• http://rainbowmiek.hyves.nl/

    Mijn hyve.
    En als je dan bij de fotos kijkt, zie je dat ik bij een mijn mond weggewerkt heb. Eerst had ik deze foto als profiel foto:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=93035

    Dan zeggen ze:'Waarom doe je dat, dat lijkt toch nergens op? Haal die eraf.' En nog meer van dat gelul. Dus, nu heb ik een andere profiel foto van toen ik 1 was fso. Dat vinden ze dan wel weer mooi. Maar die foto die ik nu op mijn hyve heb staan, vinden ze ook weer niet mooi.

    Daarmee bedoel ik deze:
    http://rainbowmiek.hyves.nl/album/29908909/V_n_Alles/U3PvZ3uJ/fotos/419968387/0/AwZO/

    Ik vind dat echt zo dóm gewoon. Mijn vader:'Kijk eens op de hyve van Suzanne, Nathalie of Kirsten. Die hebben dat vast niet.' Nee tuurlijk niet. Dat zijn de standaard types. Die nooooit iets doen wat niet mag. De 'beschaafde' meiden.

    Net komt mijn vader langsgelopen, doet ie zn hand voor mijn mond, dus ik sla erop. Word ie boos.

    Nou, wat vinden jullie daarvan? Het is toch niet gek of stom of dom of LELIJK als je je mond wegwerkt, als het er anders gek uitzag. :S

    x.

    Hmm, ik vind dat je pap gelijk heeft. Ik vind het niet mooi als je je mond wegwerkt :X


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hmm, ik vind dat je pap gelijk heeft. Ik vind het niet mooi als je je mond wegwerkt :X
    agree

    Oké, meer reacties?

    heeuuwj ik heb jou als vriend op hyves!! XD
    maarja ik vind het niet dom ofzo hoor. :Y)


    AAP

    Wat heeft hij er eigenlijk mee te maken? =O Jij doet foto's op je hyve die JIJ wilt. Ik vind dat zodra je als een hoer foto's gaat maken en die op internet zetten, dat hij dán pas commentaar mag geven.

    (mijn mening (A))


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik vraag me eigenlijk af wat de achterligende reden is dat jij je mond verstopt. Want volgens mij doe je dat niet zomaar. Om eerlijk te zijn zou ik je mond graag zien (geeft een gezicht vaak een andere uitdrukking) maar het is jou keuze


    muziek altijd overal

    Wat heeft hij er eigenlijk mee te maken? =O Jij doet foto's op je hyve die JIJ wilt. Ik vind dat zodra je als een hoer foto's gaat maken en die op internet zetten, dat hij dán pas commentaar mag geven.

    (mijn mening (A))


    En dat je vader je gaat vergelijken met anderen vind ik ook niet kunnen :O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    En dat je vader je gaat vergelijken met anderen vind ik ook niet kunnen :O


    Ja, maar dat ben ik al gewend. Doen ze zooooo ontzettend vaak.

    Ik vraag me eigenlijk af wat de achterligende reden is dat jij je mond verstopt. Want volgens mij doe je dat niet zomaar.


    Nou, het zag er heeeel gek uit.

    (...)

    Ja, maar dat ben ik al gewend. Doen ze zooooo ontzettend vaak.


    Maar heb je al eens gevraagd waarom ze dan zo doen (bwaah, voel me net een terapeut.. Komt door het Riagg waar ik verplicht heen moet :Y) )?
    Als ze geen goede reden hebben, kan je daar misschien over gaan zeuren.. (zou ik tenminste doen (A))


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Is het al een beetje 'positiever' bij jou thuis? Gewoon benieuwd ^_^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Mijn opa en oma zijn paranoide omdat ik foto's van mezelf op internet heb staan. Ze denken dat het vol zit met pedo's en dergelijke. Ze hebben er ook wel gelijk in maar wat als ze m'n foto hebben? Wat dan? Ik sta nergens halfnaakt op en ze kunnen me nergens mee chanteren. What I'm trying to say is dat ze er niks mee kunnen dus er is geen enkele reden om para om te worden >.<'
    ONtopic: Ik zie het probleem niet echt. Als jij je mond wil wegwerken dan doe je het toch? Ik zie er niks aanstootgevends in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook hoor. Op al mijn fotos ben ik 'gothic' zeggen mijn ouders. Nouja, ik leef met je mee hoor :Y)


    Ps. Ik word ook gek van dat vergelijken met andere meisjes! dat is zo irri..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!