• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik beloof het.’ Zachtjes ademde ik uit bij zijn belofte waarbij ik mijn gezicht zachtjes dieper in zijn kledij nestelde.
    ‘Ik- ik ga maar eens er van door.. Fred en Ralf opzoeken en hun vertellen over jou en Camp.’
    Voordat ik nog wat kon zeggen was Leo al de zaal uit waardoor ik me meteen schuldig voelde. Merlin; hij was nu vast boos op mij- omdat ik hem zo gemeen toegesproken had.
    Zachtjes voelde ik hoe George van mij af leunden voordat hij me als een kleine pop dichter tegen hem aandrukte terwijl ik de kans meteen benutten.
    ‘Weet je; voor het eerste keer in mijn leven verheug ik me erg veel op om in het ziekenzaal te liggen, aangezien jij er ook bent. Hoewel madame Plijster niet hetzelfde erover denkt.’ Hoorde ik hem zachtjes lachen wat ook een glimlach bij mij toverde.
    ‘…Ze vind het alleen niet leuk omdat ze nu jou niet kan meenemen naar haar geheime kamertje.’ Grapte ik zachtjes tegen zijn gewaad aan voordat ik mezelf omhoog duwde en mijn hoofd nederig tegen die van George aanzetten. ‘…Zelfs als ik hier niet hoefde te wezen zou ik bij je zijn; George.
    ‘Dat beloof ik.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn hoofd wat ophief om zachtjes mijn lippen op zijn onderlip te plaatsen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet George de nieuwe gewaadjes halen :'3 ohja, George was nog in de oxhtend lekker schoon en nu is hij weer vies ;'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Moet George de nieuwe gewaadjes halen :'3 ohja, George was nog in de oxhtend lekker schoon en nu is hij weer vies ;'o


    jaa (: en misschien kan hij camp ook helpen kuchkuch xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘…Ze vind het alleen niet leuk omdat ze nu jou niet kan meenemen naar haar geheime kamertje.’ ik lachte bij zijn woorden waarna hij zich wat overeind trok en mijn glinlach breder werd toen ik die van hem rond zijn lippen zag spelen voordst hij zijn hoofd wat tegen die van mij aan legde.
    ‘…Zelfs als ik hier niet hoefde te wezen zou ik bij je zijn; George. Dat beloof ik.’ even sloot ik mijn ogen voordat ik zijn lippen tegen mijn onderlip aan voelde drukken en ik hem braaf een kus terug gaf voordat ik een hand achter zijn nek plaatste en slechts een afstand van een aantal milimeter nam.
    ' Dabkjewel, Camp. Als jij mij dat beloofd, beloof ik ook hetzelfde aan jou hoewel dat denk ik dan geen nut heeft.' Fluisterde ik voordat ik spijtog genoeg zelf de afstand groter maakte en hem wat van me af duwde om op te kunnen staan.
    'Wat dacht je van dat we nu onze ziekenzaal gewaden aantrekken zodat de huiselven onze modderige kleren alvast schoon kunnen maken?' Vroeg ik en liep naar Campbell zijn, nou ja, wat ooit zijn bed was terug en staarde even naar zijn stapel kleren, speciaal voor het ziekenzaal voordat ik die oppakte en het naar Campbell bracht.
    'Tenminste zitten we dan comfortabel.' Zei ik nog voordat ik mijn stapel pakte. Even bleef ik stil staan en wierp een bkik van de kleren naar Campbell en kon een spontane grijns niet onderdrukken waarna ik me omdraaide en de knoopjes van mijn eigen blouse open maakte.


