• 2007 – Grace en haar zus, [rol], zijn verhuisd tegen hun zin met hun ouders naar de hele andere kant van het land. Op de school waar ze zitten worden ze gepest door de vijf ‘populairste’ van de school: Louis, Liam, Zayn, Harry en Niall. Erger nog, ze gaan zover dat ze [zus] de dood in gejaagd hebben.

    2011 – Grace is veranderd. Ze is haar beugel en bril kwijt, haar ouderwetse kledingstijl en haar dagelijkse vlecht in haar haar. Ze heeft een baan gevonden als model en omdat ze mee moet doen aan een campagne tegen pesten in Londen beslist ze daar een appartementje te huren. Eens aangekomen in Londen blijkt haar appartement totaal onleefbaar te zijn. Overal rommel, schimmels, .. Radeloos zakt ze voor de deur van haar appartement als ze midden in de nacht terug gewekt werd door dezelfde vijf van 4 jaar geleden.


    Oké, sorry slechte inleiding maar die heb ik niet nodig. Ik heb een paar rolletjes nodig.

    Nodig:
    X Zus. Cinna
    X Model die meewerkt aan campagne tegen pesten en word later vriendin van één van de jongens. Dumbledore
    X Mensen van de modelwereld.SofieSaade
    X Beste vriendin Grace. Cinna
    X Overige.

    Invullen:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hobby’s:
    Relatie:
    Verleden:
    Extra:
    Titel? Denk aub eens na.
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 17:54 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Kies maar : )
    Naam: Abbigail
    Achternaam: Bright
    Bijnaam: Abbi
    Volledige naam: Abbigail Jane Bright
    Uiterlijk: Donkerbruin kort haar, grote zwarte ogen.


    Karakter: Koppig, zeer lief, behulpzaam, kan er niet tegen als iemand haar vrienden/familie kwetst, sarcastisch, grappig, drama queen, als ze ruzie heeft is ze meestal erg arrogant en brutaal, ze heeft een eigen willetje, je kan altijd op haar rekenen.
    Hobby’s: Tijd doorbrengen met haar broer, shoppen, playstation spelen, muziek luisteren, fotografie
    Relatie: Wat bedoel je precies met relatie?
    Verleden: Ze is grootgebracht door haar moeder want haar vader heeft hun verlaten toen ze heel klein was. Ze heeft een grotere broer die alleen woont. Hij is verslaafd aan weed. Ze vind dat niet zo erg, ze zijn heel erg gehecht aan elkaar. De band met haar moeder gaat stilletjes aan acheruit nu ze haar in de alcohol heeft gestort.
    Extra: Ze rookt, durft wel eens een jointje te roken. Maar verder is het een zeer lief meisje alleen als je haar familie/vrienden kwetst veranderd ze in een monster.
    Titel? Denk aub eens na. : Ik ben zelf heel erg slecht in titels maar misschien: Not you again ?
    Waarschuwen? Ja

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:53 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    zaynwhore schreef:
    Rol: Kies maar : )
    Naam: Abbigail
    Achternaam: Bright
    Bijnaam: Abbi
    Volledige naam: Abbigail Jane Bright
    Uiterlijk: Donkerbruin kort haar, grote zwarte ogen.


    Karakter: Koppig, zeer lief, behulpzaam, kan er niet tegen als iemand haar vrienden/familie kwetst, sarcastisch, grappig, drama queen, als ze ruzie heeft is ze meestal erg arrogant en brutaal, ze heeft een eigen willetje, je kan altijd op haar rekenen.
    Hobby’s: Tijd doorbrengen met haar broer, shoppen, playstation spelen, muziek luisteren, fotografie
    Relatie: Wat bedoel je precies met relatie?
    Verleden: Ze is grootgebracht door haar moeder want haar vader heeft hun verlaten toen ze heel klein was. Ze heeft een grotere broer die alleen woont. Hij is verslaafd aan weed. Ze vind dat niet zo erg, ze zijn heel erg gehecht aan elkaar. De band met haar moeder gaat stilletjes aan acheruit nu ze haar in de alcohol heeft gestort.
    Extra: Ze rookt, durft wel eens een jointje te roken. Maar verder is het een zeer lief meisje alleen als je haar familie/vrienden kwetst veranderd ze in een monster.
    Titel? Denk aub eens na. : Ik ben zelf heel erg slecht in titels maar misschien: Not you again ?
    Waarschuwen? Ja


