• je kan de titel lezen he ^^

    natuurlk niiet met TH persoonlk, de meeste onder ons behoren denk ik niet tot de vriendenkring van TH e xD

    maar wat was je mooiste ervaring, een concert? of een fanmeeting? of een meet&greet mss? of jah, noem maar op ^^

    uhm de voorpret ...het genieten vn t feit dat ik naar de fans meeting bn geweest met n vriendin was echt geweldig...4 maart in de rij en (oke klinkt miss vaag) het gevoel dat je eens eindelijk niet anders bent omdat iedereen daar met deselfde reden daar is....de kriebels in mijn buik voordat het concert begon...het concert zelf...het gelukzalige gevoel na het concert dat ik ze gezien heb....het uitkijken naar 14 juni,,,de lol die ik heb met thfriends...zoeken naar dingen over th en elke keer liedjes luisteren vn ze en dan naar posters van ze kijken..daar kan ik onwijs van genieten,.,,t feit dat tokio hotel met liedjes me kan laten huilen....t zijn misschien kleine dingen waar ik het meest van houd en het meest van geniet


    Why don't you break my heart

    dat ze op wijfen lijken!!



    Dat haters zielig zijn



    Nee, ff serieus... Euhhm... Toen ik fan werd (A)
    Eerst vond ik ze niet zo goed. Ik had ze bij Paul de Leeuw gezien, maar ik vond er weinig aan (sorry, maar ik vond Bill toen eigenlijk niet zo geweldig zingen, en de songteksten vond ik toen nog niet zo belangrijk)
    Maar toen ik Durch Den Monsun ging luisteren ben ik dus wel fan geworden :D
    En 4Maart was ook echt helemaal geweldig (ook al stond ik wel achteraan x) )



    :O:O:O Zo ging dat duS echt precíés bij mij ! :D


    iCh zag ze vo0r het eerSt by Paul de Leeuw [ dah kijken mijn moeders altijd nah:P ] & myn zuS vond Bill'S haar vett st0err,, duS zij had op limewire gezocht & Schrei, Durch Den Monsun & 2 halve versies die heel iritant waren,, steeds het eerste couplet & dan een stukje refrein en dat de hele tijd door van Spring Nicht & Heilig op haar mp3 gezet. Ik had net een iPod gekregen,, mah wist niet hoe je er muziek op moeSt zetten [ hoe technischXD ] duS lukte het me alleen maar om de muziek van myn zuS op mijn iPod te krijgen. toen waS ik alleen thuiS & ging ik luisteren en vond ik het liedje best leuk. Ben toen achter de c0m gegaan en heb een fansite gezocht. Begon wat te lezen enzo0w,, en toen ik toen wat foto'S zag dacht ik echt zo0w : OMG TOm = (H)(H)(H) [ de rest o0wk wel mah Tomseltjúuh het meest(A) ] & ik zat die tijd net op quizlet,, en bijna iedereen iS hier zowat fan:P duS zo werd iCh fan(A)


    mah o0wkeej,, dit iS alleen hoe ik fan werd


    myn leukste herrinering iS denk iCh toch dat ik Indira heb ontmoet:$ zij iS o0wk TH fan,, en even oud alS ik. ik heb haar op quizlet ontmoet [ TxBxKaulitZ:P ] & dankzij haar korte berichtje over dat ze Tom & Bill o0wk zo0w überleuk vond zijn we nu vriendinnen geworden:) we mailen veel enzo0w,, want zij woont in Amsterdam & ik in Groningen dus das heel ver weg van elkaar & in de zomervakantie gaan 1 van onS waarschijnlijk en dagje nah de ander toe:D

    XxX. Marit (K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer