• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:53 ]

    weet ik nog niet maar wij hebben fel roze kluisjes... dus dat wordt leuk volgend jaar


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Wij hebben maar één ruimte met kluisjes op school, waar iedereen dan in de pauze en aan het eind van de dag naartoe gaat, dus is 't er ook nog altijd heel erg druk... Mijn kluisje zit bijna beneden, waardoor ik op mijn knieën of hurken moet zitten om erbij te kunnen... best stom, maar het kluisje van mijn beste vriendin zit zo hoog dat ze er amper bij kan... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Weet ik niet.
    Ik hoef morgen pas weer naar school ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik hoop dat ik weer een hoge heb al 2 jaar een hoge gehad. Wij hebben maar 1 gang want ik zit op de kleinste locatie. het is eer wel druk. op de andere locatie in de gangen en ook zo'n verzameling waar het druk is. aleen ik heb medelij met de mensen onder mij er flikkeren altij boeken bij me:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, dat is wel geniaal :'D
    Ik heb geen kluisje, echt zo vervelend. Iedereen heeft er een, behalve ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    weet ik nog niet, krijg dat maar na een week of zo, echt niet leuk,
    De eerstejaars krijgen dat na 3 dagen al ofzo en wij waarschijnlijk maar rond 11 septemer
    dan mogen wij al onze boeken naar school meebrengen elke dag leuk

    Flare schreef:
    Wij hebben maar één ruimte met kluisjes op school, waar iedereen dan in de pauze en aan het eind van de dag naartoe gaat, dus is 't er ook nog altijd heel erg druk... Mijn kluisje zit bijna beneden, waardoor ik op mijn knieën of hurken moet zitten om erbij te kunnen... best stom, maar het kluisje van mijn beste vriendin zit zo hoog dat ze er amper bij kan... ):


    Ik kon niet bij mijn oude kluisje, omdat hij te hoog was. Stond ik zo te springen naar mijn kluisje, en ik moest elke keer een stoel pakken.. Toen kreeg mijn conciërge medelijden :Y)

    weet niet, ik ga nu naar het MBO en volgens mij hadden ze op mijn school geen kluisjes, maarja heb maar vier boeken dus dat is niet erg.

    maar op het middelbaar had ik altijd een kluisje OF helemaal boven OF helemaal onder aan:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    aria4dreams schreef:
    weet ik nog niet maar wij hebben fel roze kluisjes... dus dat wordt leuk volgend jaar
    Ik wil roze kluisjes!
    OT: Ja, best wel, alleen is het er druk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb altijd het chilste kluisje gehad. Precies in het midden. Geen idee of dat dit jaar zo is.


    SLOAN.

    Hmmm ik hoop het. Ik had altijd wel een fijn kluisje, maar omdat onze school wordt verbouwd zitten we voorlopig in één of ander krot. xd
    Dus ik ben benieuwd.. Om twee uur weet ik het! xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wij hebben geen kluisjes :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wij hebben niet eens kluisjes T.T


    I like bad guys, but they have to be good to me! :3

    Ik wel, ik houd van mijn kluisje!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Flare schreef:
    Wij hebben maar één ruimte met kluisjes op school, waar iedereen dan in de pauze en aan het eind van de dag naartoe gaat, dus is 't er ook nog altijd heel erg druk... Mijn kluisje zit bijna beneden, waardoor ik op mijn knieën of hurken moet zitten om erbij te kunnen... best stom, maar het kluisje van mijn beste vriendin zit zo hoog dat ze er amper bij kan... ):


    Let it come and let it be