    Met relatie bedoel ik of ze een vriend heeft, relatie agter de rug heeft, etc.


    all I want is the taste that your lips allow

    ik wil graag beste vriendin van Grace, maar kan ik het een andere keer invullen? Ik ben nu bij mijn tante..-sorry btw

    JChoo schreef:
    ik wil graag beste vriendin van Grace, maar kan ik het een andere keer invullen? Ik ben nu bij mijn tante..-sorry btw

    Tuurlijk.


    all I want is the taste that your lips allow

    The 5 jurks of 4 years ago,- 1D
    How do you like me now hé, jurk,- One Direction
    I have changed,- One Direction

    Sorry voor derest heb ik niet echt iets..

    Netsky schreef:
    (...)

    Met relatie bedoel ik of ze een vriend heeft, relatie agter de rug heeft, etc.


    Ahja oke ik snappet. Het is moeilijk voor haar om een jongen te vertrouwen na dat haar vader haar heeft verlaten. De enige jongen dat ze vertrouwd is haar broer.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Model dat meewerkt aan de pestcampagne
    Naam: Alexandria
    Achternaam: Lloyd
    Bijnaam: Alex
    Volledige naam: Alexandria Elizabeth Lloyd
    Uiterlijk: Miley Cyrus -ik kan geen foto's zetten..
    Karakter: Alex is door de jaren heen volledig veranderd. Ze is nu alles wat ze toen absoluut niet was. Ze is zelfverzekerd, een spring-in-het-veld, een grapjas, een sociaal iemand, iemand die opkomt voor andere en zich vooral niet laat doen. Vroeger was ze zo niet. Op school zei ze amper iets waardoor mensen dachten dat ze niet kon spreken, ze was absoluut niet zelfzeker en heeft aan meerdere depressies geleden. Nu, jaren later is Alex een volgroeide tiener en uitgebloeid tot een prachtige bloem. Ze is nog niet zo lng geleden -twee maanden- an har modellencarriere begonnen maar toch is ze springlevend en razend enthousiast. Er wordt wel vaker gezegt dat Alex's fotoshoots het natuurlijkste overkomen omdat Alex zich altijd perfect in het thema weet te leggen. Alex werd vroeger gepest en vind de anti-pest campagne zeer belangrijk. Tegenwoordig deinst ze er niet meer voor terug om kinderen te helpen die gepest worden.
    Hobby’s: Alex wou eigenlijk altijd zangeres worden. Ze speelt prachtig piano en harp en leert nu de akoustische gitaar. Door het pesten en het feit dat ze met niemand sprak schreef ze al haar gevoelens en gedachten op in de vorm van een liedjestekst. Ze legt zichzelf volledig in het liedje. Jaren na het pesten kan Alex nog steeds niet zo goed over haar verleden praten, daarom laat ze de mensen die ze écht vertrouwd haar liedjes lezen. Meestal huilen ze na het lezen van de liedjes omdat ze nooit wisten wat er al die jaren door Alex hoofd heeft gespoeld. Vooral haar moeder en oudere zus Sophia hadden het er moeilijk mee dat Alex blijkbaar al jaren hevig gepest werd.
    Relatie: Alex heeft nog nooit een relatie gehad. Meer bepaald omdat ze mensen niet zo gauw meer vertrouwd.
    (Mag ik eigelijk zelf kiezen met welke 1D'er ze krijgt, of kies jij dat? Als ik zelf mag kiezen > Louis Tomlinson)
