• Nou,,
    ik heb dus ruzie met een 'vriendin' mijn BF had er ook ruzie mee maar dat is gister uitgepraat nou hier het verhaal><
    eerst deze msn gesprek van net:
    (15:00) kaylee!!!& pauli: waarom ben jij niet op school
    PatrieszRainbow: Waarom wil je dat weten je negeer mij en laura de hele tijd en je gaat wel praten op msn
    (15:02) kaylee!!!& pauli: ik praat gewoon tegen julliee
    (15:02) PatrieszRainbow: Nee hoor gister negeerde je ons ook de hele tijd.
    (15:02) kaylee!!!& pauli: laat staan als je zo iets zegt
    (15:03) PatrieszRainbow: dus mogen wij onze mening niet eens zeggen en je word al boos
    (15:03) kaylee!!!& pauli: niet maar ja datis jouw probleem maarja
    (15:03) PatrieszRainbow: wel want jij bent nu boos zonder reden
    (15:03) kaylee!!!& pauli: ik heb het met laura als weeruit gepraat
    (15:03) PatrieszRainbow: oke o.o
    (15:06) PatrieszRainbow: als ik morgen weer op school ben word ik dan uit de klas gehaalt?

    (15:06) kaylee!!!& pauli: ja
    (15:06) PatrieszRainbow: jezus ik hoef niet met jou te praten..en toen was ze offline o.o
    Zij laat ons sinds ze in een nieuwe klas zit de hele tijd stikken ze fietst wel mee en als we op school zijn negeert ze ons:S en dat waren ik en laura (mijn BF) dus hellemaal zat dus toen zij ik ja als je ons de hele tijd laat stikken hoef je ook niet met ons mee te fietsen hoor :S toen zij ze ja boeiend en zo ging dat genegeer nog ene paar dagen door en vandaag was ik niet op school omdat ik nogal heel erg ziek ben en laura werd uit de klas gehaald door de mentor van kaylee en die gingen praten enzo van dat het hellemaal niet kaylee's bedoeling was ensow en hun hebben het dus weer goed maar ik wil het hellemaal niet goed met dat domme kind omdat ze me altijd slaat of knijpt ik doe het dan wel terug maar tog ze pest me heel vaak en dan noemt ze zich een vriendin ze moest vanmiddag ook huilen omdat ze mij en laura niet kwijt wil zij laura o.o maar oke ik wil het dus niet goed met kaylee ^^ en morgen komt die domme mentor me dus uit de les halen en dan gaat ze zeggen ja patricia wil je even meekomen wat moet ik dan zeggen Nee ik ben klaar met kaylee en hoef er niet mee te praten ofzo ? x'D help me a.u.b x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Als je niks met dr wilt doe je het toch niet. Zij pest jou nou waarom moet je dan zo nodig vrienden met haar zijn? :O Ikke moest op de kleuter school altijd vriendinnen zijn met een meisje dat ik haatte. En toen ging ik dr maar negeren enzoow...xD Maarjaah. Je moet gewoon doe wat je zelf wilt. Laat haar lekker. Zeg maar tegen je mentor dat je niks met dat kutkind te maken wilt hebben (A)


    Get back motherfuckerz'

    owww you are mean!! x]
    maar zij klinkt nogal meeloperig

    als je geen vrienden meer met dr wil zijn moet je dat zeggen gewoon in dr gezicht zodat ze dat begrijpt maar niet op een lullige manier

    en ook niet gaan pesten ofzow..!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    owww you are mean!! x]
    maar zij klinkt nogal meeloperig

    als je geen vrienden meer met dr wil zijn moet je dat zeggen gewoon in dr gezicht zodat ze dat begrijpt maar niet op een lullige manier

    en ook niet gaan pesten ofzow..!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT