• Ik durf niet met iemand af te spreken die ik heel erg leuk vind, gewoon om het feit dat ik bang ben dat ik weer hopeloos verliefd word en ik weer gekwetst word... En dat komt allemaal door dit verhaal. Ik durf gewoon echt niet meer... godver.


    -

    Dat is kut. :c Jongens zouden nooit met je hart mogen spelen, je ziet wat er van komt... Ik heb zelf nog nooit zoiets voor gehad- gelukkig - dus verder kan ik niet echt goede raad geven, buiten dat ik hoop dat je een jongen tegenkomt die je vertrouwen weer weet te winnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    aajh.. kut zeg..

    dan ga je met mij afspreken (:

    je vind mij niet leuk (toch??)

    (sorry, 'k probeer niet vervelend over te komen!! ben heel melig)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Komt me heel erg bekend voor..

    Ben een aantal keer goed op m'n snufferd gegaan, waardoor ik ook super onzeker ben geworden daardoor..


    La credenza è una medicina contro il timore

    iPotter schreef:
    Dat is kut. :c Jongens zouden nooit met je hart mogen spelen, je ziet wat er van komt... Ik heb zelf nog nooit zoiets voor gehad- gelukkig - dus verder kan ik niet echt goede raad geven, buiten dat ik hoop dat je een jongen tegenkomt die je vertrouwen weer weet te winnen.

    Ik hoop het ook, ik wil gewoon weer normaal iemand leuk kunnen vinden zonder een onzeker gevoel.


    -

    En wat ga je dan doen? Je je hele leven verstoppen en alleen oud worden?
    Ja, misschien word je gekwetst, misschien breekt je hart, misschien ga je jezelf haten,... Maar dan heb je het tenminste geprobeerd. Dan heeft die andere kerel je toch niet klein gekregen. Je hebt het al eens allemaal overleefd, en mocht het opnieuw gebeuren, dan zou je dat opnieuw doen. Dat weet ik zeker.
    En trouwens, is al dat gebroken harten gedoe, niet wat liefde juist zo mooi maakt, hoe pijnlijk het dan ook mag zijn? :]

    Je moet er gewoon voor gaan, elke dag opnieuw. That's life. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:55 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    En wat ga je dan doen? Je je hele leven verstoppen en alleen oud worden?
    Ja, misschien word je gekwetst, misschien breekt je hart, misschien ga je jezelf haten,... Maar dan heb je het tenminste geprobeerd. Dan heeft die andere kerel je toch niet klein gekregen. Je hebt het al eens allemaal overleefd, en mocht het opnieuw gebeuren, dan zou je dat opnieuw doen. Dat weet ik zeker.
    En trouwens, is al dat gebroken harten gedoe, niet wat liefde juist zo mooi maakt, hoe pijnlijk het dan ook mag zijn? :]

    Je moet er gewoon voor gaan, elke dag opnieuw. That's life. (:

    Misschien heb je wel gelijk ja. Maar het is gewoon heel moeilijk serieus, ik schuif alle jongens nu over een kam en dat is verkeerd maar op de een of andere manier lukt het me niet om anders te denken..


    -

    wie niet waagt, die niet wint...het is miss moeilijk om hem te vertrouwen...maar als je het er niet op waagt, zul je nooit weten of hij het serieus met je meent...niet alle jongens zijn zo zoals hij...ik heb nu een geweldige vriend, na 2 mislukte relaties, omdat ik het erop gewaagt heb...in een relatie kun je er NOOIT zeker van zijn dat het goed gaat en je partner je geen pijn zal doen...maar het ligt aan jou wat je doet...je moet zelf de moed bij elkaar schrapen en dat doen wat je wilt en durft...
    sterkte ermee (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    wie niet waagt, die niet wint...het is miss moeilijk om hem te vertrouwen...maar als je het er niet op waagt, zul je nooit weten of hij het serieus met je meent...niet alle jongens zijn zo zoals hij...ik heb nu een geweldige vriend, na 2 mislukte relaties, omdat ik het erop gewaagt heb...in een relatie kun je er NOOIT zeker van zijn dat het goed gaat en je partner je geen pijn zal doen...maar het ligt aan jou wat je doet...je moet zelf de moed bij elkaar schrapen en dat doen wat je wilt en durft...
    sterkte ermee (flower)

    dankje, i'm gonna try.


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    dankje, i'm gonna try.


    if you need some motivation or a shoulder to cry on....you know where you can find us(flower)
    i hope for you that he's serious:Y);)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    if you need some motivation or a shoulder to cry on....you know where you can find us(flower)
    i hope for you that he's serious:Y);)

    dat laatste is de grote vraag!


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    dat laatste is de grote vraag!


    jup...but one day, you'll know it...if you try;)
    ach ja...liefde is net een draaimolen...spannend, maar als je pech hebt vlieg je eruit en doe je je pijn...shit happens...ben er al uitgevlogen...but i didn't give up:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Poor dear. Jongens zijn stom,ze weten niet wat liefde is en die andere twee verdienen jouw liefde niet.
    En die jongen die je heel erg leuk vindt, als je hem echt vertrouwd,zou ik zeggen :Ga ervoor (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Da's echt fucked up klote. Ik heb hetzelfde verhaal, op het feit na dat ik nog niet op een harde manier gekwetst ben maar er wel als de dood voor ben. Dus komt er zo'n prachtige eisenlijst in mijn hoofd waaraan in de afgelopen drie jaar geen jongen voldeed en ik me afvraag of er uberhaupt een jongen aan zal voldoen.

    Maar als je als meisje zijnde een jongen leuk vindt en ook zeker weet dat hij jou leuk vindt, dan is het een kwestie van vertrouwen en respect kweken. Een man in de Filippijnen zei eens: wat makkelijk te krijgen is, is ook makkelijk te verliezen.
    Moral of the story: bied jezelf niet op een presenteerblaadje aan. Laat een jongen maar z'n best doen om je voor zich te winnen en je zal zien dat hij ongetwijfeld meer respect voor je zal hebben. En vice versa, omdat jij als meisje ziet dat deze jongen alles uit de kast haalt om je te krijgen en niet opgeeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    iPotter schreef:
    Dat is kut. :c Jongens zouden nooit met je hart mogen spelen, je ziet wat er van komt... Ik heb zelf nog nooit zoiets voor gehad- gelukkig - dus verder kan ik niet echt goede raad geven, buiten dat ik hoop dat je een jongen tegenkomt die je vertrouwen weer weet te winnen.


    I love you Tim

    Ik ben heel vaak gekwetst door jongens, ik was vaak iemand waarmee je ''grappen kon uithalen''. Jongens deden alsof ze me leuk vinden, ik vertrouwde hen en ze zetten me voor schut. Toch zullen we sterk moeten zijn en opnieuw leren vertrouwen. Muren helpen niet. Mijn advies: gewoon gaan. Als hij dan raar doet weet je meteen wat je moet doen (: Sterkte en succes met je jongen! (:


    Rainbows on my staircase ~