    Verleden: Alex werd zolang ze zich kon herinneren gepest. Ze werd gepest omdat ze dik was. Iedere dag werden er wel uitspraken naar haar hoofd gegooid dat ze dik en lelijk was. Soms werd ze door mensen op de gangen in school te grazen genomen en in elkaar geklopt, of werd er cafetria-eten over haar heen gegooid en werden de foto's en filmpjes daarna op het internet geplaatst. Vooral de verwijtingen troffen Alex hard. Na een tijdje begon ze ook te geloven dat ze te dik en zeer lelijk was en stopte ze met eten. Thuis at ze wel maar spuwde haar eten bijna direct weer uit en op school ging ze naar de toilettes in plaats van de cafetaria, gooide haar boterhammen door het wc en spuwde de laatste restjes van haar ontbijd naar buiten. Op haar tiende lijdde Alex aan hevige anorexia en waren haar familie bang dat ze daar aan zou sterven. Naar zelfs toen ze zo dun was als een sprietje werd ze nog steeds gepest. Ze zou nog lelijker zijn dan daarvoor en door die opmerkingen begon ze zich te snijden. Op haar bovenarmen, haar bovenbenen, en haar zijen. De pijn liet haar weten dat ze sterk genoeg was maar op haar vijftiende werd Alex verliefd op de nieuwe jongen in haar klas. Ze was ondertussen van haar anorexia zo goed als vanaf maar sneed zich nog steeds. Eerst was hij aardig tegen haar maar toen liep hij over naar de pesters en zag Alex geen reden meer om te leven. 's Avonds sneed ze haar armen open en ging in bad liggen in de hoop om zo te kunnen sterven, tot haar oudere zus Sophia haar vond en direct de ambulance belde. Alex liet haar familie har songteksten lezen nadat ze terug kwam uit het ziekenhuis en het gezin verhuisde metteen. Maar Alex wou geen openbare school meer volgen en kreeg thuis les. In de overgang van haar vijftiende op haar zestiende veranderde Alex een pak. Ze liet haar haren groeien waardoor ze vrouwelijker leek, ze verwisselde haar bril voor contactlenzen, verwisselde naar een veel vrouwelijkere en kleurijkere kledingstijl. Ook veranderde ze haar hele levenstijl en karakter. Sindsdien werd ze nooit meer gepest. Een paar maanden geleden begon ze aan haar modellencarriere waardoor ze razend beroemd werd. Ze kreeg nog veel berichten van haar oude pesters van vroeger, die proberen om haar te breken, maar ze negeerd ze. Ze wil, op een dag dat ze er écht klaar voor is, aan heel de wereld haar verhaal doen.
    Extra: Alex is een echt dierenmens. Ze heeft drie paarden, waar ze zelf ook op rijdt. Yankee, Blue Jeans en Flicka. En dan nog drie honden. Huskey Alou, labradorpuppy Buddie en herdershond Zambo
    Titel? “Forgiveness does not change the past, but it does enlarge the future.”
    “You have to know the past to understand the present.”
    “Everything that happened in the past, worked together to get you where you are now.”
    Waarschuwen? Yes please (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Model die meewerkt aan campagne tegen pesten en wordt later vriendin van één van de jongens en anders beste vriendin Grace. (:
    Naam: Summer.
    Achternaam: Rutherford
    Bijnaam: Summer heeft een hekel aan haar eigen naam en zal dit ook zo goed als altijd vermelden als ze zichzelf voorstelt. ''Ik ben Summer en mijn naam is niet leuk.'' heeft ze al vaak genoeg gezegd, iets wat haar verschillende reacties opgeleverd. Haar bijnaam is Sum of Doll.
    Volledige naam: Summer Florénce Martine Rutherford
    Uiterlijk:


