• We've got the 1D infection


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    (...)ik ook. Maar hun album komt pas in november uit. Dus dan zouden ze gewoon covers moeten zingen (:



    nou en, dan komen ze volgend jaar nog een x alleen dan voor hun eigen nummers ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik hoop dat ze het allebei gaan doen :'D.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Trollolol, waarom maken ze er een hele contest van als ze maar rond gaan lopen. Ik denk wel een concert. :Y)


    SLOAN.

    weetje ik vind het best raar dat het een concert zou zijn. want als nu die datum pas bekent is, moeten ze nog een zaal, of een plek afhuren, en ik denk dat dat dan allemaal al vol is enzo? en ze moeten dan ook nog alles regelen daarvoor enzo. misschien denk ik wel helemaal verkeerd ofzo of kan het wel, maar het lijkt me zo raar xd


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ze moeten gewoon hier komen wonen. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    OH JA.
    HAAY.
    ik ben terug van school xd


    Some things are changing too much.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Broadcaster schreef:
    Trollolol, waarom maken ze er een hele contest van als ze maar rond gaan lopen. Ik denk wel een concert. :Y)


    Dat denk ik ook (krul)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    OH JA.
    HAAY.
    ik ben terug van school xd


    Helleu
    hoe was je dag op school? *schuift een glas drinken naar je toe* (aa)

    Horan schreef:
    Ze moeten gewoon hier komen wonen. (:
    dat is een goede :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    weetje ik vind het best raar dat het een concert zou zijn. want als nu die datum pas bekent is, moeten ze nog een zaal, of een plek afhuren, en ik denk dat dat dan allemaal al vol is enzo? en ze moeten dan ook nog alles regelen daarvoor enzo. misschien denk ik wel helemaal verkeerd ofzo of kan het wel, maar het lijkt me zo raar xd


    Ik denk dat ze dat al lang van te voren hebben gedaan, alles regelen. Ze maken het alleen nu pas bekent. (bloos)


    SLOAN.

    NIAM schreef:


    Love this one


    Some things are changing too much.

    Bradford schreef:



    Fail, er staat onder ''5 Months ago''.
    Such a bad fake.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''