• Een paar dagen geleden ging mijn mini-laptop kapot, en nu heeft mijn moeder net gebeld om te zeggen dat ze har portemonnee is verloren. Gelukkig zat er geen geld in, maar wél al haar creditcards & haar paspoort.
    Over pech gesproken.

    Iemand ook in zo'n 'pechperiode'?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Pech is mijn tweede naam.

    Nu niet nee, check nummer 1 in de top.
    Het is idd erg dat je moeder haar paspoort verloren is. Ik denk niet dat een credit card verliezen zo risicovol is want je moet toch een code weten? Geen verstand van paspoorten..


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nee ik vond er is een en niemand in de buurt zocht ernaar dus maar mee genomen
    geld, pinpas, foto's pasjes echt alles zat erin. Daardoor konden we de eigenaar wel makkelijk vinden. toen kreeg ik tulpen en 10 euro:Y)

    en een keer een gloednieuw lelijk roze mobieltje en een vriendin wou hem houden maar ik vond dat niet kunnen en toen kreeg ik 50 euroxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Strider schreef:
    Pech is mijn tweede naam.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Niet echt ;)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    nou, niet zulke pech. eerder pijn pech, want ik mocht gister naar het ziekenhuis omdat mijn duim tussen de snijmachine kwam en nu heb ik ouw ;c
    Maar gelukkig heb ik me portomee nog ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Strider schreef:
    Pech is mijn tweede naam.


    Life is full of fake people

    Ik heb geen pech! Lig nu in mijn ventje zijn armen (H) Noem ik geen pech (A)

    Maar wel klote voor je :( Das niet leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Strider schreef:
    Pech is mijn tweede naam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Strider schreef:
    Pech is mijn tweede naam.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat heeft dat met jou mini-laptop te maken? :"D

    Hé, best toevallig trouwens; mijn moeder is haar portemonnee ook twee dagen geleden verloren.

    En ja. Ik heb echt verschrikkelijk veel pech continu. Meer dan pech vaak zelfs.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:40 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.