• Is dat heel veel artiesten vroeger op school gepest werden. Angelina Jolie, Mika, Lady Gaga, Eminem, Taylor Lautner, Demi Lovato, Taylor Swift, Zac Efron, Selena Gomez enzovoort.
    Ben ik nou de enige die dat opvalt?(krul)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 20:40 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Neen, is me ook al opgevallen 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu je het zegt :O Het klopt wel


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan word ik dus ook beroemd just like happysnail.. :'] ben mn hele basisschool tijd verrot gepest '>_>

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 11:22 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dan willen ze een uitlaatplek en voor hun is dat dan zingen, als ze ook nog eens goed kunnen zingen, tsja, $.$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Happysnail schreef:
    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)

    Haha ja! Ik ook dan (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Alleen het probleem is dat ik níet kan zingen. xd


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cornflakes schreef:
    Dan willen ze een uitlaatplek en voor hun is dat dan zingen, als ze ook nog eens goed kunnen zingen, tsja, $.$


    Ja, maar veel kinderen die ik ken die kunnen zingen zijn juist alles behalve gepest.
    Ik heb een jaar lang in de schoolband gezeten, en daar zaten echt alleen maar van die populaire kinderen(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Pencil schreef:
    Neen, is me ook al opgevallen 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is ook zo. En vaak zoeken ze dan een uitlaatklep. Anderen worden dansers of weet ik veel wat. En anderen gaan zingen. Ieder zijn ding. Maar volgens mij laten ze zo aan hun pesters weten; "Zie je dat ik wel iemand ben"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En Zac Efron.. Hij heeft dat zelf gezegd!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Happysnail schreef:
    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)


    Takatukaland.tumblr.com

    Inderdaad, de mensen die beroemd zijn waren meestal op school buiten gesloten, gepest en het zwarte schaap


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Armani schreef:
    Dat is ook zo. En vaak zoeken ze dan een uitlaatklep. Anderen worden dansers of weet ik veel wat. En anderen gaan zingen. Ieder zijn ding. Maar volgens mij laten ze zo aan hun pesters weten; "Zie je dat ik wel iemand ben"


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wellicht omdat degenen die gepest worden meestal degenen zijn die hun eigen ding doen. Het zijn geen personen die erbij horen of erbij willen horen, en houden zich gewoon met andere dingen bezig. Zoals muziek/acteren/dansen. Ik denk dat dat ook zeker meespeelt.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.