• Nou, ik ga vanmiddag naar de kapper, en ik mag heel misschien kleurtjes in mijn haar.
    Maar ik weet niet wat ik dan moet nemen..... Ik heb donker blond haar, dat niet heel erg donker is xd het is vol en lang....
    Ik zet zo een foto van me and my hair er op, tot die tijd, mijn fotoboek.
    En weet iemand hoeveel een dipdye kost? En een lok?
    En als ik het zelf doe?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ten eerste; ik zou niet zelf je haren verven tenzij je hier verstand van hebt en dit al vaker hebt gedaan. Als je met kleurtjes gaat werken op donkerblond haar, moet je het meestal eerst ontkleuren anders komen de kleuren niet goed uit.
    Ik persoonlijk zou geen dipdye nemen aangezien iedereen dit tegenwoordig heeft, maar ik ben hipster so that's my opinion. :'D

    Silverlance schreef:
    Ten eerste; ik zou niet zelf je haren verven tenzij je hier verstand van hebt en dit al vaker hebt gedaan. Als je met kleurtjes gaat werken op donkerblond haar, moet je het meestal eerst ontkleuren anders komen de kleuren niet goed uit.
    Ik persoonlijk zou geen dipdye nemen aangezien iedereen dit tegenwoordig heeft, maar ik ben hipster so that's my opinion. :'D


    Oke, bedankt c:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik zou haarplukjes doen,maar ze moeten bij onnatuurlijke kleuren eerst worden gebleekt


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    La photo


    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:37 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scatach schreef:
    La photo


    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Ik zou net als Silverlance al zij niet je haar gaan dipdyen aangezien iedereen AT de laatste tijd heeft. Verder vind ik je haar zo ook leuk dus zou niet weten waarom je het zou veranderen :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja, ff foutje van m'n mob


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    dipdye was bij mij tussen de 40 en 45 euro, wel bij een professionele kapper.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.