    Even een mini boost voor Campbell x') en daarna verwacht ik dat Camp het binnenkort "het" zal gaan vertellen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 18:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ah.. mijn ouders sleuren mij en mijn zus mee naar onze tante toe, waar we hoogstwaarschijnlijk tot middernacht zullen blijven.. en als ze zien dat ik te lang en te vaak met mijn mobiel bezig ben worden ze boos dus waarschijnlijk kan ik vamaf nu niet zo vaak posten, maar ik ga een poging wagen want george. Moet. Het. Weten.. niet als linde x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes verdween zijn hand achter mijn nek waarna hij tot mijn ongenoegen afstand nam. ‘Dankjewel, Camp Als jij mij dat belooft, beloof ik ook hetzelfde aan jou hoewel dat denk ik dan geen nut heeft.’ Langzaam keerde mijn ogen naar zijn lippen maar voordat ik ze weer tegen die van hem kon drukken- duwde hij me van hem af en stond hij op waardoor ik spijtig genoeg alleen op het bed overbleef.
    ‘Wat dacht je van dat we nu onze ziekenzaal gewaden aantrekken zodat de huiselfen onze modderige kleren alvast schoon kunnen maken? Tenminste zitten we dan comfortabel.’ Voor ik er erg in had zetten hij een pakketje kleding op zijn bed neer dat afkomstig was van mijn plek. Even wisselde ik van het gewaad naar George toe die enkel en alleen grijnsde wat mijn mond open en dicht liet gaan voordat ik gekweld toekeek hoe hij zich omdraaide en ik slechts naar de bewegingen van zijn rug en ellenbogen kon volgen hoe hij zijn blouse ontknoopten. Nerveus slikte ik terwijl ik weer naar het ziekenhuisgewaad keek wat voor mij klaar lag. Ik kon mijzelf nu snel omkleden of- en met dat gleden mijn ogen weer naar George die nog bezig was met zijn blouse ontknopen terwijl de bewegingen van zijn armen daarbij enorm goed zichtbaar werd wat net voer was voor de kriebels in mijn buik en voordat ik er erg in had- ervoer ik de zware tocht van pijn en kramp om iets omhoog te komen om George succesvol om te draaien zonder van het bed te vallen en mijn armen in zijn nek te leggen. Vol hunkering duwde ik mijn lippen op die van hem terwijl mijn andere hand gleed naar de laatste knoop van zijn blouse die ik met puur geluk succesvol los maakte en me meteen aanspoorde om verder te gaan. Zachtjes greep ik met mijn hand naar zijn stropdas terwijl mijn andere in zijn nek streek voordat ik mijn ogen opende en mijn lippen van zijn mond naar kin afliet glijden- tot ik tot mijn geluk ging zitten wat minder pijn deed dan de pose die ik daarnet aan hield- ik kon niet stil zitten als dat voor mijn gezicht was. Niet zitten wanneer alles aan hem mij zo lonkte. Zachtjes drukte ik mijn lippen op zijn tere borstkas waar nog de blauwe plekken van Kealan zichtbaar waren.
    Zachtjes kreunde ik van medeleven voordat ik met mijn lippen alsmaar kusjes vormde op zijn borstkas waarna ik hem zachtjes over mij heen trok voordat ik ietwat hijgend; ‘Je bent zo mooi..’ fluisterde om weer een zachte kus in zijn nek te plaatsten.


    We zijn er bijna; je weet wat je moet doen ervoor :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Te ver gaan, toch x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    x

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen liet je mij dit schrijven :'}



