• Ik twijfel of dat ik oorbellen laat schieten. Ik ben nu 16 jaar, en ja vind oorbellen eigenlijk steeds leuker worden terwijl ik er nooit iets van moest hebben. Ik twijfel nu ontzettend. Ik wil het wel, maar ben bang dat het pijn doet en ik weet trouwens niet hoe duur het is.

    Wie van jullie heeft oorbellen?


    <3

    Ik was geloof ik net 2, dus of het pijn deed ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten.
    En idd als je ze niks vind, kun je het zo dicht laten groeien.

    Ik ben zeventien en heb ook geen gaatjes. Maar dat komt omdat ik ze wel heb laten schieten ooit, en toen begon het te ontsteken, allemaal groene pus. En toen heb ik ze eruit gehaald, en zijn de gaatjes weer dicht gegroeid. Dus geen piercings voor mij, never.
    Maar het brand alleen even als ze er in worden geschoten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik van toen ik vier was, twee keer omdat ze een keer dichtgegroeid zijn.
    Ik heb wel geweend toen, maar 'k was een kindje die tegen niets kon dus ja :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb in elk oor drie gaatjes en het doet geen pijn (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb oorbellen en heb pas mijn 2de gaatje gezet... nouwja voor de zomervakantie... het doet geen pijn. je schrikt eeerder van het gekling van dat schietpistool, maar verder is er niets alleen later gaat je oor even gloeien.... niets ergs, als je het goed verzorgt komt het goed !
    ik zou het doen alls ik jouw was
    suc6


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik was 9 jaar. Het was wel gevoelig, maar niet dat ik dacht; had ik dit maar niet gedaan
    ^^

    Sinds ik twaalf was. Eerder mocht ik niet, toen na veel zeuren wel.
    Was ongeveer 8 euro en het deed geen pijn.
    Maak je geen zorgen;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb oorbellen sinds mijn 11e, en tweede gaatjes sinds mijn 14e. Je oor gaat gloeien, en je schrikt van het geluid van het pistool waar ze het mee schieten. Maar ik vond het niet pijnlijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had toen ik klein was gaatjes. Maar ik had een lange tijd geen oorbellen gedragen en dus waren ze dicht gegroeid. Ik heb 2 jaar geleden opnieuw oorbellen laten schieten. Het is in het begin beetje pijnlijk maar na een paar dagen valt het wel mee.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jesssie schreef:
    Ik heb oorbellen, al sinds ik klein ben (: Ik weet er niets meer van. Maar het is niet zo heel duur ofzo, max. 20 euro denk ik?
    Ik wil meer oorbellen erbij, maar die laat ik piercen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh dat doet echt niet pijn hoor (toch als je het gewoon beneden in je oor doet :)), ik was 8 ofzo en toen vond ik het al geen pijn doen xD en duur is het ook niet, behalve als je dure eerste oorbellen kiest.

    Ik heb al oorbellen sinds mijn 2de dus geen idee of het pijn doet. En het kost niet zo heel veel,maar hangt natuurlijk af van de winkel waar je dat doet.

    Je voelt alleen een schokje. En gewoon doen ;D ik heb ze sinds mijn zesde of zo.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb oorbellen XD 2 paar zelfs, de eerste paar keer toen ik jong was moest ik huilen, niet van de pijn, maar eerder van de schrik

    Het doet dus eigenlijk niet pijn, je voelt alleen een kleine schok


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Op het moment zelf voel je het wel, maar het is niet dat je gaat beginnen huilen. Je verschiet gewoon. Achteraf voelde het bij mij wel warm aan, maar daarna voel je totaal niks. De eerste keer had ik wel een bloedbolletje in mijn oor en dat was wat vervelend, maar de tweede keer had ik nergens last van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?