• Ik ben een beetje in een vrolijke bui dat Lacey Sturm haar boek The Reason bij uitkom, dus ik kon het niet laten om mijn profiel een beetje aan te passen in het Lacey Sturm thema. Lacey is ook altijd al een heel belangrijk persoon in mijn leven geweest. Ik ken haar dan wel niet persoonlijk, maar in mijn donkerste periodes heb ik heel veel steun gehad aan haar video en haar muziek, en ze is dus zeker iemand waar ik naar opkijk. Ik heb mij er al lang bij neergelegd dat ik haar nooit in het echt zal ontmoeten, maar alsnog kijk ik nog steeds uit naar elk nieuwtje dat ze haar fans kan bieden.





    “There are so many stupid things
    that steal that purpose from us.
    The stupid things that you believe a lie
    that we ‘re not as important as we really are.
    That our life isn’t as important as it really is.
    It’s important to the people that you love,
    it’s important to the people that you will love in the future,
    it’s important to the world around you
    and it’s so important that you fulfill the purpose
    that only you can fulfill the way that you can fulfill that.”




    Wat vinden jullie er van? Wie is trouwens jullie 'rolmodel' of idool? En hoe zou je reageren als je dit ooit in het echt zou zien?

    Ik zou waarschijnlijk wenen als ik Lacey ooit in het echt zou zien. Best zielig, maar zo is het nu eenmaal en ik schaam me er niet voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn rolmodel is Alecia Beth Moore aka P!nk.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:18 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn rolmodel is dan toch mijn moeder, hoe standaard dat ook is. Ik ben een tijdje niet zo heel goed bezig geweest en daar kwam ze naar een achter. Maar ze liet me niet vallen maar hielp me juist. Ze liet me zien wat doorzetten en steunen is.

    Maar ik denk dat je toch meer qua beroemdheden bedoeld dus dan zou ik toch Justin Bieber zeggen, ook al is hij niet zo goed bezig.
    Hij heeft doorgezet en het boeit hem niet wat anderen vinden, als hij er gelukkig van word doet hij het.
    Ik zou echt niets meer kunnen doen, gewoon staan van 'Oh my god, is dit echt.' En als dat voorbij is waarschijnlijk gillen en op en neer springen ^^


    wat was dit ookalweer

    Audrey Hephburn. Ze is te jong gestorven, en kan te goed acteren, je kent ze vast van de film: Breakfast at Tiffany's.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Armastus schreef:
    Mijn rolmodel is dan toch mijn moeder, hoe standaard dat ook is. Ik ben een tijdje niet zo heel goed bezig geweest en daar kwam ze naar een achter. Maar ze liet me niet vallen maar hielp me juist. Ze liet me zien wat doorzetten en steunen is.

    Maar ik denk dat je toch meer qua beroemdheden bedoeld dus dan zou ik toch Justin Bieber zeggen, ook al is hij niet zo goed bezig.
    Hij heeft doorgezet en het boeit hem niet wat anderen vinden, als hij er gelukkig van word doet hij het.
    Ik zou echt niets meer kunnen doen, gewoon staan van 'Oh my god, is dit echt.' En als dat voorbij is waarschijnlijk gillen en op en neer springen ^^
    Waarom zou je moeder je rolmodel niet kunnen zijn. Dat is juist hartstikke lief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Arjen Robben. Waarschijnlijk met een trillend stemmetje vragen of ik een interview met hem mag houden en hem een dikke knuffel geven. Hij is een hele grote held voor me geweest en is dat vandaag de dag nog steeds. Zijn determinatie, wilskracht en zelfvertrouwen inspireert me op momenten dat ik het zelf niet heb. En dat zijn er nogal wat. Daarom hoop ik hem op een dag nog eens te mogen ontmoeten om hem bepaalde dingen te kunnen vragen. (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:29 ]


    ars moriendi




    JK Rowling en Sylvia Plath is zijn mijn rolmodellen. Sylvia Plath ontmoeten zal jammer genoeg niet gaan sinds ze al vijftig jaar dood is maar bij Rowling zou ik echt gewoon beginnen wenen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Orchideah schreef:
    Audrey Hephburn. Ze is te jong gestorven, en kan te goed acteren, je kent ze vast van de film: Breakfast at Tiffany's.


    63 is toch niet meer zo jong. Al is het ook niet ontzettend oud.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Waarom zou je moeder je rolmodel niet kunnen zijn. Dat is juist hartstikke lief.


    Wat vinden jullie er van? Wie is trouwens jullie 'rolmodel' of idool? En hoe zou je reageren als je dit ooit in het echt zou zien?


    Ik dacht dat je eigenlijk een beroemdheid bedoelde en niet verder iemand die ik echt persoonlijk ken.
    Maar bedankt! (:


    wat was dit ookalweer

    Zeker weten mijn lieve mamatje (:


    16 - 09 - '17

    Tolstoy schreef:




    JK Rowling en Sylvia Plath is zijn mijn rolmodellen. Sylvia Plath ontmoeten zal jammer genoeg niet gaan sinds ze al vijftig jaar dood is maar bij Rowling zou ik echt gewoon beginnen wenen.
    Ik heb hetzelfde wat met Audrey Hepburn. Dat is crème de la crème qua vintage voor mij. Hoe ze zich voor de rechten van kinderen inzette en gewoon al het feit dat ze een Belgische is maak het ook alweer zo speciaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn idool is, hoe kan het ook anders. Alexander Vlahos!


    Ik heb hem ontmoet en ben met hem op de foto geweest. Ik was helemaal zenuwachtig en heeeeel blij. Ik was een half uur later nog aan het shaken hahaha ;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Armastus schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie er van? Wie is trouwens jullie 'rolmodel' of idool? En hoe zou je reageren als je dit ooit in het echt zou zien?


    Ik dacht dat je eigenlijk een beroemdheid bedoelde en niet verder iemand die ik echt persoonlijk ken.
    Maar bedankt! (:
    Ik had idool er bij gezet voor als iemand 'mijn mama' zou zeggen. Dan konden ze bij idool altijd nog een beroemd iemand plaatsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aha, nu begrijp ik waarom je ooit de username Lacey wilde nemen. c:
    En ik heb geen rolmodel. Ik denk dat ik dan toch voor mijn moeder kies.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Aha, nu begrijp ik waarom je ooit de username Lacey wilde nemen. c:
    En ik heb geen rolmodel. Ik denk dat ik dan toch voor mijn moeder kies.
    Jup, daarom. Maar ik durfde hem nooit nemen omdat ik altijd dacht dat ik hem niet leuk ging vinden en toen had jij hem en had ik iets van meh bummer. Is mn eigen fout, had hem maar moeten nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Chris Motionless c:
    Ik zou waarschijnlijk gewoon hem eerst een knuffel geven en proberen wat te praten over Motionless In White, zijn band.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.