• Hebben jullie misschien tips voor een sollicitatiegesprek?
    Want die heb ik maandag en ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad.. En van de 8 gesprekken worden er twee mensen aangenomen, dusja.. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dus ja, 1 kans op 4. :Y)
    Maar oké? Ik ben zelf ook nog nooit op sollicitatie geweest, dus ik kan je niet helpen.
    Veel succes!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wees ontzettend enthousiast, vrolijk, aardig, netjes. Laat de vrouw/meneer uitpraten, praat niet voor je beurt. Wees geduldig, vertel wat je al weet. Zeg niet 'dat je geld wilt verdienen' maar vertel waarom je dát daar wil doen. :)


    Life is hard and then we die

    Ehm, je moet vooral jezelf zijn. Een stevige handdruk geven wanneer je je voorstelt, want een slap handje geeft geen goede indruk of zo.. Probeer spontaan over te komen en probeer ook gewoon een grapje te maken. Blijven glimlachen en genoeg proberen te vertellen over jezelf. Ik zou van tevoren ook even nadenken over wat ze misschien kunnen vragen, zoals eigenschappen over jezelf, waarom je precies er wil werken, etc. Dit heeft bij mij wel gewerkt! En wees vooral niet té zenuwachtig!

    Stiekem vond ik mijn sollicitatiegesprek leuk.. Ik ben raar..

    Bij mijn eerste sollicitatiegesprek werd ik meteen aangenomen...

    Maar tjah, wat Dursley zegt, wees jezelf.
    Kom zelfverzekerd over -niet te of course-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Je moet zelfverzekerd overkomen en weten waar je staat, wat je wilt doen en waarom.


    SLOAN.

    Dursley schreef:
    Ehm, je moet vooral jezelf zijn. Een stevige handdruk geven wanneer je je voorstelt, want een slap handje geeft geen goede indruk of zo.. Probeer spontaan over te komen en probeer ook gewoon een grapje te maken. Blijven glimlachen en genoeg proberen te vertellen over jezelf. Ik zou van tevoren ook even nadenken over wat ze misschien kunnen vragen, zoals eigenschappen over jezelf, waarom je precies er wil werken, etc. Dit heeft bij mij wel gewerkt! En wees vooral niet té zenuwachtig!

    Stiekem vond ik mijn sollicitatiegesprek leuk.. Ik ben raar..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right