• De stelling van deze week luidt:
    Rustig zijn wordt tegenwoordig vaak met verlegen verward.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik vind van niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik ben vaak rustig omdat ik nogal verlegen kan zijn. maar je bent waarschijnlijk alleen in het begin verlegen. ik wordt in de klas dan ook gewoon rustig genoemd en niet verlegen.


    de aanhouder wint

    Op school denken ze dat ik heel erg braaf ben alleen maar omdat ik nooit wat zeg xd maar het is wel waar vind ik. alleen in grote groepen ben ik wel heel erg verlegen..


    What by Zeus' beard is going on????

    Voor mij klopt het.
    Dus mee eens.
    Ik ben niet verlegen, maar wanneer mijn mening niet gevraagd wordt : waarom zou ik die dan door de ruimte schreeuwen? Ik erger mij namelijk dood aan van die mensen die altijd ongevraagd hun mening over alles geven. En dat terwijl ze er 9 van de 10 keer geen eens verstand van hebben. Nee, dan hou ik liever mijn mond. En als mensen dan denken dat ik verlegen ben, dan zal dat wel haha. Hoewel ze dat niet echt denken waarschijnlijk, omdat ik 2 uitersten heb. Ik ben óf heel rustig óf heel druk. Er is geen middenweg haha.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:50 ]


    Tell me about it, stud.

    Nee, ik ken zat rustige mensen die helemaal niet verlegen zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen