• Members of the WAG-gang
    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:06 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HAAI MALISSA *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAHAHAHAHA Ook hallo Malissa.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wanneer lien word aangevallen door wie dan ook geeft ze haar pdd-nos de schuld. Wat gewoon best zielig is want er zijn zoveel mensen die het hebben inclusief mijn broertje en mijn broertje legt nooit daar de schuld op.


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    Wanneer lien word aangevallen door wie dan ook geeft ze haar pdd-nos de schuld. Wat gewoon best zielig is want er zijn zoveel mensen die het hebben inclusief mijn broertje en mijn broertje legt nooit daar de schuld op.
    Ze zoekt gewoon excuses voor haar eigen fouten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    Ghehehe, gaat dit over Lien en haar pdd-nos?
    Ze heeft eerder last van aanstelleritis. (pirate)

    BOTH! :W


    Hope goes lost but never dies.

    Baildon schreef:
    Wanneer lien word aangevallen door wie dan ook geeft ze haar pdd-nos de schuld. Wat gewoon best zielig is want er zijn zoveel mensen die het hebben inclusief mijn broertje en mijn broertje legt nooit daar de schuld op.


    Inderdaad, het is gewoon laf.
    Ik ken mensen en die hebben een ergere vorm dan dat zij heeft, en die gaan er veel beter mee om en geven het niet de schuld.. Het is gewoon zwak wat ze doet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jawaad schreef:
    (...)Ze zoekt gewoon excuses voor haar eigen fouten

    Het zijn niet zo zeer haar fouten, ze heeft gewoon de beslissing voor mijn gevoel dan gemaakt om haar ''vrienden'' voor te laten gaan. - alsof wij niets voor der betekenen- zo voelt het voor mij dan.


    Everything is worse without music.

    Naja, ik vind haar gewoon een vreemde vogel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HEUJ MALISSA *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    HEUJ MALISSA *O*
    too late (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAHAH HELLO ESTHER (clown)


    Everything is worse without music.

    Oké ik snap deze link atm even niet? Ik word midden in de nacht gepingt door een vriendin dat ze naast iemand zit.. stuurt ze nu dat het mijn ex is van twee jaar geleden? Wat is het nut van vertellen :'D


    Everything is worse without music.

    Jawaad schreef:
    (...)too late (pirate)

    Ja hea ik was douchen pretverpester


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Baildon schreef:
    Oké ik snap deze link atm even niet? Ik word midden in de nacht gepingt door een vriendin dat ze naast iemand zit.. stuurt ze nu dat het mijn ex is van twee jaar geleden? Wat is het nut van vertellen :'D

    euh.. wil ze je jaloers maken ofzo? Zo klinkt het haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Baildon schreef:
    Oké ik snap deze link atm even niet? Ik word midden in de nacht gepingt door een vriendin dat ze naast iemand zit.. stuurt ze nu dat het mijn ex is van twee jaar geleden? Wat is het nut van vertellen :'D
    Huh? o.o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John