• Ik wil graag Vampire Knight-vampiers verwerken in mijn story. Ik heb de manga gelezen en de anime helemaal gekeken, maar dat is ondertussen al zo lang geleden dat ik enkele belangrijke details ben vergeten. o.o
    Dat is een schande, dus ik ga Vampire Knight zeker nog eens downloaden en bekijken, maar op deze moment zou ik liever schrijven aangezien je een anime niet op vijf minuten uitkijkt...

    - Hoe kan je Level E's doden?
    - Hoe reageren de vampiers op licht? Ik weet dat Rima wel parasols heeft, maar ik weet niet juist meer of ze helemaal verbranden en rood worden of ze verrassen.
    - Kunnen de Aristocrats ook mensen vampier maken of zijn dat enkel de Purebloods? (Dacht het wel, maar niet zeker. :p)

    Thanks alvast ^-^


    Let the Night embrace you

    op de eerste vraag kan ik geen antwoord geven..
    en volgens mij stonden ze allemaal gewoon in zonlicht?
    alleen de purebloods konden mensen veranderen.

    -heeft ook de anime laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden gezien xD-

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:57 ]

    Hoe kan je Level E's doden?
    met die stok die Yuuci heeft en het pistool van Zero


    Cool, neat, swell -Cry

    ^ Nu je het zegt..
    Kan dat alleen met Artemis en de Bloody Rose of kon dat met alles? En waarom kon dat met die dingen wel?

    Echt, ik weet er niets meer van. De namen en zo wel, maar die dingen dan weer niet/ :x

    Edit: Gevonden!
    Lang leve de Vampire Knight Wikipedia. :'D
    Maar dat van Level E's enzo staat er niet op, dus vandaar dat ik 't hier vraag. ^-^

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:03 ]


    Let the Night embrace you

    LEvel E dood je hetzelfde als andere vampiers volgens mij ;p

    - Wat is het antwoord op je 2e vraag? -nieuwsgierig-

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Over die level E's moet je even aan Creation vragen, zij weet daar geloof ik wel flink wat vanaf!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    - Level E kan met Bloody Rose, Artemis maar ook met alle andere anti-vampier wapens en/of door een "echte" vampier, dacht ik
    - Volgens mij kunnen alle vampiers gewoon in het zonlicht lopen enz. alleen kan de ene beter tegen zonlicht dan de andere
    - En alleen Purebloods kunnen menesen een vampier maken

    (:


    ~ KONNICHIWA.