• heey ik heb men naam veranderd ben helemal gek van chris brown dus maar mensen als ik bij jullie op het profiel sta verander het ff
    verwijder dit please niet anders kan ik dat tegen heel veel mensen gaan zeggen dat men naam is veranderd en dat is veels te veel dus niet verwijderen pleasee
    xx demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik heb het zelfs al juist in mijn blogs veranderd


    Live life limitless.

    Oh jah en Demi wil jij mij helpen, ik ben mijn naam echt beu en ik had er een leuke is die al wel niet bezet zeker


    Live life limitless.

    Oh jah en Demi wil jij mij helpen, ik ben mijn naam echt beu en ik had er een leuke is die al wel niet bezet zeker

    wat vond je ook alweer leuk dan weet ik wel een naam voor als je tom leuk vind je kunt ook mijn oude pakken van FuckMyGuitar ofsow dus


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)
    wat vond je ook alweer leuk dan weet ik wel een naam voor als je tom leuk vind je kunt ook mijn oude pakken van FuckMyGuitar ofsow dus


    Vergeten dat ik geen TH fan ben Demi???
    Maar die naam is wel cool, maar ik vind het een beetje onnozel om die te nemen omdat jij die juist gehad hebt en nou jah ik wil je eigenlijk niet na-apen


    Live life limitless.

    (...)

    Vergeten dat ik geen TH fan ben Demi???
    Maar die naam is wel cool, maar ik vind het een beetje onnozel om die te nemen omdat jij die juist gehad hebt en nou jah ik wil je eigenlijk niet na-apen


    owja uhmm.. ff denke ik heb wel een grappige dat is de laatste tijd mijn bijnaam op msn MissUniek :P


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik dacht al toen ik jouw nick zag: Dat doet me denken aan Chris Brown en toen zag ik jouw bericht :P

    (...)

    owja uhmm.. ff denke ik heb wel een grappige dat is de laatste tijd mijn bijnaam op msn MissUniek :P


    Jah die heeft wel iets, maar kun je er iets meer geven (sorry als ik lastig doe anders zoek ik er zelf wel hoor) want ik wil kunnen kiezen
    En oh jah die lp's op je kamer blijven cool


    Live life limitless.

    (...)

    Jah die heeft wel iets, maar kun je er iets meer geven (sorry als ik lastig doe anders zoek ik er zelf wel hoor) want ik wil kunnen kiezen
    En oh jah die lp's op je kamer blijven cool

    thQ at je men kamer zoo cool vind maar uhmm.. die naam wat ik je heb gegevn vind ik wel leip eigenlijk uhm.. ff denken voor een naam ik heb er wel nog ene

    JeWeetZelluf
    MissUniek
    ErrorGirl
    LoveIsLikeyo

    kweet niks meer :P


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)
    thQ at je men kamer zoo cool vind maar uhmm.. die naam wat ik je heb gegevn vind ik wel leip eigenlijk uhm.. ff denken voor een naam ik heb er wel nog ene

    JeWeetZelluf
    MissUniek
    ErrorGirl
    LoveIsLikeyo

    kweet niks meer :P


    Die twee laatste zijn wel mooi, echt cool


    Live life limitless.

    Er is een algemeen topic waarin naamsveranderingen komen te staan. Je vraagt dus of ik het niet wil verwijderen, maar het is toch echt verboden. -slotje-