• Hij heeft gisteren een auto ongeluk gehad met zijn ferrari. Verder is hij oké. Hieronder staat de link naar het verhaal.

    Justin Bieber auto ongeluk


    To infinity and beyond •

    een ''ongeluk''?
    de auto's waren niet beschadigt en zijzelf ook niet. ik vind dat geen ongeluk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben blij dat hij ongedeerd is! (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:04 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rijd dat kind in een ferrari? zo dan (:


    To love is to destroy.

    wow big deal. :'D

    Wereldnieuws dat bieber een "auto ongeluk" heeft gehad -je kan het niet echt een auto ongeluk noemen, vind ik-, terwijl ik ben aangereden en wel gewond en dat stond niet eens in de plaatselijke krant.
    Blijkbaar moet je echt beroemd zijn --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Heeft dat jochie nu al een Ferrari? Doet ie goed


    Music is the new sex

    Toen ik het net op Twitter las, dacht ik niet: 'Nooo, een ongeluk?!' maar 'wtf no way, een ferrari? Je bent 17 en je hebt al een Range Rover?!'. Maar I'm glad dat het wel goed met 'm gaat/ ;3


    It's time to be happy again.

    Dat geld meot toch ook op ;D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:07 ]


    Kill them with kindness.

    Unusual schreef:
    Heeft dat jochie nu al een Ferrari? Doet ie goed
    nee hij was geleend :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:08 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Fitch schreef:
    Toen ik het net op Twitter las, dacht ik niet: 'Nooo, een ongeluk?!' maar 'wtf no way, een ferrari? Je bent 17 en je hebt al een Range Rover?!'. Maar I'm glad dat het wel goed met 'm gaat/ ;3


    Haha (: Hij heeft die ferrari voor zijn 16e verjaardag gehad van Sean Kingston.


    To infinity and beyond •

    'tapped from behind', oeh, hard..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Haha (: Hij heeft die ferrari voor zijn 16e verjaardag gehad van Sean Kingston.

    Krijgt die dat van een collega ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Haha (: Hij heeft die ferrari voor zijn 16e verjaardag gehad van Sean Kingston.

    riverdale schreef:
    (...)nee hij was geleend :Y)

    dit is tegenstrijdig x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Haha (: Hij heeft die ferrari voor zijn 16e verjaardag gehad van Sean Kingston.


    Zo te horen hebben we een Big Fan in the house !!!:D

    en dat noemen ze een auto ongeluk =.= als die gast nou goed gewond was oke das een ongeluk :c


    Shoganai i ne~