• Heey!

    Ik heb besloten wel rollen te doen!

    Het verhaal gaat over;

    Tom is verliefd op het populairste meisje van de school. Hij durft het tegen niemand te zeggen, zelfs niet tegen Bill want hij is bang dat hij word uitgelachen... En eigenlijk wil die het zelf ook niet dat hij verliefd op haar is, want hij heeft een vriendin! En hij weet dat zij hem toch niet leuk vind, en ze kent hem niet eens. Als Tom het volgende nieuwtje hoor word hij niet goed, ze heeft verkering!


    Verassing 1; xLovesBill

    Verassing 2; ITSMEFUCKERx

    Verassing 3;

    Verassing 4;
    Bezet door; Mii ^^ sorry kon het niet laten [a]

    Verassing 5; 4YoMissBitch

    Verassing 6;
    PersianRose

    Verassing 7;
    JOYCESTAR

    Verassing 8;
    LOLLIPOPx

    Info;
    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Plaatje;URL!
    Tekst[je];


    Owjaa en het lijkt me nu wel logisch dat ik niet de eerste kies maar de beste [a]




    Sorry!! Ik ben iets vergeten erbij te melden! Ik wil alleen bij verassing 3 een huppel meisje plaatje x'D Sorry dat ik dat er iets te laat bij zet!

    Aargh, ik moet zo weg dus ik moet weten of ik een rol heb of niet :P

    I Need more people!

    Ik heb me ingeschreven, maar jah ik pas niet bij de rollen die ik wil, dus jh, maar ik ga je serie sowieso maken hoor


    Live life limitless.

    INFO VOLGTXd

    Info;

    Rol;VERASSING 5

    Naam;LINDA

    Leeftijd;18 JAAR?

    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=xe0386&s=4

    Tekst[je];

    HII BITCHES^^
    Ik ben LINDA en ben 18 jaar oud!
    ik ben GRAZY op mijn MOTOR die ik net nieuwe heb!
    ik heb een hekel aan HUPPELKUTTEN, en heb er laatst 1 een beuk verkocht, en janken wat ze deed, wha dat was lachen maargoed, ik heb een kut verleden waarin ik elke dag me bijna in coma zoop met alcohol en 1 keer is dat gelukt ook nog, ik lag 1 maand in coma, tja maar dat was het ergste nog niet, mijn leven bestond aleen maar uit feesten,SEXX en BOYS, tot ik de verkeerde BOY tegen kwam, hij was een LOVERBOY en ik heb dus een tijd lang drugs gedeald.
    gelukkig is mijn leven weer een beetje op de rails.
    Mensen vinden mij nogal stoer en Aggresief maar dat ben ik real niet, ik ben eigenlijk en heel spontaan en Betrouwbaar wijf, maar veel mensen weten dat niet.
    Maar genoeg over mijn Leven want het Boeid toch niemand, Dus Laterzzzzzz!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mijn hoofdpijn gaat weer beter! :D
    Maar jammer dat ik geen rol heb.. :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mijn hoofdpijn gaat weer beter! :D
    Maar jammer dat ik geen rol heb.. :(


    Ik heb ook geen rol, maar komaan, je zal wel in een deel andere series een rol hebben en als zij niet vind dat je er bij past, het is haar serie he, ik vind het ook spijtig, maar het maakt me niet uit, ik ga haar serie sowieso maken


    Live life limitless.

    Loat ge wete of ik de rol heb ? x

    (...)

    Ik heb ook geen rol, maar komaan, je zal wel in een deel andere series een rol hebben en als zij niet vind dat je er bij past, het is haar serie he, ik vind het ook spijtig, maar het maakt me niet uit, ik ga haar serie sowieso maken


    Ik ook gaan maken hoor!
    Maar tis tog altijd leuk als je een rol heb? ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Ik ook gaan maken hoor!
    Maar tis tog altijd leuk als je een rol heb? ;)


    Jah dat vind ik ook, maar niks aan te doen he.


    Live life limitless.

    Lieverd.. 4yomissbitch en sayXkiss,, Ik heb nog niet alle aanmeldingen gelezen dus misschien krijgen juullie nog wel een rol! =D

    Lieverd.. 4yomissbitch en sayXkiss,, Ik heb nog niet alle aanmeldingen gelezen dus misschien krijgen juullie nog wel een rol! =D


    Ah maar ik ben een van de eerste dus ik zal er wel niet tussen zitten hoor, maar is niet erg hoor


    Live life limitless.

    (...)

    Ah maar ik ben een van de eerste dus ik zal er wel niet tussen zitten hoor, maar is niet erg hoor


    Lieverd je hebt een rol :D Maar het komt ook omdat bij mij alles op een papiertje door elkaar heen staat bijv'.;

    Vriendin van Alex verassing 2

    Vriendin van Geo verassing 1

    Vriendin Pietje verassing 3

    Dus het is ook heel vaak zoeken x'D Maar je hebt een rol

    (...)

    Lieverd je hebt een rol :D Maar het komt ook omdat bij mij alles op een papiertje door elkaar heen staat bijv'.;

    Vriendin van Alex verassing 2

    Vriendin van Geo verassing 1

    Vriendin Pietje verassing 3

    Dus het is ook heel vaak zoeken x'D Maar je hebt een rol


    Ik heb het gezien thnx!!!!


    Live life limitless.

    Rol: umh...verassing 7!:D

    Naam; Karin



    Leeftijd; 17 *mag je verandere als da beter uitkomt!;)



    Plaatje;URL!
    [url] http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73128 [/url]



    Tekst[je;

    Heey menskes die dit wille lezen;)!
    Ik ben Karin.
    Ik ben 17 jaar!! Yeah nog even en ik mag om mijn rijbewijs.ja nog een maandje en ik ben lekker 18!Dan kan ik lekker auto rijden!:D Stoer heá voor mijn verjaardag krijg ik waarschijnlijk een auto!:D
    Ik heb verder donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik heb een hekel aan Meelopers,Ego's,spinnen en onrecht!!
    verder kan ik echt niet zonder muziek!ik luister elke dag!! Ik zou niet zonder kunnen!!
    nou het wordt eigenlijk wel lang heá!:P
    maar ik wil nog een dingetje kwijt en dat is:
    Kom niet aan mijn vrienden want dat ist je beste dag niet!! Maar over het algemeen ben ik wel aardig hoor!;)
    kga!!

    See Ya!!«33

    P.S. ik heb op boxen gezeten!;)

    (is hij goed??)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    laat je weten wnr de proloog er op staat
    zou hem wl willen maken?


    Gilles (ll)