• Een man stopte zijn kat in een magnetron, nadat het dier hem had gekrabd. De 20-jarige inwoner van de Britse plaats Portsmouth plaatste het dier in het keukenapparaat en liet hem vijf seconden lang ‘koken’. Hoewel het dier bloot werd gesteld aan schadelijke straling, overleefde de kat wonderwel de nachtmerrie. Wel liep het huisdier brandwonden op.

    De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten.

    bron

    Die gast is gek, kijk nou hoe dat arme katje er uitziet. Ze hadden die gast op moeten sluiten.

    Ik moest dit even met jullie delen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hier is al een topic over.Klik ;D
    En het blijft even erg.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:14 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Aww, wat een lieverd toch! Ocharme...
    En die ken ik al, haha. Gelukkig mag die geen huisdieren meer hebben...


    Where there is a sea there are pirates...

    Jemig, hoe ziek ben je dan? Dat is echt abnormaal.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Schande! Waarom zou je dat doen? Waar gaat het heen met de wereld!


    Not all those who wander are lost.

    First schreef:
    Hier is al een topic over.
    En het blijft even erg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er was ook een vrouw die na het wandelen in de regen haar hond in de magnetron deed om het te drogen. De hond ging dood en ze kreeg een dikke schadevergoeding want op de verakking van de magnetron stond niet dat er geen honden in mochten 0.o
    Zieke verhalen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    *haalt mes* this gon be good


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    OMG wat zielig! (no_chears)


    -

    Madotsuki schreef:
    Dieren zijn voor zover ik weet een stuk minder vatbaar voor straling dan mensen, dus het verbaast me niet zoveel dat de kat heeft overleefd.

    Maar alsnog, er worden zovaak mensen vermoord, nobody gives a shit, en dan gebeurt dit. ''DIE MAN MOET VERMOORD WORDEN KILL IT WITH FIRE'' en wat over de mensen die dagelijks vermoord of mishandeld worden? Tja, dat boeit niet.

    Nee, mij boeit het niet.


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111918&page=1

    OMG ik ga die man opsluiten!!! Stomme debiel dat hij er is :O
    Hij zal vast wel iets gedaan hebben zodat die kat hem krabte en dieren kunnen verder niks doen :O

    :'(

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:17 ]

    Atropos schreef:
    Jemig, hoe ziek ben je dan? Dat is echt abnormaal.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Madotsuki schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111918&page=1

    Tja het verschil tussen een mens en een dier is dat een mens voor zichzelf op kan komen en een stem heeft. Een dier niet.
    Daarbij voor die moorden worden vele hogere straffen geven. Tuurlijk boeit dat wel maar een dier boeit ook, of hoort te boeien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Slottie, is al een topic over


    "I shut my eyes in order to see.'