• Nou ik heb dus allemaal huppels in de klas en die knuffelen elkaar steeds en nu als se my sien dan gille se ''NICOOLLL!1''en dan gaan se naar me toe en knuffelen me plat. ik word daar dus egt fcking gek van en ook alsk zeg da ze moete kappe gaan ze door.
    ook vraagt iedereen ofk emo ben en alsk nee antwoord segge se allemaal ''Odat dacht ik want je siet er wel so uit'' ik denk dan egt so ;;wtf ? emo's sien er heel anders uit
    ook hebk nooit meer myn getoupeerde haar in omdak weet dat ze mij er maar mee gaan pesten enz.

    en ik heb dus egt het idee dak ga flippen van al die lui ;l

    heeft iemand ook zo'n klas fzo??


    We can only learn to love by loving.

    Nicool,

    het zijn allemaal suckers als ze je ermee gaan uitlachen :/ der zijn minstens 3000 andere mensen die der ook mee rondlopen O_o dus het is niets om je voor te schamen, en die FakeBarbies die duw je gwn uit de weg


    PoisonTrash on camera

    Nicool,

    het zijn allemaal suckers als ze je ermee gaan uitlachen :/ der zijn minstens 3000 andere mensen die der ook mee rondlopen O_o dus het is niets om je voor te schamen, en die FakeBarbies die duw je gwn uit de weg

    ja oke das waar enz..

    ^^ whaha ja das wr mr ik moet wel 3 jaar met die fakebarbies in de klas sitte en mis. wel langer


    We can only learn to love by loving.

    Nou ik heb dus allemaal huppels in de klas en die knuffelen elkaar steeds en nu als se my sien dan gille se ''NICOOLLL!1''en dan gaan se naar me toe en knuffelen me plat. ik word daar dus egt fcking gek van en ook alsk zeg da ze moete kappe gaan ze door.
    ook vraagt iedereen ofk emo ben en alsk nee antwoord segge se allemaal ''Odat dacht ik want je siet er wel so uit'' ik denk dan egt so ;;wtf ? emo's sien er heel anders uit
    ook hebk nooit meer myn getoupeerde haar in omdak weet dat ze mij er maar mee gaan pesten enz.

    en ik heb dus egt het idee dak ga flippen van al die lui ;l

    heeft iemand ook zo'n klas fzo??


    niet meer xD vroeger wel, tot vorig jaar heb ik 3 jaar bij zo'n huppeltjes gezete, ma zij moesten mij niet, (en ik hun niet :P) dus had ik géén probleem van al dat knuffelen enzow :D maar ik werd er wél zot van! zaten ze echt telkens aan elkaars lijf, en als hun vriendinnen in een andere klas zitte, en ze zien elkaar tijdens de speeltijd....dat wil je niet zien! die doen echt klef!! je zou bijna denken dat ze bi zijn, (niks tege bi's hoor xD) maar dat zijn ze gewoon niet! echt, dat zijn zo van die bitches die ik nie moet :P een knuffel geve is niet erg hoor, maar je kan ook overdrijven hoor :8
    nja, ik snap je dus voledig, dat je aan het flippen bent :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nee, ik gelukkig nie


    What's wrong whit loving someone?

    Wees gewoonjezelf , en wat is er mis mee met iemand knuffelen ? Ze proberen vriendelijk te zijn.
    Maar als jij daar niet voor openstaat ga je nooit vrienden in de klas van je krijgen hoor.
    En ze moeten je maar nemen hoe je bent, getoupeerd haar of niet.

