• Even lekker op z'n Nederlands klagen hoor.

    Ik woon in een klein studentenhuisje met maar één andere huisgenoot. Het huis is heel oud, en dus heel gehorig. Mijn huisgenoot heeft de grotere kamer, wat van origine de huiskamer was. Hij nodigt zo nu en dan wen groep vrienden uit. Meestal vind ik dit niet zo erg. Maar nu is het al de zoveelste dag op rij dat er mensen zijn. Mijn huisgenoot is een vroege vogel, waardoor het al om 9 uu leeft. Nu is er dus ook voor de zoveelste keer iemand blijven slapen. Ze spelen dus al sinds 9 uur games en ze gaan helemaal los. Ik wil graag van mijn vakantie kunnen genieten zonder dat er elke dag van de week drukke mensen in een veels te klein huis zijn.
    Ik vroeg al of ze deur dicht willen doen, maar dit heeft echt geen nut, omdat het huis dus zo gehorig is. Normaal kan ik er mee leven, als iemand bij hem blijft slapen, maar nu word ik er zó kriegel van...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    9 uur is best een schappelijke tijd, maar als ze bijvoorbeeld heel hard schreeuwen zou je er wel iets van kunnen zeggen. Maar zorg dat je het aardig houdt (liever neigen naar te aardig dan teveel klagen), want niks is vervelender dan een huisgenoot met wie je niet goed kan opschieten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...