• One direction stole my fucking heart.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:24 ]


    Some things are changing too much.

    Ik zit mezelf hier te dwingen om te schrijven, maar ik ben inspiratieloos en heb er heel stiekem eigenlijk geen zin aan >.<

    Narry schreef:
    (...)

    Beetje laat, want de zomer is nu al bijna afgelopen :p
    ja dat is waar, maar ik heb het echt al zo vaak gevraagt ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHA onze buren hebben van die duiven, zwaar irritante beesten die op ons dak komen zitten en iritante geluiden maken zodat ik vroeg wakker word, alleen nu loopt er 1 in de tuin en de vriend van mn ma ging zo achter hem aan lopen, loopt hij gewoon weg, ging hij met een stok zo net alsof doen dat hij hem gaat prikken, gaat ie vliegen, vliegt hij tegen de muur van ons schuurtje in de tuin aan hahahaha ;$ best zielig maar het zag er wel grappig uit. maar dat beest kan dus niet goed vliegen en loopt nu dus bij ons in de tuin -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    HAHAHAHA onze buren hebben van die duiven, zwaar irritante beesten die op ons dak komen zitten en iritante geluiden maken zodat ik vroeg wakker word, alleen nu loopt er 1 in de tuin en de vriend van mn ma ging zo achter hem aan lopen, loopt hij gewoon weg, ging hij met een stok zo net alsof doen dat hij hem gaat prikken, gaat ie vliegen, vliegt hij tegen de muur van ons schuurtje in de tuin aan hahahaha ;$ best zielig maar het zag er wel grappig uit. maar dat beest kan dus niet goed vliegen en loopt nu dus bij ons in de tuin -.-


    HAHAHAHAHHA.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NIAM schreef:
    HAHAHAHA onze buren hebben van die duiven, zwaar irritante beesten die op ons dak komen zitten en iritante geluiden maken zodat ik vroeg wakker word, alleen nu loopt er 1 in de tuin en de vriend van mn ma ging zo achter hem aan lopen, loopt hij gewoon weg, ging hij met een stok zo net alsof doen dat hij hem gaat prikken, gaat ie vliegen, vliegt hij tegen de muur van ons schuurtje in de tuin aan hahahaha ;$ best zielig maar het zag er wel grappig uit. maar dat beest kan dus niet goed vliegen en loopt nu dus bij ons in de tuin -.-


    Hahahhaah x'D Dat is zielig, maar wel grappig :Y)

    ahhh hij probeerde op de schutting te vliegen, want daar zit die andere duif op, vliegt hij daar ookal tegen aan ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Omgosh, ik heb echt zoveel spierpijn van gister eh, niet normaal. o.o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Omgosh, ik heb echt zoveel spierpijn van gister eh, niet normaal. o.o
    ja dat had ik ook na mijn eerste voetbaltraining! dat is echt niet leuk haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    Omgosh, ik heb echt zoveel spierpijn van gister eh, niet normaal. o.o


    Dat heb ik ook als ik een tijd niet heb getraint, bijvoorbeeld na een vakantie, of wanneer de training ineens een stuk zwaarder is >.< gewoon omdat dat leuk is.

    Slaapt de rest nog ofzo? x'D Ik heb zin om aan dat nieuwe verhaal te beginnen :9~ Maar dat gaat zo moeilijk met slapende mensjes.

    ik ga even eten!

    tot straks <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    ik ga even eten!

    tot straks <333333


    Eetsmakelijk (:
    Tot straks <33

    Narry schreef:
    Slaapt de rest nog ofzo? x'D Ik heb zin om aan dat nieuwe verhaal te beginnen :9~ Maar dat gaat zo moeilijk met slapende mensjes.


    Ja iedereen slaapt nog denk ik. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hooooi mensen! Heb ik nog iets gemist? xx


    There is nothing more badass than being yourself

    Goedemorgen (:


    They were never in fact homeless