    George Weasley

    Ik wilde mijn laatste knoopje open maken toen Campbell me plotseling opdraaide en ik hem voor mij zag staan.
    'Campbell,' murmelde ik maar voordat ik mijn zinnetje af kon maken, gooide hij zijn armen in mijn nek en duwde hij zijn lippen tegen die van mij aan. Verbaasd sloot ik mijn ogen en legde mijn handen langs zijn wangen en kuste ik hem vol terug. Ik merkte zijn vingers niet eens die van mij nek wegleden om aan de laatste knoopje van mijn blouse te frunniken tot die los viel en meteen aan mijn stropdas begon. De warme gevoel die in mijn maag ontstond, zorgde er voor dat ik dichter bij Campbell wide zijn, hem meer en meer wilde hebben. En toen hij met zijn hand in mijn nek streek, maakte dat het ook niet beter op. Alles wat ik wilde was mijn smerige gewaad uit trekken.. dat was tenminste eerst zo.
    Hij haalde zijn lippen van die van mij weg waar ik van ongenoegen zijn naam murmelde, tot hij het naar mijn kin liet glijden en ging op het bed ging zitten.
    '.. camp- wacht,' murmelde ik. Ik schrok zelf van de stekende hoofdpijn die weer terug kwam en vreemde beelden vlogen voor mijn ogen neer, beelden van mij en camp, alleen in het slaapzalen, de gebeurtenis herhaalde zich nu weer. Alleen herinner ik me die ene gebeurtenis niet meer. Echter lette ik niet op de hoofdpijn, niet meer toen Campbell zijn lippen tegen mijn borstkas aan drukte en ik mijn handen impulsief door zijn haren liet gaan. Ook al murmelde ik continue dat hij even moest wachten of stoppen, ik meende mijn eigen woorden niet eens. Hij trok me zich over hem heen waardoor we allebei op het bed belandden. Even bleven we zo stil liggen terwijl ik diep in zijn bruine ogen staarde, de ogen die me altijd of bezorgd, of liefdevol aankeken. De ogen waarbij ik me zo aangetrokken bij voelde, altijd al.
    ‘Je bent zo mooi..’ murmelde hij plotseling waardoor en plotdeling een lach uit mijn lippen ontsnapte voordat hij zijn lippen in mijn nek drukte. Ik kneep mijn ogen dicht en concentreerde op de gevoel die als een beest door mijn lichaam raasde. De tinteling in mijn onderbuik, de gevoel alsof iemand mijn hart fijn kneep, de konkon vol vlinders die in buin buik losbarsten. Het was zo een goed gevoel, zo aanlokkelijk.
    'Jij bent fantastisch,' murmelde ik ook voordat ik wat afstand creëerde en mijn lippen vol op die van hem te plaatsen. Mijn handen gleden terug naar zijn heup voordat ik aan de rand van zijn shirt begon te frunnikte en zinder nog een seconde langer te denken, trok ik het wat omhoog en onderbrak de kus, puur om zin shirt over zijn hoofd te trekken en het op de grond smeet.
    '..jij bent van mij camp, en van niemand anders.' Fluisterde ik zachtjes voordat ik nog op zijn onderlip beet voordat ik een weg naar zijn nek aflegde en alsof ik een vampier was die smakte naar bloed, drukte ik mijn lippen erop en ik wist dat ik over al mijn maximale grenzen heen was gegaan. Al vanaf het begin was dat zo, maar toen mijn handen van zijn rug afgleden om aan de rits van zijn broek te frunniken... tja, nu kwam ik er achter dat dit de toppunt was en ieder moment madama plijster of wie dan ook binnen kon lopen... dat stopte mij niet eens.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ... en dit was het moment dat professor Perkamentus naar binnen komt gelopen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Jij bent fantastisch.’ Voorzichtig opende ik mijn ogen die ik abrupt weer sloot toen ik zijn tedere lippen vol tegen mij aanvoelde komen die ik maar al te graag beantwoorden. Zachtjes voelde ik hoe zijn handen kietelend langs mijn lichaam naar mijn heup gingen voordat ze ruw naar mijn shirt grepen, die hij omhoog trok waardoor zijn lippen van mij afgingen om zo de shirt over mijn hoofd te trekken en het een willekeurige richting op te gooien. Nerveus ging mijn buik en mijn hart heen en weer alsof er elk moment een bom in zat; klaar om te ontploffen.
    ‘..jij bent van mij Camp, en van niemand anders.’ Zachtjes beet hij op mijn onderlip voordat ik zijn lippen in mijn nek voelde branden. ‘i-ik ben v-van j-ou..’ stotterde ik terwijl mijn ademhaling de snelheid van het licht in leek te willen halen waardoor ik een zachte kreun over mijn lippen niet kon tegenhouden. Zachtjes baanden mijn handen zich een weg naar zijn nek; waar ik mijn nagels in boorden toen ik zijn handen van mijn rug voelde glijden; wat zorgde dat zijn vingertoppen precies over mijn ruggengraat gleden wat me mijn ogen abrupt weer deden sluiten en een zachte kreetje inhield door op mijn lip te bijten tot alle gelukzalige momenten zich tot ijs vormden toen ik zijn vingers aan de rits van mijn broek voelde frunniken. Met moeite rukte ik mijn oogleden los en hoe graag ik hem ook verder had willen laten gaan; wist ik zeker dat ik beter eerst de waarheid kon zeggen. Merlin; wat moest ik zeggen? Verrassing; ik ben niet wat je bent? Ik hoorde al een ritsend geluidje wat betekende dat mijn rits openschoot waardoor ik snel zijn handen wegduwden en met moeite onder hem uit schoof. Nerveus ritste ik mijn gulp weer dicht voordat ik ietwat beschaamd opkeek.
    ‘I-ik n-niet denken dat ik d-dit niet fijn vond… h-het h-het was..’ zachtjes viel ik weer stil terwijl ik met mijn vingers nerveus begon te spelen. ‘..Geweldig.. en- elke- elke lichaamsdeel van m-mij is v-van j-jou… m-maar..’ stotterde ik nerveus voordat ik maar onzichtbare pluisjes van mijn broek plukte.
    ‘O-oke; i-ik heb nooit b-bevestigd o-of g-gelogen e-erover m-maar..’ met dat viel ik weer stil om mijn handen maar beschermend om mijzelf heen te leggen terwijl ik langzamerhand kippenvel over mijn lichaam voelde opkomen waarbij ik beschaamd wegkeek; merlin- George gaat dit nooit goed; of leuk vinden. ‘I-ik heb b-bepaalde d-delen in mijn l-lichaam… w-wat j-jongens niet h-horen t-te hebben..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ... en dit was het moment dat professor Perkamentus naar binnen komt gelopen x'D


    Waag het niet :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waag het niet :'D


    Ik moest mezelf wel inhouden x'D haha ik moest toen meteen denken toen je die nep-post had gemaakt met molly van ; 'Ga maar rustig door jongens..' xD toen ze redelijk intiem waren in 't Nest.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Geloof het of niet, maar ik had ook wel mijn eigem grenzen bij dit soort dingen. En bij zulke dingen bleef ik ook altijd netjes achter mijn grenzen; niet dat ik dit ooit met iemand ander mee had gemaakt. Maar alsnog. Maar nu was ik dus oer de grens en toen ik zijn gulp open wist te ritsen, duwde Campbell mijn handen spontaan weg en kwam onder mij vandaan om op te kunnen zitten en ritste zijn gulp weer dicht. Ik voelde me wat rood worden en kwam ook zitten waarna ik even op mijn lip beet en wegkeek. Ja, ik was echt wel over mijn grenzen heen gegaan.
    '..sorry-'
    ‘-I-ik n-niet denken dat ik d-dit niet fijn vond… h-het h-het was.. Geweldig.. en- elke- elke lichaamsdeel van m-mij is v-van j-jou… m-maar..’
    Verbaasd keek ik hem aan, ook al was dit best een vreemde beeld; twee jingens die half naakt naast elkaar op een bed zitten. Maar dat boeide me vrij weinig ook.
    ‘O-oke; i-ik heb nooit b-bevestigd o-of g-gelogen e-erover m-maar.. I-ik heb b-bepaalde d-delen in mijn l-lichaam… w-wat j-jongens niet h-horen t-te hebben..’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en boog me wat voorover om zijn blik op te kunnen vangen en lachte wat nerveus.
    'Eh- wat bedoel je?' Vroeg ik en mijn laach verdween al gauw.
    'Een- een tweede navel? Of een zesde teen; ik ken iemand die een zesde teen had en zo erg vond ik dat niet hoor.' Oké dit alles was onzin. Maar wat maakt het ook uit? Ik greep met beiden handen naar Camp zijn hand zodat hij me aankeek en kneep er zachtjes in.
    'Campbell, jouw uiterlijk maakt mij niets uit. Of wat jij hebt of niet hebt; jij bent nog steeds Campbell, de jongen van wie ik heel erg veel hou. Dat maakt toch wat uit en verder niets?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik moest mezelf wel inhouden x'D haha ik moest toen meteen denken toen je die nep-post had gemaakt met molly van ; 'Ga maar rustig door jongens..' xD toen ze redelijk intiem waren in 't Nest.


    En jij dacht dat die post een echte post van molly was x') maar zo erg was dat niet; dat slaapzaal momemt is nog steeds een soort trauma geworden voor mij, net als dit. Want, eh, het schrijven van zulke dingen, daar coel ik me een beetje ongemakkelijk bij, dat weet je x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••