    (...)

    niet meer xD vroeger wel, tot vorig jaar heb ik 3 jaar bij zo'n huppeltjes gezete, ma zij moesten mij niet, (en ik hun niet :P) dus had ik géén probleem van al dat knuffelen enzow :D maar ik werd er wél zot van! zaten ze echt telkens aan elkaars lijf, en als hun vriendinnen in een andere klas zitte, en ze zien elkaar tijdens de speeltijd....dat wil je niet zien! die doen echt klef!! je zou bijna denken dat ze bi zijn, (niks tege bi's hoor xD) maar dat zijn ze gewoon niet! echt, dat zijn zo van die bitches die ik nie moet :P een knuffel geve is niet erg hoor, maar je kan ook overdrijven hoor :8
    nja, ik snap je dus voledig, dat je aan het flippen bent :D


    JA HE DAS SO VRSELIJK

    EN SE SITTE OOK DE HELE TIJD ACHTER DE JONGENS AAN ;l egt fcking irri x3 en dan hele tijd my irritere enz. ;l
    en se hebbe so ong. myn enige vriendin in de klas afgepikt


    We can only learn to love by loving.

    Wees gewoonjezelf , en wat is er mis mee met iemand knuffelen ? Ze proberen vriendelijk te zijn.
    Maar als jij daar niet voor openstaat ga je nooit vrienden in de klas van je krijgen hoor.
    En ze moeten je maar nemen hoe je bent, getoupeerd haar of niet.

    ik kan het gewoon niet hebbe als mensen de hele tijd aan me sitte te trekken enz. ;l en ik sta voor veel dinge open mr soms moet je gewoon met je poten van me afblijven


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    JA HE DAS SO VRSELIJK

    EN SE SITTE OOK DE HELE TIJD ACHTER DE JONGENS AAN ;l egt fcking irri x3 en dan hele tijd my irritere enz. ;l
    en se hebbe so ong. myn enige vriendin in de klas afgepikt


    dat hadde ze bij mij ook geflikt :( maar ik had nog wel andere vriendinnen in de klas hoor, die géén huppeltjes ware :) maar toch, het was een goeie vriendin! ma nu heeft die vriendin ingezien dat het een stel roddeltantes zijn, en is ze trug een van men bf's :D
    en de jongens is bij hun idd. een probleem...die hebbe echt om de week een nieuwe ofzow!
    erge mense as je het mij vraagt!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tsss ben ik blij dat mijn klas dan nog beter is
    En sommige zeggen dat ook over mij en dan denk ik, voelen jullie jullie wel goed, ik lijk van geen kanten op een emo, oke misschien een beetje, maar toch niet meer dan 15%, heu waarom druk ik het uit in procent??


    Live life limitless.

    (...)

    dat hadde ze bij mij ook geflikt :( maar ik had nog wel andere vriendinnen in de klas hoor, die géén huppeltjes ware :) maar toch, het was een goeie vriendin! ma nu heeft die vriendin ingezien dat het een stel roddeltantes zijn, en is ze trug een van men bf's :D
    en de jongens is bij hun idd. een probleem...die hebbe echt om de week een nieuwe ofzow!
    erge mense as je het mij vraagt!


    ja egt he er sijn maar 3 meisjes geen huppel en die sijn nogal weird o_o behalve sonja dies wel oke
    mr Paula en Mirte fzo die sijn s fcking vaag o_o

    & idd hun playe dik


    We can only learn to love by loving.

    Fuck it Nicol,

    jij bent een Coowle Duude en zei niet =]


    PoisonTrash on camera

    Ja, maar daar merk ik niks van. Ze hebben soms echt van die stomme/rare/vage/melige opmerkingen.

    Tsss ben ik blij dat mijn klas dan nog beter is
    En sommige zeggen dat ook over mij en dan denk ik, voelen jullie jullie wel goed, ik lijk van geen kanten op een emo, oke misschien een beetje, maar toch niet meer dan 15%, heu waarom druk ik het uit in procent??


    idd
    ik draag gewoon graag zwart omdak dan op ga in de massa en ik ben niet zo'n iemand die veel zegt als ze geen sin heeft


    We can only learn to love by loving.

    ik ging laatst fietsen..e ner fietsen huppels langs..en ik had me haar getoupeerd en alles..gaan ze ieewww naar me roepen ¬¬

    gelukkig heb ik niet zoon school die pest^^

    @ lize
    (A) I love you weetje da ?

    Ja, maar daar merk ik niks van. Ze hebben soms echt van die stomme/rare/vage/melige opmerkingen.

    by my nie ;l alleen kut opmerkingen


    We can only learn to love by loving.