    Summer is een meisje dat er goed uitziet, maar niet op een zeer speciale manier. Ze heeft namelijk een vrij normaal gezicht, een normale kledingstijl en vooral belangrijk; een normale uitstraling. Ze heeft natuurlijk veel charme zitten in haar nonchalante houding en haar flink gebekte mondje, maar dat haalt niet weg dat ze er ontzettend schattig uit kan zien. Summer heeft een slank gezicht met een vrij bleke huid, waar twee lichtblauwe kijkers invallen. Haar ogen zijn omringd door lichte wimpers, die kleuren bij haar haren alleen dan een tintje donkerder. Summer heeft zeer lichtblonde haren die eigenlijk altijd stijl over haar schouders vallen en tot tien centimeter over haar rug komen. Meestal heeft ze haar haren los of in een hoge staart, heel soms in een lossige vlecht of half opgestoken. Summer's kledingstijl is niet erg opvallend en zal dit ook nooit worden. Je zult haar nauwelijks zien in een jurkje of in een rokje, meestal in een spijkerbroek en in de zomer met een kort broekje. Ze heeft vaak t-shirts aan met leuke prints erop en ze is addicted aan haar I LOVE NY trui die ze van haar vader heeft gehad.
    Dakota Fanning
    Karakter: Summer is een meisje dat er goed uitziet, maar niet op een zeer speciale manier. Ze heeft namelijk een vrij normaal gezicht, een normale kledingstijl en vooral belangrijk; een normale uitstraling. Ze heeft natuurlijk veel charme zitten in haar nonchalante houding en haar flink gebekte mondje, maar dat haalt niet weg dat ze er ontzettend schattig uit kan zien. Summer heeft een slank gezicht met een vrij bleke huid, waar twee lichtblauwe kijkers invallen. Haar ogen zijn omringd door lichte wimpers, die kleuren bij haar haren alleen dan een tintje donkerder. Summer heeft zeer lichtblonde haren die eigenlijk altijd stijl over haar schouders vallen en tot tien centimeter over haar rug komen. Meestal heeft ze haar haren los of in een hoge staart, heel soms in een lossige vlecht of half opgestoken. Summer's kledingstijl is niet erg opvallend en zal dit ook nooit worden. Je zult haar nauwelijks zien in een jurkje of in een rokje, meestal in een spijkerbroek en in de zomer met een kort broekje. Ze heeft vaak t-shirts aan met leuke prints erop en ze is addicted aan haar I LOVE NY trui die ze van haar vader heeft gehad.
    Hobby’s: Summer heeft niet echt een hobby en helemaal niet echt een talent. Ze heeft verschillende sporten gedaan, maar kan er totaal niet tegen als ze ergens niet in uitblinkt. Totdat ze kunstschaatsen had ontdekt en hier toch vrij goed in is. Oké misschien had ze talent, maar dat ging algauw over bij gebrek aan interesse. Haar coach was te streng en ze moest nog dunner worden dan dat ze al was, dat ging haar dus mooi te ver. Ze kreeg toen veel ruzie met de dochter van haar coach, wie net niet goed genoeg was om beter dan Summer te zijn, en heeft de hele kleedkamer eens goed verbouwd. Daarna is ze nooit meer teruggekeerd. Nu heeft ze geen sport en doet ze alleen modellen werk.
    Relatie: Summer heeft, nadat het pesten gestopt is, even een relatie gehad met Joshua Cooper. Dit ging eigenlijk zo goed als over toen Summer zich meer aan hem ergerde dan dat ze plezier met hem had. Nu is het dus al een tijdje uit. Mag Summer iets met Niall krijgen? :9~
    Verleden: Summer is sinds haar de kleuterklas altijd al gepest. Dit was omdat ze zichzelf graag afzonderde van de rest en het liefste alleen wilde zijn, dit maakte haar een ontzettend makkelijk slachtoffer. Ze gedroeg zich vrij jongenschachtig en begon vaak te vechten uit het niets, omdat ze altijd al aggressief is aangelegd. Het waren toen alleen nog meisjes die haar pesten met het feit dat ze een jongetje was, gezien ze ook haar haren kort had laten knippen. Na mate de meisjes ouder werden, groeiden de jongens mee in het pesten. Ze was niet aantrekkelijk en was ook nog eens gevaarlijk, iets wat hen totaal niet aantrok. Op de middelbare school werd het alleen maar erger, want velen van de basisschool zaten bij haar op school. De roddels gingen rond dat Summer 'pot' was en het liefste iedereen in elkaar sloeg. Hierdoor liet Brooke James, de ergste van alle pesters, een aantal jongens haar vasten grijpen, tegen de kluisjes duwen en de sterkste, gemeenste jongen (ook meteen haar vriendje) Summer zo erg in elkaar slaan dat ze daarna twee weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Daarna hield het niet op, want iedereen vloekte nog steeds tegen Summer en deden gemene dingen. Toen haar haren begonnen te groeien, ze meisjesachtige kleding begon te dragen en voor het eerst met een jongen had gezoend (waarbij ze meteen loog dat ze het ook meer dan dat was), kreeg plots iedereen respect en uiteindelijk had Summer, Brooke terug gepakt. In in één klap, was Summer niet meer het slachtoffer. Heel apart.
    Extra: Summer heeft een jonger zusje, Bodie, van veertien jaar oud, een oudere zus, Jordan en gescheiden ouders. Ze woont al lang bij haar moeder, omdat haar vader naar Amerika is verhuist omdaar alles weer op een rijtje te krijgen.
    Titel? unforgivable words?
    Waarschuwen? Jep. (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 8:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Zusje van Grace.
    Naam: Averell
    Achternaam: -achternaam van Grace.-
    Bijnaam: Avy
    Volledige naam: Averell Catherine
    Uiterlijk: Een heel mager meisje met een grote bril die altijd truien droeg. Onder de bril en de beugel die ze vroeger had was het eigenlijk een heel mooi meisje met lichtbruine haren en grote, blauwe ogen. Averell hield ervan om haar nagels in allerlei kleuren te lakken, specifiek in de kleur roze.
    Karakter: Averell was een aardig meisje, maar heel erg op zichzelf toen ze nog leefde en ze was erg gehecht aan haar zus. Ze was niet echt zelfverzekend.
    Hobby’s: Haar voornaamste hobby was lezen. Altijd was ze aan het lezen, het was ook een goede manier om het pesten uit te sluiten. Wat echt niemand van haar weet is dat ze ook heel goed kon zingen, dat heeft ze nooit aan iemand verteld. Averell hield erg van haar dagboek, het kleine, vierkante boekje met de roze kaft. Elke avond schreef ze er in, tot het einde.
    Verleden: Sinds haar schooltijd werd ze erg gepest en dat probeerde ze vaak van zich af te schrijven of door zich te verdiepen in een boek. Het beste kon ze toch wel opschieten met Grace. Daar vond ze de meeste steun. Zelf dacht ze dat ze gepest werd omdat ze meestal met een jurk, boek en een bril rondliep.
    Extra: --
    Waarschuwen: Ja, graag! :R

