• Help!
    Ik zit gewoon op msn begint een meisje me uit te schelden enz. en zegt dat ze me kent .En ik kan daar echt niet tegen als mensen dat doen.En dan zegt zij dat ze bij mij opt school zit enz. En opeens is ze weg.
    En nu ben ik super verdrietig omdat ik daar niet tegen kan als mensen zo tegen me doen...

    Wou het gewoon even zeggen.


    The soul needs autumn.

    Das wel vervelend.
    Maar toch gewoon negeren, hoogstwaarschijnlijk kende ze je niet eens en verveelde ze zich ofzo.


    Mew <3

    Das wel vervelend.
    Maar toch gewoon negeren, hoogstwaarschijnlijk kende ze je niet eens en verveelde ze zich ofzo.

    Weet ik maar ik wordt daar ze verdrietig van .


    The soul needs autumn.

    niets van aantrekken =]
    als die da denkt,laat ze dat denken,laat ze dat maar zeggen.Je hebt tenminste vrienden die weten hoe je echt bent n_n

    Ik snap je verdriet. Een aantal jaar geleden kwam ik erachter dat mensen online heel erg bot tegen je kunnen doen. Daar heb ik ook erg mee gezeten. Daar is maar 1 remedie tegen: keihard zijn. Je kan het niet voorkomen; online voelen mensen zich veiliger omdat ze veilig achter hun pc-schermpje zitten en dat is soms ook reden tot zulk uitdagend gedrag.
    Je hebt dik kans dat ze zelf heel onzeker is en omdat ze je niet in Real Life durft te confronteren doet ze het maar op de veilige manier. Ik zou haar een mail terugsturen waarin je bijv. zegt: 'Om drie uur 's middags ben ik vrij. Dan ben ik in de fietsenstalling. Zorg ervoor dat jij er ook bent, zonder meelopers en vertel me dan eens luid en duidelijk in mijn gezicht waarom je me haat.' 9 van de 10 keer dat ze niet op komt dagen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is overigens wel enorm klote hoor, dat geef ik je na. Je brengt jezelf enorm omlaag door mensen online uit te schelden, vind ik. 'Het getuigt van weinig intelligentie,' heb ik wel eens tegen iemand gezegd. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is overigens wel enorm klote hoor, dat geef ik je na. Je brengt jezelf enorm omlaag door mensen online uit te schelden, vind ik. 'Het getuigt van weinig intelligentie,' heb ik wel eens tegen iemand gezegd. :']


    amen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind het echt laag om te pesten via msn (of internet)

    pesten opzich is ook al zo laag, maar via internet 1000 keer lager, alleen al door het feit dat die persoon het niet in je gezicht durft te zeggen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Das wel vervelend.
    Maar toch gewoon negeren, hoogstwaarschijnlijk kende ze je niet eens en verveelde ze zich ofzo.



    whahah dat doen wij ook als we ons vervelen n_n
    Mensen irriteren :Y)


    Lalalalalalalala.

    dat is ehgt niet leuwk neejj,,gwn bl0kken j0h,,!!(flower)

    ik vind het echt laag om te pesten via msn (of internet)

    pesten opzich is ook al zo laag, maar via internet 1000 keer lager, alleen al door het feit dat die persoon het niet in je gezicht durft te zeggen


    jaah ebn ik het mee eens,, heb ik ook vaak en dan seg ikk soms ookw el dat als se egt so nodig wat te segge hebbe dat se dat maar int egt meote doen(kan ik e rook mee naar een leerkr8 als eht op scool gebeurt,, somige vinden DAT laag,, maar ik vidn dat je het meot kunnen seggen)

    mijn advies,, praa er met een volwassene ovr die je vertrouwt,,e n is die persoon er neit,, soek dan een riendin op die je vertrouwt,, het doet goe dom het kwijt te kunnen

    Xxx Michelle

    p.s Sterkte


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    (...)


    whahah dat doen wij ook als we ons vervelen n_n
    Mensen irriteren :Y)


    mense iriteren gaat mss nog,, amar peste is egt laag... ik hoop dat julie neit peste??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    (...)

    mense iriteren gaat mss nog,, amar peste is egt laag... ik hoop dat julie neit peste??


    Nee ik in ieder geval niet :Y)
    Maar irriteren is leuk (:


    Lalalalalalalala.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Je mag best verdrietig zijn als je daar niet tegen kan, hoef je je huis niet voor te schamen;)
    Maar laat het die persoon niet merken, anders wordt het alleen nog maar erger...
    Levenloos zijn is een keuze, en die heeft die persoon nou eenmaal gemaakt:P Niet jou schuld;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3