• Hi ik en een vriendin zitten best met een probleem..

    Ze denkt dat ze bi is, niks ergs aan maar ik wil het ook weten.. Ze voelt zich bij m'n op haar gemak praat makkelijk met mijn dan vreemde, wat kan dat zijn?

    Ick vind haar harstikke lief,aardig ze is ook best leuk enz, wat kan dat bij mijn dan zijn?

    xx

    Vriendschap ?

    hja xD

    vriendschap?

    weetge wel..

    ts ni omda iemand lesbisch of bi is da die direct op elk meiske da dr besta ga valle ehn?

    een meiskk die hetero is valt toch ook ni op elke jonge da ze ziet?
    die kan daar toch ook gwn bevriend mee zyn?

    juist et zelfde:)

    Lieverd, geloof me. Dat is gewoon vriendschap. Als je vrineden bent praat je sowieso makkelijker met een vriend als met een vreemde.
    Als je het echt zeker wil weten ga dan voor jezelf even na of je er ooit van genoten hebt dat ze je aanraakte of dat je vlinders in je buik kreeg als je aan haar dacht.
    Biseksuelen zijn op precies dezelfde manier verliefd als 'normale' mensen. Niet anders.
    Het valt me wel op dat in één keer heel Quizlet denkt biseksueel te zijn ¬¬


    Bored.

    Jezus wat heeft iedereen toch,het lijkt wel of je bi WIL zijn¬¬'

    dit is gewoon niks meer dan goede vriendschap

    [/niet verkeerd opvatten]


    Lalalalalalalala.

    Dit is gewoon niks meer dan goede vriendschap

    nou ik hoef niet persee bi te zijn..
    Maar we willen het allebei dolgraag wete en zeker zijn vanalles.

    nou ik hoef niet persee bi te zijn..
    Maar we willen het allebei dolgraag wete en zeker zijn vanalles.

    Je zit in de puberteit. Dat verandert nog wel 20 keer voordat je er zeker uit bent. ¬¬
    Als je inderdaad Biseksueel bent kom je daar vanzelf achter, meestal pas tegen je 16e/17e. Jongere meiden weten vaak niet eens wat het precies inhoud. Like; zoen eerst eens een keer een meisje voordat je ergens over oordeelt.


    Bored.

    dat heb ik oowk met me beste vriendin het is gewoon beste vriendinnen zijn einde. we slapen in een bed als we bij elkaar vlijven logeren we lopen hand in hand als we gaan shoppen we zijn bijna 24uu7 bij elkaar en wilt niet gelyk zeggen dat we op elkaar zijn... het is gewoon bff.


    My Foughts You Can't Decode

    ik ben al 16. en niet jonger ik ben bijna 17.
    eens met carnaval was ik dronken en zoende ik een meisje (vriendin) weet er niet zoveel meer van:S

    ik ben al 16. en niet jonger ik ben bijna 17.
    eens met carnaval was ik dronken en zoende ik een meisje (vriendin) weet er niet zoveel meer van:S

    Dan moet je ook niet oordelen. Zoen dan in ieder geval een keer als je nuchter bent >.< Maar goed, mij lijkt het nog steeds een goede vriendschap. Lisa en ik hebben ook zo'n vriendschap. En ja; we hebben ook wel eens gezoend (is ook een relatie uit voortgekomen, maar goed >.<)


    Bored.

    Oke we zijn er allebei uit.. we belde elkaar en gingen hele lieve dingen zeggen.. meer dan vriendschap.. we gaan nu een keer afspreken

    Lieverd, geloof me. Dat is gewoon vriendschap. Als je vrineden bent praat je sowieso makkelijker met een vriend als met een vreemde.
    Als je het echt zeker wil weten ga dan voor jezelf even na of je er ooit van genoten hebt dat ze je aanraakte of dat je vlinders in je buik kreeg als je aan haar dacht.
    Biseksuelen zijn op precies dezelfde manier verliefd als 'normale' mensen. Niet anders.
    Het valt me wel op dat in één keer heel Quizlet denkt biseksueel te zijn ¬¬


    xD Amen voor Marikó xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    xD Amen voor Marikó xD

    Dank u, Dank u, Dank u.
    [/voelt zich Heilig]


    Bored.

    vilolololo schreef:
    hja xD

    vriendschap?

    weetge wel..

    ts ni omda iemand lesbisch of bi is da die direct op elk meiske da dr besta ga valle ehn?

    een meiskk die hetero is valt toch ook ni op elke jonge da ze ziet?
    die kan daar toch ook gwn bevriend mee zyn?

    juist et zelfde:)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3