• Heel veel mensen kennen het wel: een buitenboordbeugel. Als je ze genoeg in doet kunnen ze wel eens beschadigt raken of erger, kapot gaan. Dat is dus bij mij gebeurt. Er zat al een scheurtje in, maar ik vond het niet echt belangrijk. Alleen zat 1 kant verschrikkelijk tegen mijn huid aan -komt door het scheurtje. Die ene kant was verzwakt-. Ik trok eraan om het ietsje breder te maken. En toen brak hij :W. Ik ben echt goed in het kapot maken van dure dingen: Pc's, mobiels, tv's, radio's ect...

    Wat maken jullie wel eens kapot C:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahaha, you're fucked :').
    Jk
    Mijn bril ^^. Serieus, dat ding heeft al zoveel doorstaan, het verdient een medaille.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    ik ben goed in het kapotmaken van multimedia

    gsm, ipod, laptop, camera, pc alles

    Nerida schreef:
    Hahaha, you're fucked :').
    Jk
    Mijn bril ^^. Serieus, dat ding heeft al zoveel doorstaan, het verdient een medaille.

    Ik ken iemand en die heeft altijd wat met zijn bril.

    Het slaapt wel beter zonder dat ding in mijn mond :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik krijg het voor elkaar mijn zonnebrillen altijd te slopen
    het lijkt wel of ik die dingen eet


    Miep

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik ken iemand en die heeft altijd wat met zijn bril.

    Het slaapt wel beter zonder dat ding in mijn mond :'D


    Mij misschien? :')
    Ik had een "activator". De eerste dagen vond je hem terug ergens random in m'n bed of zo.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ik had vroeger een extra soort beugel, die ik vanboven in moest schuiven en die achter mijn onderste tanden lag.
    Ik had het nodig omdat mijn kin niet volgroeid was en het nog 5 millimeter naar voor moest komen.
    2 keer heb ik dat ding stukgebeten in mijn slaap en dat waren net de keren dat we net op vakantie waren :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben een held in oortjes kapot doen. Maar ik moet geen beugel of blokjes, gelukkig.


    Ex astris, sciencia

    Ik was een keer op school en had net wat uit mijn flesje gedronken en toen deed ik mijn flesje terug in de tas. Bleek dus dat ik de dop er niet goed had opgedraaid. Resultaat: zowel mijn grafische rekenmachine als mijn gloednieuwe telefoon waren verdronken en niet meer te redden.

    En een keer had ik mijn bril in mijn tas gedaan, voor maar heel even en toen ik hem eruit haalde, was het glas dus stuk.. daar ging me bril xD (was een bril zonder montuur erom heen -.- en ik met mijn stomme kop doe natuurlijk zo ff in mijn tas...).

    Even denken, dat was het volgens mij wel zo'n beetje..

    Gipsy schreef:
    Ik had vroeger een extra soort beugel, die ik vanboven in moest schuiven en die achter mijn onderste tanden lag.
    Ik had het nodig omdat mijn kin niet volgroeid was en het nog 5 millimeter naar voor moest komen.
    2 keer heb ik dat ding stukgebeten in mijn slaap en dat waren net de keren dat we net op vakantie waren :W

    Een vriendin van mij had zo'n ding ook. Ze vond hem totaal niet prettig en daar kan ik me ook wat bij voorstellen. De zelfde vriendin had ook dezelfde beugel gebroken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij had zo'n ding ook. Ze vond hem totaal niet prettig en daar kan ik me ook wat bij voorstellen. De zelfde vriendin had ook dezelfde beugel gebroken.

    Vreselijk ding was het (no_chears)
    Ik ben zo blij dat ik van al die dingen verlost ben .
    OT: Oortjes krijg ik ook snel stuk...en haarrekkers.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb mijn laptop een keer van de trap af laten vallen. Duur grapje.


    Travel far enough, you'll meet yourself