• Het is bijna de vierde verjaardag van mn stijltang en ik merk dat hij bejaard word..
    want hij gaat nu heel erg stinken en hij doet het minder goed en koelt heel snel af onder het stijlen.

    Maarja,
    ik moet dus een nieuwe..
    maar wat is een goede stijltang? [a]


    AAP

    VAN BRAUN zo spreek je het uit O_o
    die heb ik oooook (A)(A)


    don't Worry...Be gay.

    Een dure stijltang is meestal goe ;D

    Eeuhmm .. Babyliss en een profesionele stijltang die je moet bestellen via de kapperszaak zijn meestal wel goeie


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Oeh mooi dat ik dat weet! Ik ben bijna jarig en krijg een stijltang van mijn ouders :D Ga ik zo gelijk ff aan ze melden welke goed zijn :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een vriendin van mij had een stijltang van zeventig euro. Ik had er één van veertig euro, en toch stijlde de mijne beter, maar die van haar, daar verbrandde je haar niet zo snel bij. Die had namelijk een laser. x]


    ok

    En ja. Die van Braun is goed .:3


    ok

    Oke.. maar zijn die duur? Want ik heb like, 28 euri. x'D
    maar volgende maand krijg ik weer kleedgeld maar hij moet niet zo heel duur zijn. Anders is astrid weeeeer blut. x'D


    AAP

    MIsschien braun of babyliss

    ooookee? x'D


    AAP

    ik heb van babyliss. Die is goed. Maar hij kostte like 80euro ofzo? Ik weet het niet meer precies ^^


    -

    Ik kijk even voor je welke ik heb, maar niet op de grond laten flikkeren want dan issie zo stuk


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een remington ofzo,.. Maar ik heb ook welles een chi tang gehad maar die is ongelofelijk duur en is zo zonde van je geld..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ikke 1 vn babyliss hebben maar je moet een duurdere
    nemen want die goedkope zyn nix waard x'3 (A)


    A. ikmisje.

    1tje van Carmen met tandjes allen die is echt bagger!!

    hihi nicol heb er geen (A) x3 ik heb nie egt nodig x3 heb al ultrastyl vn mezelf


    We can only learn to love by loving.

    We gaan niet de Paris Hilton uithangen hé? Het maakt niet uit of het duur is ja of nee. Ik heb die van Carmen en die is maar 20 euro, maar heel goed. En als je niks weet van zo'n tang maakt het niet uit of die duur is ja of nee. Ze zijn gemaakt voor hetzelfde doeleinde en ze werken even goed.