• Voor alle fans, die er wel zijn alleen in een schaars aantal, om lekker te praten over the best band ever, foto's of video's te plaatsen & je favoriete (stukjes) lyrics neer te zetten.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik was gisteren dus naar dat concert van het Noord Nederlands Orkest waar ze de Beatles speelden. De zang van die drie solisten was trouwens om te janken, maar daar gaat het niet om. Het arrangement voor het orkest, dus het instrumentale gedeelte was echt fantastisch gedaan.
    Maar zat er dus een meisje in de zaal, dat zei: "Ik dacht dat het Hey Dude was." -facepalm-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Ik was gisteren dus naar dat concert van het Noord Nederlands Orkest waar ze de Beatles speelden. De zang van die drie solisten was trouwens om te janken, maar daar gaat het niet om. Het arrangement voor het orkest, dus het instrumentale gedeelte was echt fantastisch gedaan.
    Maar zat er dus een meisje in de zaal, dat zei: "Ik dacht dat het Hey Dude was." -facepalm-

    -out- Och, dat hadden ze ook best kunnen schrijven in een stonede bui _O_


    ars moriendi

    Uhu, maybe. :3 Ik vond het gewoon heeel erg een domme opmerking. x)
    Is dude trouwens niet een Amerikaans woord? Offtopic, Iknow. Maar dan zou het niet echt logisch zijn dat de Beatles dat in een nummer zetten, right?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    BEATLE COOKIES.


    There's power in the words you whisper.

    *Kuch* Hoofdletters!

    Omijngod! Het NNO orkest in combinatie met The Beatles was echt ge-weldig! :'D A Day in the Life was zó mooi :'D En lekker meezingen en klappen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    Ik ga over twee weken naar een concert van Het Noord Nederlands Orkest en dan spelen ze allemaal songs v.d. Beatles _O_ + Ik ben op Abbey Road geweest en ik heb geshopt in het Beatleswinkeltje :'D En ik heb allemaal Beatles troepjes. BIG FAN _O_


    Daar ben ik ook geweest! (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Prudence schreef:
    *Kuch* Hoofdletters!

    Omijngod! Het NNO orkest in combinatie met The Beatles was echt ge-weldig! :'D A Day in the Life was zó mooi :'D En lekker meezingen en klappen.

    Ik vond de zang echt tegenvallen, zo slecht. Maar het arrangement was awesome, nuh?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Ik vond de zang echt tegenvallen, zo slecht. Maar het arrangement was awesome, nuh?

    Zang kon inderdaad beter. Al zong die John Lennon look-a-like best wel goed :Y) Zeker awesome.


    "I shut my eyes in order to see.'