• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Jack W. Grell- Scheepsarts.

    Topic 1
    Beardje, het volgende topic maak jij aan hoowr :9~


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:34 ]


    Let it come and let it be

    Wil een lieve mod even 'Cath' in 'Catch' veranderen? :W

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:23 ]


    Let it come and let it be

    Unbeleveable, ik maak een topic aan en meteen een spelfout :'D


    Let it come and let it be

    Nieuw topiiiic. :3
    (btw, Florence nogeenheleboelnamen deed toch niet meer mee? ;o)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Idunno, ik wist niet of het voor permanent was of voor evne, ik laat d'r naam er voorlopig nog wel even bij, ze is immers niet de enige die niet echt mee doet.


    Let it come and let it be

    Haha nee ik doe niet meer mee. Je mag Florence's naam eruit halen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klopt. Ik ben af en toe wat afwezig omdat ik ben geflikkerd met m'n mountainbike en in kreukels ligt. Zeg, weet iemand nou al de reden waarom ze niet meer mee wou doen? Zal wel iets met mij zijn, kthxbai.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik had het eerder over Prim en Aria :'D


    Let it come and let it be

    BEARD schreef:
    Klopt. Ik ben af en toe wat afwezig omdat ik ben geflikkerd met m'n mountainbike en in kreukels ligt. Zeg, weet iemand nou al de reden waarom ze niet meer mee wou doen? Zal wel iets met mij zijn, kthxbai.


    Waarom ík niet meer mee wil doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Waarom ík niet meer mee wil doen?

    Nee, iemand anders volgens mij. o;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Nee, iemand anders volgens mij. o;

    Florence was van haar schat :'D


    Let it come and let it be

    even deze in mijn topics ding plaatsen en nu naar lakmaar ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaan we nog beginnen met schrijven of wat, want ik verveel me en heb zin om te schrijven


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ja, dan begin je toch met schrijven? Niemand zegt dat dat niet mag, of zo.


    Let it come and let it be

    Hahha idd, je beslist zelf wnneer je schrijft of niet, ik ga nu beginnen ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij schudde mijn hand en ging er mee akkoord om me persoonlijk te trainen, al moest ik voor de pistolen een andere trainer zien te vinden. Dat zou ik dan maar gauw doen, want een pistool leek me lekkerder werken dan een zwaard.. Oh, dat ik dit echt van plan was, wat bezielde me? Ach, he leven zou iets makkelijker worden vanaf nu, hoopte ik. "Ik ga mijn spullen maar eens uit het ruim halen, hopelijk heeft niemand het nog gevonden." Ik zuchtte zachtjes, mijn ondergoed, god.. Het zou vreselijk gênant zijn als iemand dat te pakken had gekregen. "Zeg.. Ik zie je straks wel, als we aangemeerd zijn," zei ik, glimlachtte flauwtjes en vertrok. We waren er al bijna, het zou niet heel veel langer meer duren voordat we aangemeerd waren. Maar was hij van plan het andere schip aan te vallen? Het zou voor een hoop gedoe zorgen, de havenmeesters zouden vast komen en de (hoe noem je de oude politie ook alw eer? xd gewoon wachters ofzo?) ook. Zwijgend liep ik het ruim in en tilde mijn zak met spullen van de grond, deze kon ik beter maar eerst naar mijn hut brengen. Althans, ik ging er vanuit dat ik die mocht houden. Ik zocht mijn weg terug naar de hut en legde mijn zak met spullen daar neer, dus dit werd mijn nieuwe thuis. Voorlopig, tot ik er genoeg van zou hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.