• Bij mij zit er een jongen in de klas die dat heeft. Dat wil dus zeggen dat het een jongen in een meisjes lichaam is. Ik zou het zelf best wel moeilijk vinden denk ik als ik genderdysforie had.
    Kennen jullie iemand met genderdysforie en wat vinden jullie er van?


    your eyes are like stars in the night.

    Ken zo niemand, maar is volgens mij niet zo leuk om te zijn. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik dacht dat er zo iemand op Quizlet zat..
    Ik vind het altijd heel erg voor ze, want dat moet heel moeilijk zijn lijkt me.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 16:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zoiets, da's gewoon diegene zijn innerlijke gevoel, dus, ja.. dan moet diegene dat gevoel gewoon volgen [: Ik heb er geen problemen mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen probleem mee als ik het zie, maar het zou wel erg zijn om zoiets mee te maken...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    niet kennen m,aar op vakantie was er zo een meisje die prate jongensachtig
    droeg ook zo een lage broek waarbij onder broek te zien was en liep ook zo


    You can't not look cool with a crossbow.

    Uneventful schreef:
    Geen probleem mee als ik het zie, maar het zou wel erg zijn om zoiets mee te maken...


    I love you Tim

    Dat is best tegenvallend. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ken zelf niemand, maar ik doe humane wetenschappen en we hebben daar vorig jaar veel tijd aan besteed en twee documentaires over gekeken. Dus eigenlijk weet ik er best wel veel vanaf.


    All was well.

    Uneventful schreef:
    Geen probleem mee als ik het zie, maar het zou wel erg zijn om zoiets mee te maken...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ken iemand, en die heeft geen geslacht. Die vriend/vriendin van mij is nog niet helemaal uit over zijn/haar geslacht, en kleedt zich dus af en toe als een jongen of meisje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Scandal schreef:
    Ken zo niemand, maar is volgens mij niet zo leuk om te zijn. =S


    comfort in c h a o s

    Ik ken niemand die het is. Ik vind het een beetje vreemd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    Geen probleem mee als ik het zie, maar het zou wel erg zijn om zoiets mee te maken...

    Ik heb iemand gekend die liever een meisje wilde zijn, maar een jongen was. Het werd in zijn omgeving ook niet echt geaccepteerd. Heel heftig om te zien.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Scandal schreef:
    Ken zo niemand, maar is volgens mij niet zo leuk om te zijn. =S


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.