• ja, ik had vandaag dus mijn introductie op het mbo.
    opzich wel een leuke klas waar ik nu al goed mee op kan schieten.

    maargoed, toen het pauze was ging een jongen uit mijn klas *naam nu al vergeten zichzelf afzonderen en ging hij dus op zijn ds:8

    opzich geen probleem hoor, maar het geeft niet bepaald een geweldige eerste indruk. je neemt je ds toch niet mee op je eerste school dag?
    je zou elkaar dan moeten leren kennen, en niet als iemand *in dat geval ik* iets aan je vraagd geen antwoord geven omdat je het spel veel interesanter vind dan vrienden maken? maar om het topic eventje nuttig te houden.
    hebben jullie ook wel eens iets gehad van: "dit kan nu toch niet meer"

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:33 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    DS is voor alle leeftijden hoor, ze deden het ook vaak genoeg bij ons op het MBO. Als je zulke mensen daarop gaat beoordelen vind ik dat raar, dat is namelijk basisschool niveau vind ik.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    op mijn eerste dag begonnen sommige de leraar meester te noemen, meer basisschool niveau naar mijn idee. (nerd)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:15 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Rickjuh schreef:
    DS is voor alle leeftijden hoor, ze deden het ook vaak genoeg bij ons op het MBO. Als je zulke mensen daarop gaat beoordelen vind ik dat raar, dat is namelijk basisschool niveau vind ik.


    mee eens ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    nee ik beoordeel hem niet, hij is echt super aardig.
    alleen ik wilde hem leren kennen maar hij was in zijn ds verdiept, je zou toch denken dat je elkaar zou willen leren kennen.
    dat bedoelde ik dus ;)

    maar ja ik bedoelde het niet gemeen want hij is wel aardig.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:17 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    xLoveYouRick schreef:
    op mijn eerste dag begonnen sommige de leraar meester te noemen, meer basisschool niveau naar mijn idee. (nerd)


    Nee , het klinkt gewoon fout. So what ? Als hij dat leuk vind laat je hem gewoon. En zoals hierboven al gezegd word is het inderdaad voor alle leeftijden , mijn buurvrouw van 65 heeft er ook een hoor -__-'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:17 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    dan is het niet erg handig voor een eerste dag, maarja, misschien voelde hij zich niet prettig ofzo, wilde hij even op zichzelf zijn. kan ook :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Knoxville schreef:
    (...)

    Nee , het klinkt gewoon fout. So what ? Als hij dat leuk vind laat je hem gewoon. En zoals hierboven al gezegd word is het inderdaad voor alle leeftijden , mijn buurvrouw van 65 heeft er ook een hoor -__-'


    ja, ik heb er ook een hoor :Y)
    maar ik bedoel, het is je eerste dag dan had ik hem nog 1 dag thuis gelaten om mijn klas te leren kennen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Iemand uit de klas van mijn vriendin nam elke dag lego mee naar school...
    En dit vind ik toch serieus een beetje te voor mensen in de 2de


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Knoxville schreef:
    (...)

    Nee , het klinkt gewoon fout. So what ? Als hij dat leuk vind laat je hem gewoon. En zoals hierboven al gezegd word is het inderdaad voor alle leeftijden , mijn buurvrouw van 65 heeft er ook een hoor -__-'


    dat is waar, het was alleen irritant. ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Pantalaimon schreef:
    Iemand uit de klas van mijn vriendin nam elke dag lego mee naar school...
    En dit vind ik toch serieus een beetje te voor mensen in de 2de


    geloof me, mannen/vrouwen van 3-100 hebben er plezier aan :Y)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Dat is dus middelbare school? Oké, dat is wel heel vreemd. Dat is gewoon asociaal. Maar oké, ik weet niet welk niveau 'mbo' is. Op een school waar BSO is, zou ik het minder raar vinden. Maar op mijn school waar enkel ASO is, zou iedereen erg raar naar die persoon kijken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Dat is dus middelbare school? Oké, dat is wel heel vreemd. Dat is gewoon asociaal. Maar oké, ik weet niet welk niveau 'mbo' is. Op een school waar BSO is, zou ik het minder raar vinden. Maar op mijn school waar enkel ASO is, zou iedereen erg raar naar die persoon kijken.


    mbo is na middelbare :)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Op de eerste dag is dat best vaag, gezien 't feit dat je dan wel belangrijke informatie te horen krijgt voor 't nieuwe schooljaar dat je normaal gezien niet wil missen. Althans, bij ons :]


    No growth of the heart is ever a waste

    xLoveYouRick schreef:
    (...)

    mbo is na middelbare :)


    Serieus? En dan gaat die op zijn DS spelen? Misschien heeft die autisme? ;k


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Serieus? En dan gaat die op zijn DS spelen? Misschien heeft die autisme? ;k


    ik heb autisme:X
    maarja, hij was ook best verlegen hoor. ik heb hem niet gesproken want hij zeg letterlijk niks. achja ik ben ook verlegen maar ik heb mezelf een trap onder de kont verkocht:Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:27 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt