• Hooi. Ik ben wel eens benieuwd naar jullie broertjes & zusjes, als jullie die hebben xd.
    Dus plaats een foto van je broertje/zusje/nichtje/neefje en als je dat niet hebt. Je huisdier.
    En als je dat niet hebt, uhm, plaatje van jezelf? xd

    Mijn zusje (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Eh waarom?


    They fell in love, didn't they?

    ik heb geen foto van mn zus op de pc staan
    en ik ga egt geen foto van haar op internet zetten

    Let niet op mijn dikke kop, ik had een kaakontsteking en een kater. Mijn zusje is een kutkind dat heel soms lief is. In dit geval kocht ik haar om met limonade en ijsjes op een terrasje in Servië. En jouw zusje is een schatje. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ehm ik ga niet hun privacy schenden haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Mn zusje :Y)
    Ik heb geen foto's meer op de laptop van ons samen, anders had ik die er wel neer geplakt.



    En mijn broertje :Y) En me vader. Haha.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 10:56 ]

    Hahaha, echt waar mensen? Niemand heeft een gevoel voor humor. 'Ik ga hun privacy niet schenden.' Waarschijnlijk hebben ze al Facebook of Hyves, en anders wel over een paar jaar.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Let niet op mijn dikke kop, ik had een kaakontsteking en een kater. Mijn zusje is een kutkind dat heel soms lief is. In dit geval kocht ik haar om met limonade en ijsjes op een terrasje in Servië. En jouw zusje is een schatje. <3


    Jij hebt daar iets weg van Liz, jeweetwel, van My life as Liz. Maar dat kan ook aan mij liggen.. (krul)

    Ik verplicht jullie niet hoor, doe het als je wilt, maar het moet niet (:



    juist frank.. x)
    dit is mijn grote broer die veel plaagt maar toch heel lief is <3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BEARD schreef:
    Hahaha, echt waar mensen? Niemand heeft een gevoel voor humor. 'Ik ga hun privacy niet schenden.' Waarschijnlijk hebben ze al Facebook of Hyves, en anders wel over een paar jaar.

    Zooo, je broertje/zusje hier plaatsen is humor vind je? haha ik lach me kapot joh. Srsly -__-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    op mn profiel vanmn nichtje 3 dagen oud(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amyntas schreef:
    (...)
    Jij hebt daar iets weg van Liz, jeweetwel, van My life as Liz. Maar dat kan ook aan mij liggen.. (krul)

    ik heb het je nooit verteld, maar stiekem vind ik je ook heeel erg op liz lijken (krul) en eigenlijk denk ik dat al best lang.. xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De recentste foto die ik heb is ergens in 2007 ofzo getrokken en zelfs die kan ik niet vinden. Sorry.


    Ex astris, sciencia


    Mijn broer, in December :')
    Hij ziet er nu een stuk ouder uit, heeft een andere bril en zijn haar eraf geknipt, dus het is niet echt meer up to date.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.



    Mijn broer en ik, zo'n drie jaar geleden. We zijn niet veel veranderd (:



    Mijn neefje en ik, in de zomer van dit jaar.
    Hij is nu 5 en echt een schat. Hij lijkt qua innerlijk erg op mij :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:16 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.