• heey

    m'n zus zit in het examenjaar. en een paar eindexamenjaar mensjes(het eindexamenkomite) bij mij op school hadden examenstunds bedacht.het eindexamenkomite die hadden een paar melige dingen bedacht, maar er zijn ook mensjes die niet in het comite zitten en die ook dingen willen doen(bijvoorbeeld slapen op het schoolterein).

    en omdat ze die dingen ook willen doen is de hele eindexamenstund gedoe dus verboden><'(de stunds en de BBQ) door flipke (de dirrikteur), omdat hij de veiligheid niet kan garanderen(als iets erg kunne doen>< ) en dat vind iedereen bij mij op school nu dus dom--'

    maar ze willen de ongeorganizerde stunds toch door laten gaan en als ze dat doe mag niemand examen doen.(wat volgens mij neit mag maar ja) en als dat dus gebeurt stappen alle eindexamen mensjes(waaronder mijn zus) naar de rechter, het nieuws en naar de minister van onderweis. en dat vind ik hip(cool)

    al dat gezeur om een paar stunds:|

    dus dat lache op vrijdag. en anders wel daar na.:D ik en mijn zus waren ook al bezig van dat we gaan stakexD

    xx(K)

    edit
    waarschijnlijk daat het slapen en de poosters wel door


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Hij mag ze het eindexamen niet ontzeggen volgens mij hoor!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het best wel dom dat ze dan toch die stunt gaan doen en dan zeuren als ze geen examen mogen doen.
    Maar het is idd verboden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Ik vind het best wel dom dat ze dan toch die stunt gaan doen en dan zeuren als ze geen examen mogen doen.
    Maar het is idd verboden.

    het is dom dat ze de ztunds niet mogen doen
    en het is dom dat niemand ezame mag doen ook degene die niet mee doen(zoals mijn zus)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Goed dat ze dan naar de rechter stappen.
    By ons willen ze ook examenstunts gaan doen xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    het is dom dat ze de ztunds niet mogen doen
    en het is dom dat niemand ezame mag doen ook degene die niet mee doen(zoals mijn zus)

    Ja, daar heb je wel gelijk in.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een gedilte van de stunds gaan (waarschijlijk) wel door


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Wij moeten allemaal in het wit komen morgen, en dan worden we helemaal natgespoten, zodat je gaat doorschijnen, en als je niet in het wit komt wordt je vogelvrij verklaart:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    Wij moeten allemaal in het wit komen morgen, en dan worden we helemaal natgespoten, zodat je gaat doorschijnen, en als je niet in het wit komt wordt je vogelvrij verklaart:O

    ok die is hip dat hadden wij ook vorigjaar alleen dan zonder dat witte dan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    je moet wel bedenken dat als er wat gebeurd. die arme man met de gebakken peren zit. En dat van het examen zegt hij alleen maar om jullie bang te maken. [wat natuurlijk niet werkt]. maar ik zou waarschijnlijk het ook gewoon doorlaten gaan :# of wacht hij kan al die mensen enzo schorsen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    je moet wel bedenken dat als er wat gebeurd. die arme man met de gebakken peren zit. En dat van het examen zegt hij alleen maar om jullie bang te maken. [wat natuurlijk niet werkt]. maar ik zou waarschijnlijk het ook gewoon doorlaten gaan :# of wacht hij kan al die mensen enzo schorsen..

    wat kan er gebeuren ze doen het elkjaar en elk jaar zijn er ongeorganiserde dinggen en geloof me het is geen arme man het is een zak


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    GU schreef:
    Wij moeten allemaal in het wit komen morgen, en dan worden we helemaal natgespoten, zodat je gaat doorschijnen, en als je niet in het wit komt wordt je vogelvrij verklaart:O


    zo oversext ;O! xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Bij ons doen ze gewoon wat ze willen XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.