    http://weheartit.com/entry/14047781/via/Itssocontinuous

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:58 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Chasing cars around our heads.


    all I want is the taste that your lips allow

    Stiekem moet je snel bekend maken. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omygoood, ik had dit nog niet gezien. Ik ga even een rol invullen voor beste vriendin en dode zus. (: Hoe ziet Grace er trouwens uit?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Omygoood, ik had dit nog niet gezien. Ik ga even een rol invullen voor beste vriendin en dode zus. (: Hoe ziet Grace er trouwens uit?

    Hmm, geen idee nog, maar laten we er vanuit gaan dat ze niet op elkaar lijken (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Invullen: Zus Grace
    Naam: Joyce
    Bijnaam: Joyce haar bijnaam is Joy.
    Volledige naam: Joyce Zelina
    Uiterlijk:


    America Ferrera
    Karakter: Joyce is op het eerste gezicht een stil meisje, maar als je haar eenmaal kent weet je wel beter. Ze heeft overal een eigen standpunt voor en een eigen, eerlijke mening. Ze is niet iemand die snel op haar mond is getrapt en heeft een groot staaltje geduld. Ze laat zich zeker niet zomaar kennen en is een echte doorzetter. Joyce is erg eerlijk, liegt nooit en daar vertrouwen de meeste mensen bij haar op. In haar vrije tijd heeft Joyce veel tijd besteed aan het lezen van boeken, waardoor ze behoorlijk slim is en overal wel een oplossing voor weet. Hierdoor kan ze soms wel eens erg bot overkomen, sinds ze soms een beetje te zelfverzekerd overkomt. Ze wilt dan ook persé altijd gelijk krijgen, wat ze meestal ook krijgt, omdat ze een echte doordrammer is. Sportief hoef je Joyce zeker niet te noemen, ze is eerder lui en heeft een hekel aan sporten. Als het om sporten gaat, zit ze liever aan de kantlijn dan mee te doen. Ze vindt dan ook overal een goede uitleg voor, maar zult nooit de schuld op iemand anders afschuiven. Ze is erg zorgzaam en medelevend en hoewel ze erg verwend kan overkomen, is ze dat totaal niet in haar gedrag. Vrijgevig is ze dan ook zeker, ze geeft geld aan de arme op zijn tijd, hoewel ze dit wel stiekem doet. Alleen haar zusjes weten ervan. Ze is een peacemaker en heeft een hekel aan ruzie’s, ze is altijd degene die het oplost en kan redelijk bazig overkomen.
    Hobby’s: Joyce is een echte boekenwurm, ze leest graag – maar dan ook echt heel erg graag. Ze is dol op het bespelen van de viool en piano en het schrijven van muziek. Hier word ze rustig door, zegt ze. Haar zus vind dat ze een redelijk goede zangstem heeft, maar Joyce vind dat onzin en ziet dit zelf niet in.
    Waarschuwen? Ja

