• Oké, nu de examens eraan komen zit ik volop te stressen. En ik wed dat ik niet de enigste ben, maar als ik stress heb vreet ik me kapot. Ik heb constant zin in iets zoets, gesuikerd of iets zoutigs zoals chips. Maar de zomer komt eraan, en ik heb echt geen zin om bij te komen, duuuus.. Weet er iemand tips om van het snoepen af te blijven?
    Ik heb al geprobeerd met kauwgoms, en een glas water te drinken elke keer als ik zin krijg in iets, maar dat werd ik al snel beu..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Alle chips/snoep/suiker in een kast gooien en die op slot doen. :Y)

    Het o-zo-bekende emotie-eten :')
    Ik heb geen idee, eigenlijk. Ik geef me er graag aan over.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eerlijk kan ik ook wel wat tips gebruiken. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb ooit gelezen dat het helpt als je alsof doet. i know it sounds weird, but close your eyes, pretend to take a candy out of thin air and pretend to eat it. En slik het 'snoepje'door.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als het je niet lukt om van eten af te blijven, probeer dan gezonde tussendoortjes te nemen. Bijvoorbeeld van die crackertjes in van die pakjes, die zijn heel niet zo slecht. Of neem wat fruit mee. Ik denk dat het niet uit maakt wat je precies eet, maar dat je door de stress gewoon iets lekkers wil eten. Dus zorg dan dat wat je eet gezonder is ^^


    “Love is a contradiction.”

    Flair schreef:
    Als het je niet lukt om van eten af te blijven, probeer dan gezonde tussendoortjes te nemen. Bijvoorbeeld van die crackertjes in van die pakjes, die zijn heel niet zo slecht. Of neem wat fruit mee. Ik denk dat het niet uit maakt wat je precies eet, maar dat je door de stress gewoon iets lekkers wil eten. Dus zorg dan dat wat je eet gezonder is ^^


    Ik eet al minstens 3 stukken per dag, maar als ik het dan eenmaal op heb heb ik nog steeds honger en ga ik meteen op de chips af..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Maak anders een lekkere milkshake? Je krijgt dan wel iets binnen, maar is geen snoep, misschien dat dat helpt?

    Anyway, succes met het niet snoepen en succes met je examens!


    Inspiration can hit you any time

    Ten schreef:
    Ik heb ooit gelezen dat het helpt als je alsof doet. i know it sounds weird, but close your eyes, pretend to take a candy out of thin air and pretend to eat it. En slik het 'snoepje'door.

    Wat vreemd, als ik aan snoep denk, krijg ik er juist meer zin in. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Constantine schreef:
    Maak anders een lekkere milkshake? Je krijgt dan wel iets binnen, maar is geen snoep, misschien dat dat helpt?

    Anyway, succes met het niet snoepen en succes met je examens!


    Dankje! En dat is nog eens een idee, want na een milkshake zit ik altijd vol :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Dankje! En dat is nog eens een idee, want na een milkshake zit ik altijd vol :D


    Milkshake is ook wel heel hard gesuikerd en vol zoetigheid..
    Ik zou eerder voor een smoothie gaan (:

    En je moet maken dat je in de ochtend, middag en avond goed eet, voldoende eet. Dan krijg je tussen deze maaltijden door al minder honger normaal.
    Maar ik kan niet echt helpen, want door stress eet ik juist minder (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Noten en appels eten. (: Die verminderen je honger en noten helpen je nog eens te concentreren.
    Ikzelf kan dat niet doen :C Ik zit in de studie en we mogen geen kauwgom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Noten en appels eten. (: Die verminderen je honger en noten helpen je nog eens te concentreren.
    Ikzelf kan dat niet doen :C Ik zit in de studie en we mogen geen kauwgom.


    Van noten wordt je ook best dik hoor, daar zit veel olie in..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Enige* (Sorry, betweter)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Aperio schreef:
    (...)

    Van noten wordt je ook best dik hoor, daar zit veel olie in..


    Zeker niet zo snel als wat je van zoetigheid naar binnen speelt (:
    En noten zijn dan ook nog eens gezond. Wat zoetigheid niet is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tempesta schreef:
    Eerlijk kan ik ook wel wat tips gebruiken. :/


    Full of envy behind that anonymous mask