• We've got the 1D infection


    Some things are changing too much.

    Nouis schreef:
    (...)

    WE proberen over ons story die binnekort online komt te praten.. maaree we zijn niet echt serieus..
    en ik probeer mijn *pokerface* te houden(:


    Hahahah, serieus? Was dat de grap van de dag?
    Of van de eeuw? :Y)
    Kijk ik was gewoon de gene die steeds héél serieus deed (nerd)

    Ik ben aan het flippen! Ik zag net het filmpje en ik lag in een deuk bij dat stukje wat Harry zei over Duitsland. Hij is zo gemeen.:9~


    There is nothing more badass than being yourself

    Serieus, ik kan nog steeds niet normaal denken.
    Maar ik ben nu heel bang dat ik niet heen mag uiteindelijk enzo... Of dat het echt midden in de week is en dat ik daarom niet mag...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Serieus, ik kan nog steeds niet normaal denken.
    Maar ik ben nu heel bang dat ik niet heen mag uiteindelijk enzo... Of dat het echt midden in de week is en dat ik daarom niet mag...


    Ik dus ook!): Maar ja ik ga volgend jaar naar Cambridge met school, dus misschien zijn ze daar wel.;s


    There is nothing more badass than being yourself

    Snickers schreef:
    Serieus, ik kan nog steeds niet normaal denken.
    Maar ik ben nu heel bang dat ik niet heen mag uiteindelijk enzo... Of dat het echt midden in de week is en dat ik daarom niet mag...


    Dat heb ik dus ook :o of dat het samen op de dag valt dat ik een best wel belangrijke wedstrijd heb van taekwondo, dan weet ik gewoon echt neit wat ik moet kiezen :o
    En ik weer geen eens of ik überhaupt wel mag gaan ):

    Narry schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook :o of dat het samen op de dag valt dat ik een best wel belangrijke wedstrijd heb van taekwondo, dan weet ik gewoon echt neit wat ik moet kiezen :o
    En ik weer geen eens of ik überhaupt wel mag gaan ):


    Als het in Amsterdam of Rotterdam ofzo is ga ik het niet eens vragen. Ik mag daar toch niet naartoe, want dat is heel ver weg.):


    There is nothing more badass than being yourself

    Dudes, ik ben van 15/16 Oktober tot 22 Oktober in Londen.
    Ik ben zo bang ze mis te lopen. ;__;


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Damn ik heb net mn boeken gehaald en het zijn gewoon iets van 21 boeken :o weet je hoe fucking zwaar dat is?
    Ik heb twee jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken (echt helemaal door geknakt, moest ook weer gezet worden, deed echt heel veel au), maar in iedergeval dat doet nu dus weer pijn door mijn zware kut tas >.<

    ChaeRim schreef:
    Dudes, ik ben van 15/16 Oktober tot 22 Oktober in Londen.
    Ik ben zo bang ze mis te lopen. ;__;


    In Londen zul je ze denk ik sowieso niet tegenkomen. Ik hoop stiekem dat ze eerst naar Zweden en Italië gaan en als laatste naar ons. Misschien dat ze dan wel wat langer blijven.


    There is nothing more badass than being yourself

    Narry schreef:
    Damn ik heb net mn boeken gehaald en het zijn gewoon iets van 21 boeken :o weet je hoe fucking zwaar dat is?
    Ik heb twee jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken (echt helemaal door geknakt, moest ook weer gezet worden, deed echt heel veel au), maar in iedergeval dat doet nu dus weer pijn door mijn zware kut tas >.<


    Aaahw!):


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Als het in Amsterdam of Rotterdam ofzo is ga ik het niet eens vragen. Ik mag daar toch niet naartoe, want dat is heel ver weg.):


    Ik woon er ook best wel ver van weg (Friesland, waar woon jij dan?) maar ik probeer het wel gewoon, want wie weet mag het gewoon. Als je het niet probeert weet je het nooit :Y)

    Narry schreef:
    (...)

    Ik woon er ook best wel ver van weg (Friesland, waar woon jij dan?) maar ik probeer het wel gewoon, want wie weet mag het gewoon. Als je het niet probeert weet je het nooit :Y)


    Overijssel. Ik hoop dat ze naar Zwolle komen, want dat is niet zo ver bij mij vandaan.


    There is nothing more badass than being yourself

    Volg ik jou al op twitter?^^


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    In Londen zul je ze denk ik sowieso niet tegenkomen. Ik hoop stiekem dat ze eerst naar Zweden en Italië gaan en als laatste naar ons. Misschien dat ze dan wel wat langer blijven.


    I know, maar ik zie 't al helemaal voor me dat zij hier komen wanneer ik juist daar heen ga...
    Ik zie het al voor me dat ze in het vliegtuig zitten dat boven mijn hoofd vliegt als ik met de boot ga... Gosh, ik zou echt depressief zijn.. ;__;


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Overijssel. Ik hoop dat ze naar Zwolle komen, want dat is niet zo ver bij mij vandaan.


    Dan woon jij niet zo heel veel verder weg dan mij :p