    Invullen: Beste vriendin
    Naam: Morgan
    Achternaam: Taylor
    Bijnaam: Morgan wordt soms wel eens bij haar achternaam geroepen.
    Volledige naam: Morgan Isabella Taylor
    Uiterlijk:


    Pixie Lott
    Karakter: In het begin is Morgan een nogal verlegen meisje en het duurt ook echt wel even voordat ze vol tegen je gaat praten en je compleet in vertrouwen neemt, maar dan merk je dat ze een erg liefhebbend, sociaal en vriendelijk meisje is die altijd voor je klaarstaat. Ze is erg zorgzaam en vrijgevig, denkt vaker aan anderen dan zichzelf en stelt respect zeer op prijs. Ze is niet iemand die mensen erg snel tweede kansen geeft en nogal koppig als het om excuses geven gaat. Ze is een doordrammer en geeft snel haar eigen mening. Ze is niet iemand die snel gaat liegen en liever bij de waarheid blijft. Ze is erg eerlijk en open en schaamt zich niet snel voor dingen, als het om geheimen van andere gaat is ze een redelijke roddeltante en verteld ze dit meestal wel aan haar vriendinnen door, met als woordje erbij ‘niet doorvertellen hoor,’ maar uiteindelijk gaat het dan toch heel de school rond en vind Morgan het wel zo eerlijk om ervoor op te draaien.
    Morgan is erg volgens de regeltjes en heeft er een hekel aan om regels te overtreden, ze is netjes en erg perfectionistisch. Ze houdt niet van rommel, maar is erg lui waardoor ze dingen zelf niet graag schoonmaakt. Één van de slimste is Morgan niet, ze is een gewoon normaal meisje, die in een aantal vakken goed is en in een aantal weer niet. Ze is niet echt een doorzetter en geeft dingen snel op, ze kan absoluut niet tegen haar verlies en heeft een redelijk ochtendhumeur. Tevens is ze erg onhandig en heeft ze twee linkerhanden. Ze is absoluut niet dol op sporten en kijkt er liever naar dan dat ze zelf op het veld zou moeten staan, hierdoor heeft ze ook een redelijk slechte conditie. Morgan is een boekenwurm en dol op lezen, hierdoor beschrijven sommige haar als een nerd, maar haar vrienden weten dat dit helemaal niet zo is. Morgan is dol op humor en maakt overal wel een grapje van, ze vindt het heerlijk om kattenkwaad uit te halen, maar is niet zo’n geluksvogel en word meestal betrapt. Morgan is een erg rustig persoon en niet snel druk te krijgen, ze heeft een leidinggevende rol als het nodig moet zijn en gunt haar vrienden de meeste belangstelling.
    Hobby’s: Morgan is dol op het lezen van boeken en schrijft soms wel eens wat. Ze laat het liever niet aan mensen zien, omdat ze bang is dat ze het niet goed vinden. Ook is ze dol op het maken van foto’s en heeft ze altijd wel een camera mee. Op z’n tijd vind Morgan het leuk om te koken en kijkt ze standaard elke zaterdag avond een film – maakt haar niet uit welke. Ze vind het fijn om bij haar vriendinnen te zijn en heerlijk om te winkelen.
    Relatie: Morgan heeft maandenlang een knipperlichtrelatie met Thomas Odair gehad, maar na een tijdje kwam ze er achter dat hij vreemd ging en heeft ze het uitgemaakt. Het is niet dat haar hart compleet gebroken is hierdoor, maar ze is er zeker wel een tijdje kwaad en verdrietig over geweest en nog steeds kan ze hem niet onder ogen zien.
    Verleden: Morgan heeft niet echt een aparte jeugd gehad en is opgegroeid in een gewoon, normaal gezin die ervan houdt om gewoon te zijn en niet op te vallen. Morgan haar vader, James is een loodgieter en een man vol met humor. Morgan heeft dat zeker van hem geërfd. Hij zit vol met fantasie en verteld altijd de leukste, overdreven verhalen. De moeder van het gezin, Elena Morrison is een echte gastvrouw en serveerster van beroep. De familie verdiend net genoeg geld om de maand gewoon rond te komen, meer hebben ze niet nodig en ze vinden het prima zo. De familie Taylor woont in een rijtjeshuis net buiten de stad.
    Morgan is de middelste van het gezin, ze heeft één oudere broer genaamd Jeffrey en een jonger broertje; Finn. Hun oma is vaak bij hun thuis te vinden. Morgan kan het ongelofelijk goed met haar vinden en vaak gaan ze samen koekjes bakken of iets dergelijks.
    Morgan werkt sinds haar veertiende in het plaatselijke bloemenwinkeltje en heeft het daar erg naar haar zin. Gewoon om een extra zakcentje te verdienen.
    Waarschuwen? Ik heb al een abo, (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 21:15 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Beste vriendin Liam Payne, later zijn vriendinnetje en later vriendin Grace.
    Naam: Aylene
    Achternaam: Thornred.
    Bijnaam: Lyne
    Volledige naam: Aylene Meghan
    Uiterlijk:


