• okee we beginnen weer!! weer meer inspi x'D

    Ik dacht al huh? waarom is hij weg x'D

    Ik dacht al huh? waarom is hij weg x'D


    jaa ik ook maarja deze word ook wel leuk x'D weet ik wel zkr naja,, alleen nog meer mensjes, x'D

    ik mis youletmeROCK al ='D

    ik mis youletmeROCK al ='D


    jaa ik ook!!! maarja:( ze komt wel weer boven water hier op hoor :D:D

    Wa is hier de bedoeling van???


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wa is hier de bedoeling van???

    Door dit topic had DarkAngel93 inspiratie en daarom vertellen we hier een beetje vanalles over die serie enzoo

    en nieuwe melige ideeen zijn altijd welkom^^

    Wa is hier de bedoeling van???



    nou ehh heb je mijn nieuwe serie al gemaakt misschien? die heet: Tom, grote mond klein hartje. he stole my heart {L} 1

    en die hadden we met zn alle bedacht we zijn gewoon goed i know,

    Jhaaaaaaaaaa. Het word een trio x'DD


    Love is in the air'<3

    Oké nu ff een normaal ideetje x'DD.

    Uhm. Laat Tom prongeluk met Bill zoenen ofzo voor de grap omdat iemand hem bedrijgt en dan krijgen ze ruzie en dan komt het later weer god en dan die gene die Tom bedrijgt die gaat de cel in ofzo x'DD


    Love is in the air'<3

    oja als je wilt weten hoe het verhaal nu al in elkaar zit maak de serie dan ^^

    oja als je wilt weten hoe het verhaal nu al in elkaar zit maak de serie dan ^^



    had ze al gemaakt x'D, want ze geeft me veel inspi op msn net als mn andere serie d8 ik dat van dat twincest gedoe, dat Tom ineens Bill pijpt etc.. [niet grof bedoeld hoor]maar dat deed Tom omdat ze trio waren! x'D met mij zeg maar er in, en ik had met Bill, maar dan laat hij het toe van Tom x'D

    (...)


    had ze al gemaakt x'D, want ze geeft me veel inspi op msn net als mn andere serie d8 ik dat van dat twincest gedoe, dat Tom ineens Bill pijpt etc.. [niet grof bedoeld hoor]maar dat deed Tom omdat ze trio waren! x'D met mij zeg maar er in, en ik had met Bill, maar dan laat hij het toe van Tom x'D


    x'DD. Jha sorry ben een beetje maf met iets bedenken voor die andere serie toen was ik ff melig. x'DD


    Love is in the air'<3

    ieuw twincest is vies x'D

    i know maar soms kun je er leuke dingen van maken,, ik had maar klein stukje gedaan in een Bill love storie..