• (huil)(huil)(huil)(huil)

    Help mij!

    Ik heb een vriendinnetje, en we waren heel melig in dit weekend aan het doen echt de meligste dag van me leven en dat heeft ze opgenomen met haar camera en nu staat dat filmpje op youtube sinds eergister en het is nu al 30x bekeken.. Van mijn moeder mag ik helemaal niet filmpjes van mezelf zomaar publiceren en als ze er achter komt krijg ik heel erg op m'n donder en ik vind het ook helemaal niet leuk omdat ik heel idioot aan het doen ben maar ze wilt hem ook niet verwijderen omdat ze zogenaamd met "belangrijkere" dingen bezig is! Mijn andere vriendin [Ook vriendin van haar] is ook al boos op haar omdat ze een filmpje van haar erop heb gezet, dit is heel erg irritant en ze wilt het maar niet verwijderen wat moet ik nu doen! (huil)

    Dude ik zou echt kwaad worden.
    Doet ze het like echt niét gwn?


    Mew <3

    OMG Wat een gemeen Kiend ik zou haar gwn negeren
    samen met die andere vriendin zolang ze die
    filmpjes niet verwydert x'3 (A)


    A. ikmisje.

    OMG Wat een gemeen Kiend ik zou haar gwn negeren
    samen met die andere vriendin zolang ze die
    filmpjes niet verwydert x'3 (A)

    I agree.
    Is youtube niet mailbaar over dat soort dingen? Vragen of ze 't willen verwijderen ofz.


    Mew <3

    Of je gaat inbreken op haar youtube acount en hm dan self verwijderen xD
    En dan op de bek slaan ,,
    Sou ik doen ,, maarjaa wie bn ik..xD


    Crack a bottle

    (...)
    I agree.
    Is youtube niet mailbaar over dat soort dingen? Vragen of ze 't willen verwijderen ofz.


    Jah ?? zou dat niet kunnen ?? x'3 (A)


    A. ikmisje.

    Uhm wie is dat meisje die dat filmpje erop heeft gezet? XD


    I do not hook up.

    je kan de video markeren als ongepast, ik weet niet of je er een reden moet bijzetten maar waarschijnljk wel. dus dan kan je gewoon zeggen dat je niet wil dat jij erop komt en eigenlijk moeten ze die dan wel verwijderen want het is denk ik verboden om video's van mensen online te zetten zonder hun toestemming.
    ik weet niet of het gaat helpen en anders kun je gewoon tegen je moeder zeggen dat zij die er heeft op gezet zonder dat jij het wist en dan kan je moeder er voor zorgen dat die video er wordt afgehaald ofzo..

    Of je gaat inbreken op haar youtube acount en hm dan self verwijderen xD
    En dan op de bek slaan ,,
    Sou ik doen ,, maarjaa wie bn ik..xD


    JAH GOED IDEE

    JY BENT JY :p


    A. ikmisje.

    (...)

    JAH GOED IDEE

    JY BENT JY :p


    Aduhh ,, Tuurlijk ,,als ik het seg is het altijd een goed idee [/ego] xD


    Crack a bottle

    (...)

    Aduhh ,, Tuurlijk ,,als ik het seg is het altijd een goed idee [/ego] xD


    Nou ik heb ook last vn myn EGO vndaag x'3 (A)


    A. ikmisje.

    (...)
    I agree.
    Is youtube niet mailbaar over dat soort dingen? Vragen of ze 't willen verwijderen ofz.


    Ze zegt dat ze het al heeft verwijderd maar als ze dat weer filkt volg ik jou tip op =')

    Haar in elkaar slaan is niet zo'n goed idee dan zet ze iedereen tegen me op -_-

    Schat wie heeft dat filmpje erop gezet?


    I do not hook up.

    (...)

    Nou ik heb ook last vn myn EGO vndaag x'3 (A)


    Whii ,,hoe meer sielen hoe meer vreugt xD


    Crack a bottle

    Als daXchick dat filmpje erop heeft gezet meid hoef je je niet te schamen het filmpje is niet erg dan! Maar als je ouders boos worden zeg dat dan!


    I do not hook up.

    "technisch gezien is het inbraak op je privacy. want zij heeft iets op het internet gezet waarmee jij (denk ik) het niet eens bent. ze moet het filmpje er wel van af halen."
    said the proud nerd 8D