• Niet dat die erg was..
    Maar, morgen dus naar school (Nja, alleen boeken+rooster halen).
    Maar dit jaar is vet veel stage(en heb er dus nog geen 1), en het was eigenlijk de bedoeling dat ik een ander opleiding ging doen.. Maar dat ga ik niet meer doen omdat ik er niet 100% achtersta.. dus dan doe ik het liever niet.. Dus wil ik dit jaar kijken wat ik wel wil..

    Maar, ik wil die fcking stages niet lopen D:
    Want, ik heb het eerste jaar al niet gehaald [zit nu in jaar2] en ik moet dus een verlengend jaar nemen om jaar 1 te halen.. Maar, ik wil dat niet want ik wil deze opleiding niet D:
    Heb dr hekel aan ;D
    & ik kan niet stoppen want ben nog maar 17..

    Mja, normaal kwam The L Word vandaag.. Dat is leuk ;D
    Mja, nou zegt die stomme tv gids dat het er niet kom D:
    & ik voelde me al zo blij ;D............................

    Voor de geïnteresseerden ik doe de opleiding; Helpende zorg & welzijn en heb al een diploma VMBO-TL

    & hoe is het bij jullie?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 23:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh the L word is stoer.

    & Ik moet ook op stages, maar dan geen maatschappelijke.. en ik heb er totaal geen zin in omdat ik super verlegen ben haha!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zit nog pas in de tweede van de middelbareschool. En ja ik moet alleen dit jaar een keuze maken tussen havo of vwo... Voor derest nisk en nog sterkte met al die stages en succes!!

    Nu voel ik me verplicht om jou te knuffelen. Weet je wat ik nu ben? EEN BOOMKNUFFELAAR! YEEHEE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @Ravelijn, idd maar het komt vandaag niet D:
    @Sympathy, dankje (: en ik moet nu kiezen wat ik later wil doen ;P das kut, en jij ook succes met kiezen enzo (:
    @Snivellus, van mij mag je me knuffelen ;P Me Lovee hugs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is wel kut. Een vriendin van me gaat daar dit jaar mee starten, maar die staat er wel achter.
    Misschien kun je gaan zoeken naar een andere studie? Dan kun je hiermee stoppen zodra je een leukere hebt gevonden :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik moet al stage lopen vanaf het 1e jaar en ik zit nu in de 3e. Maargoed ik vind mijn opleiding niet leuk maar ik zal toch moeten als ik uiteindelijk in de kinderopvang wil werken :'D


    -

    @Infinitum, Dat was ik ook al van plan.. Mja, geen andere opleiding? dan moet ik op deze blijven -.-
    @Genius, in eerste jaar moest ik ook al (: maar dat heb ik niet gedaan.. Ze hebben me geen stage gegeven -.- [ja, er werd ons verteld dat we die kregen]
    Daarom heb ik het eerste jaar niet gehaald


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet vanaf februari stage lopen, ik zit in het eerste jaar SAW. (:
    Heb wel zin in de opleiding en stage, maar ik begin volgende week maandag pas met lessen. Deze week alleen woensdag en donderdag kennismakingsdagen.

    Ohg, ik heb zo sollicitatie en daar zie ik wel tegen op. Dus ik snap ergens wel hoe je je voelt :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 10:15 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'