schreef:
    Nog nooit gezien. En ik ben zo blij dat onze school het niet doet. Ik ben nu al een outsider, moesten we dat doen zou ik het nog meer zijn!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat zouden ze op veel meer scholen moeten doen!


    No guts no glory.

    Void schreef:
    Hier was toch al een topic over?x;

    Maar ja, ik kijk het braaf iedere donderdag. Om de een of andere reden moet ik altijd huilen. :'D
    Maar Challenge Day is zoveel meer dan alleen Overdestreep. Dat willen mensen nog wel eens vergeten. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nimis schreef:
    Dat zouden ze op veel meer scholen moeten doen!


    Olive