• ik ben opzoek naar een titel.
    het gaat om dit verhaal

    Vier eeuwen geleden is er voorspeld dat er een baby geboren zou worden, ze zou geboren worden tijdens volle maan. Haar naam zou Adrienne zijn, de verloren dochter van de zwarte heks. De legende luid dat de zwarte heks voor haar dood een vloek heeft uitgesproken over een jonge vrouw, maar niemand wist welke vrouw door de vloek getroffen was. De heks beweerde dat een van de nageslachten van de getroffen vrouw een kind zou baren die haar taak over zou nemen en machtig en sterk zou worden.
    Helaas wist niemand wanneer deze legende uit zou komen, en na vier eeuwen dachten ze dat de vloek opgeheven zou zijn. Tot de dag dat er een jonge zwakke vrouw die in hoogverwachting was het dorp naderde, ze beweerde gevlucht te zijn uit haar eigendorp en zoekt een nieuw leven in het dorp Murdoch. Haar dochter werd geboren tijdens volle maan, het meisje had raafzwart haar en grijs witte ogen die kil en koud stonden. Ze legde het kindje in het stro en vluchten de nacht in het kleine meisje achterlatend met alleen een naam en een duistere toekomst.


    elke taal is welkom, zolang het maar wel een beetje vergelijkbaar is met het verhaal.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Zrry ik ben niet heel goed in titels, maar miss helpt het je met ideetjes:
    The daughter of a witch
    Born
    Born like a witch
    Born to be a with
    I am the daughter of...

    T lijkt me een leuke storie, dus kun me gb'en wanneer je ermee begint?? :$

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:57 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Drop.
    Maakt niet uit hoe toch..?

    Voorspelling


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Born at full moon
    The prediction


    Your make-up is terrible

    Profezia (it)
    Prophecy (en)
    Prophétie (fr)
    Presagio (es)
    Profecia (por)

    Eigenlijk zijn dat gewoon vertaling van profetie, ik weet niet welke je zelf t mooiste vind, maar ik zou voor de portugese of de franse gaan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 14:49 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Gajeel schreef:
    Profezia (it)
    Prophecy (en)
    Prophétie (fr)
    Presagio (es)
    Profecia (por)

    Eigenlijk zijn dat gewoon vertaling van profetie, ik weet niet welke je zelf t mooiste vind, maar ik zou voor de portugese of de franse gaan.


    Not all those who wander are lost.

    The dark legacy.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Born at full moon
    The prediction


    Die vind ik wel mooi (:
    Oehh en t lijkt me een cool verhaal, dus als je begint, wil je t me dan zeggen? [a] ^^


    Inspiration can hit you any time

    Daughter of the full moon

    -Black magic.
    -Who I'm supposed to be.
    -Cursed.
    -When the moon rises.
    -Bewitched.

    Zeg het ff als je gaat beginnen met verhaal:D


    May the odds be ever in your favour.

    La Sorcière.
    Black Blood.
    Pleine lune.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Witch child.

    Kun je me vertellen wanneer het berhaal begint? Hij lijkt me echt heel leuk!