    Aylene is een 1 meter 75 lange brunette met lichte highlights erin, de kleur van haar haren zijn chocola achtig of zoals Liam haar beste maatje altijd zegt Starbucks frappu chocokleurig haar. Haar gezicht is lichtelijk zongebruind en haar tanden staan allemaal kaarsrecht naast elkaar, afgezien van een spleetje tussen haar tanden. Haar groene ogen hebben de kleur van dauw gras en in de zon lijkt het alsof er sterretjes in schijnen, persoonlijk vind ze dat het mooiste van haar uiterlijk. Haar benen zijn langer dan haar bovenlichaam en ze draagt vaak vestjes en simpele jeans en een leuk shirtje met een print erop. Haar favo accesoire is een beanie in een blauwe kleur. Ook draagt ze vaak de ketting die ze van haar vader heeft gekregen toen hij bekende dat hij Homo was. Het is een belangrijk deel van haar. Het zijn twee mensen die elkaar omhelsen en er staat een inscriptie in van ‘Ik zal altijd van je houden’ Haar schoenen zijn meestal All-stars of Vans en uitzonderlijk als ze weer eens een date heeft, draagt ze pumps. Voor de rest is het een simpel meisje.
    Karakter: Aylene is een stil liefhebbend meisje dat het liefst in de wondere wereld van de boeken duikt, ze heeft werkelijk alle boeken van de wereld gelezen, zegt Liam dan. Soms wordt ze dan ook door hem uit haar wereldje genomen en gaan ze uit. Aylene kende Grace al van vroeger toen ze bij elkaar op school zaten en ze trokken in sommige lessen wel met elkaar op, maar Aylene durfde nooit voor Grace op te komen, omdat ze dan bang was om Liam als beste vriend kwijt te raken. Ze kan wel fel uit de hoek komen als ze wil, maar dat is echt op zeldzame momenten als ze echt woedend is. Tegen Liam wordt ze nooit boos, tegen haar vrienden ook niet.
    Hobby’s: Haar hobby’s zijn lezen, gitaar spelen en slapen. Die dingen doet ze allemaal het liefst een dagdeel van de dag. Maar naar de starbucks gaan met Liam en dan roddelen over mensen vind ze ook een leuke bezigheid. Soms tekent en schildert ze wat als ze niet kan gitaarspelen of lezen op een of andere reden, maar die drie bovenste dingen zijn haar favoriet.
    Relatie: Geen- Ze heeft wel een aantal vriendjes gehad en een jaar of twee met een jongen genaamd Daniel gedate, maar die dumpte haar voor de liefde van zijn leven. Nu is ze heimelijk verliefd op Liam, wat ze al haar hele leven is, maar nooit besefte.
    Verleden: Haar ouders scheidden in het jaar 2007 toen bleek dat haar vader een relatie had met een andere man, Aylene en haar broer Quinten bleven bij hun moeder wonen die een nieuwe man ontmoette. Hij was wel oké en ze raakten aan hem gewend, maar toch miste ze haar vader. Nu ze op zichzelf woont, gaat ze zoveel mogelijk bij hem langs.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar arm met Daddy’s little girl, voor haar vader.
    Titel? Don’t you remember.?


    SLOAN.